quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Mijn ouders doen het Sonja Bakker diieet
Eenschquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
Ik ga maar eens aan de lasagne beginnen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Mijn ouders doen het Sonja Bakker diieet
"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wij krijgen vanavond iemand te eten, dus er wordt zowaar een fatsoenlijke maaltijd geproduceerd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..![]()
Ga toch shoarma etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef geenaam het volgende:
Ik weet dat je de schapen niet over een kam moet scheren, maar toch!
Ja, dat eet ik dan wel weer.quote:
Rook ze opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef wyccie het volgende:
Sta ik hier.. met schapenkeutels in mijn handen gedouwd....![]()
Há! Betrapt! Ik wist hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, dat eet ik dan wel weer.Hypocriet ben ik.
![]()
I'm touchedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Speciaal voor geenaam dan, een mooie oude krant:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bah![]()
Door wie?Ik zal 'm eens leren
![]()
Door hem:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bah![]()
Door wie?Ik zal 'm eens leren
![]()
Regel jij dat we zaterdag kunnen bowlen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk dat je komt Sheep!
Zullen we mensen nog tot morgen 13:13 geven om zich op te geven voor de meet? Als er dan nog vraagtekens staan mogen die niet mee bowlen
Is het zo lastig als er nog iemand bijkomt dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk dat je komt Sheep!
Zullen we mensen nog tot morgen 13:13 geven om zich op te geven voor de meet? Als er dan nog vraagtekens staan mogen die niet mee bowlen
Ja ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Ik moet werken tot half zes, dus denk niet dat dat handiger is. Maar bowlingbanen zijn vaak in de avond ook openquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Regel jij dat we zaterdag kunnen bowlen?
Want ik moet morgen tot 4 uur naar school en donderdag en vrijdag tot 5 uur werken.
Nee, maar het is wel afhankelijk van hoeveel mensen willen komen of we beter 1 of 2 banen kunnen reserveren. Of 1 baan en dat we teams doen, maar denk niet dat dat heel handig is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het zo lastig als er nog iemand bijkomt dan?
Moet je dan ook al het gezeur over God Sonja aanhoren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet verzonnen.
En ze zijn niet eens dik![]()
Ik hoor elke dag weer hoe goed het wel niet is en dat je helemala niet te weinig eten krijgt. Ze heeft het allemaal goed in dat boekkie neergezet en blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet je dan ook al het gezeur over God Sonja aanhoren?
Ach, het houdt ze van de straatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoor elke dag weer hoe goed het wel niet is en dat je helemala niet te weinig eten krijgt. Ze heeft het allemaal goed in dat boekkie neergezet en blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
Maar de ouders van een vriendin zijn er ook mee begonnen dus ik moet het dubbel aanhoren.
Echt vreselijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |