Dat is een betere belediging.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Nu ben ik benieuwd waar je ouders dan wél vandaan komen?
Indonesië?
Een grote teringzooi met schimmels? Of heb je het toch wel bijgehouden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geïnspireerd door deze opmerking, icm een opmerking die in het flatschrift staat en het feit dat ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd ga verhuizen ben ik nu ook maar begonnen met opruimen, en echt leuk vind ik het niet![]()
Nee geen schimmels (of nauwelijks, die groeien hier gek genoeg niet al te best) maar wel stapels papier, boeken die op een (weliswaar kapotte) stoel liggen enzovoorts. En een hoop meuk die ik niet nodig heb, andere zooi die verspreid ligt, kartonnen dozen van apparaten waar geen garantie meer op zit enzovoorts.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een grote teringzooi met schimmels? Of heb je het toch wel bijgehouden?
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Hoe laat begint de meet nou? Want mij is gevraagd of ik niet toch 's morgens kan bijspringen ivm drukte op het werk en dat moet ik toch eens gaan doorgeven
Ja, tot 12 uur ofzo en dan douchen, maar dan moet ik het wel ff zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat dan? Anders ga je toch aan 't begin van de middag?
Drastisch weggooien en dan heb je de rest zo gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee geen schimmels (of nauwelijks, die groeien hier gek genoeg niet al te best) maar wel stapels papier, boeken die op een (weliswaar kapotte) stoel liggen enzovoorts. En een hoop meuk die ik niet nodig heb, andere zooi die verspreid ligt, kartonnen dozen van apparaten waar geen garantie meer op zit enzovoorts.
Dan moet ik om....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnen
16-22 ofzo, dat zijn 6 uur hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef geenaam het volgende:
Maar de meet duurt dus maar 2 á 3 uurtjes? En dan moeten dus veel mensen helemaal reizen voor die 3 uurtjes? En wikkie, koop een vaatwasser..
Ik ben nu ook bezig met weggooien, vraag me van sommige dingen echt af waarom ik dat zo lang bewaard hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Drastisch weggooien en dan heb je de rest zo gedaan
Hmm.. Oké. Waarom gewoon niet een nacht uitgaan en de ochtend erna naar huis gaan?quote:
Dat is niet verkeerd. Ik word wel eens eerste alleen dan zijn het toernooien van 10 man.quote:
ik ging met een miezerige 2.000 chips naar de finaletafel, waar het gemiddelde op 10.000 lag. gelukkig wist ik met een aantal gelukkige all-ins het tij te kerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Ik word wel eens eerste alleen dan zijn het toernooien van 10 man.Goed gedaan.
Dat is ook heel goed hoor wikkie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren gewonnen met Hartenjagen op de pc.
Knap dat je van Annelies hebt gewonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren gewonnen met Hartenjagen op de pc.
Da's ook best knap!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef geenaam het volgende:
Ik won laatst met voetballen tegen wat kleine kinderen uit de buurt..![]()
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hmm.. Oké. Waarom gewoon niet een nacht uitgaan en de ochtend erna naar huis gaan?
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.
"Mam, pap... is het goed als ik met mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien 100 km verderop de hele nacht in de kroeg hang?"
Ach, reis 25 km naar het oosten en je kan zo bij mij thuis slapen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?
Nesle mag bijvoorbeeld weer niet, dus dat jij wel mag zegt niet allesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?
Ik mag welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.
"Mam, pap... is het goed als ik met mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien 100 km verderop de hele nacht in de kroeg hang?"
Nee, maar Nes mag sowieso niet. Van de mensen die komen, had ik het overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nesle mag bijvoorbeeld weer niet, dus dat jij wel mag zegt niet alles
Door de wc spoelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik vond het wat laat om B. nog welterusten te wensen
Hebben er mensen nog goede tips over wat je kan doen met havermout?
Met dat idee heb ik het gekochtquote:
Dat komt daarna, in al dan niet semi-verteerde vormquote:
Brood met jam pindakaas en daarop pindakaas jam en dan havermout eroverheen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik vond het wat laat om B. nog welterusten te wensen
Hebben er mensen nog goede tips over wat je kan doen met havermout?
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:34 schreef geenaam het volgende:
Ben er toch maar. Zit nog Animal Planet te kijken.
Zet je zelf er maar inquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat mijn verjaardag nog niet in de OP staatEn dat terwijl ik op de memorabele datum 07-07-07 jarig ben
![]()
hehequote:
Nee. Ik ben echt gek..quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:57 schreef sig000 het volgende:
Ik wil wel wat posten dat 't minder erg lijkt.![]()
Nog 10 berichtjes en dit topic zit vol..quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik ben blij dat ik 't ben dan kan 't me niet meer overkomen.![]()
Ik nie snap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:41 schreef svann het volgende:
O ja, sig, ik was even vergeten dat je niet inlogt.
Niet dat het uitmaakt, want ik zat fout.
Ik naam niet hebben. Ik naam kwijt. Maar jij mag me best sig noemen hoor..quote:
Ik had het tegen sig000.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik naam niet hebben. Ik naam kwijt. Maar jij mag me best sig noemen hoor..![]()
Ik was ff ingeloggert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:41 schreef svann het volgende:
O ja, sig, ik was even vergeten dat je niet inlogt.
Niet dat het uitmaakt, want ik zat fout.
Ben nog gewoon wakker hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:59 schreef svann het volgende:
[..]
Ik had het tegen sig000.
Trusten, naamloos!
quote:
Lijkt me nog steeds het bestequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
PR, DaviniaHR en Guusje ken ik niet.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:03 schreef wyccie het volgende:
terugvindpoep
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:16 schreef Supersheep het volgende:
* veegt de boel bij elkaar en geeft het aan wyccie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |