TerugVindPrutserquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen BowlingbaanSheep
Paspoort
post!
Nou ja, het is duidelijk.
Hoi![]()
Ik ookquote:
GMT -5quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, waar zit je ongeveer, tijdzone GMT -6 ofzo? Dan is het best nog netjes ochtend
Nou eigenlijk ook weer niet echt Fokken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatisch
maar die heb ik nog niet 1x gebruikt
Y: eitpo nee koo si tadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doen![]()
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik zou gebroken zijn!
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaap![]()
![]()
Dat doe ik noooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopen
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef geenaam het volgende:
Ik was moe.Nee, ik was gister tot diep in de nacht aan het Fokken. Toen ik om 7 uur mijn bed inging kwam ik er achter dat ik om 11 uur moest autorijden. Dus sliep ik maar 3,5 uurtjes. Vannacht ging ik pas om 2 uur slapen, en zoals iedereen weet moet ik er dan weer vroeg uit om de krantjes te lopen. Dus ging ik m'n bed weer in en toen werd ik net wakker.
Ik haat die Amerikaanse nep-shows. Om de 5 minuten reclame, overal voor klappen, overal om lachen (zelfs om die Oprah die totaal niet grappige dingen zegt en ze dan ook nog eens 23 x herhaalt), publiek dat "zoooo" erg meeleeft met de personen die te gast zijn, te slijmerig en ass-licking zijn bij de beroemde gasten enzovoort..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Oprah is best tofsoms zijn het van die zeikshows, maar ze heeft ook leuke onderwerpen
vind ik dan
Ja, maar dat is anders..quote:
Ik kijk er gelukkig nooit naar dus ik weet ook niet hoe ze er op dit moment uitziet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Wat ik heel vies vind is haar make-up.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Je klinkt als een ziek dierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Waar heb/had je last van B.?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Een kleine AKQ SCer op komst?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Buikpijn en was wat benauwd naderhand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |