quote:
Ja, maar niet hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
er is trouwens wel een kleine AKQ SCer op komst![]()
ik weet een goeie site voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.
2: ik zou niet weten hoe
Ja, kom ik net vandaan. Moest nu wat op de pc doen. Morgen is het maar gewoon over, met werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ow bah, ik haat buikpijn... gelukkig zijn er pijnstillers![]()
En nou maar lekker op de bank met een boekje ofzo
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Mam vroeg het ook al trouwens. Ik denk heus wel na hoor
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) kenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Als het goed is doet dat geen pijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!![]()
[moederpraat] Gebruik altijd een condoom. Ook al vetrouw je hem helemaal. Je kent zijn verleden niet. Kijk ook op http://www.soa.nl [/moederpraat]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijn
* Etcetera heeft geen ervaring met beide
Ik zeg niet dat het de beste keuze is, maar je had het ook weg kunnen halen, mocht het wel fout zijn gegaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
Oke. Ik waarschijnlijk ook niet danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik toen ook 17 was geweest had ik dat zeker gedaan, maarja, ik was 22 en vriend 23, al 2 jaar een relatie, allebei bijna afgestudeerd (dacht ik toen, hehe) dus dan had ik die keus niet gemaakt denk ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Negentien Duitsers in ziekenhuis door zelfmoord buurman
Mijn god...... die man moet wel een heel erge hekel aan het leven hebben gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het gevoel van 3 weken in de rats zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik heel vies vind is haar make-up.
Dat is dan make-up voor "den donckeren huydt" maar het lijkt net alsof ze een zwart geschminkte blanke is
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.
1: ik zou niet weten van wie
2: ik zou niet weten hoe
3: Ik ben pas 17
Het zijn scheetjes, maar laat maar
Doe het dan op een normale manier goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Dat bedenk je je doordat je het over je spiraaltje hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
Ik ga maar eens aan de lasagne beginnen...
Wie? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
er is trouwens wel een kleine AKQ SCer op komst![]()
Geen buikpijn dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
Ik ga maar eens aan de lasagne beginnen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Supersheep het volgende:
Dat bedenk je je doordat je het over je spiraaltje hebt?
Ik had het gezien jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.
Aldus mijn goede vriendin Nelleke van Dijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.
Aldus mijn goede vriendin Nelleke van Dijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:http://frontpage.fok.nl/column/5549/1
quote:
quote:
Ik had het over andere pijn hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
TSE kan wel een beetje lasagne maken hoor![]()
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..quote:
Ik wil geen kloonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..![]()
Zie het als een eer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |