quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
Ik doe aan het Vreet-je-vol-tot-je-er-bij-neervalt-dieet.![]()
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik had laatst een topic waarin een .zip stond met alle foksmileys voor msn. Wie helpt me eraan? Kan het nergens vinden, dacht dat het in Feedback stond, maar zie het niet...
Jij bent gooeeeedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Ik help je
Ik heb hier wel wat, gooi het wel even op keepmyfilequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik had laatst een topic waarin een .zip stond met alle foksmileys voor msn. Wie helpt me eraan? Kan het nergens vinden, dacht dat het in Feedback stond, maar zie het niet...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb deze week het gehaktballendieet
Ik heb er nog 3 voor de komende 3 dagen![]()
![]()
was dat de voorwaarde?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]Goed hoor, en de rest van de dag niks
![]()
Ik kan 'm wel bij yousendit uploaden als het nog zin heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef B.ertha het volgende:
Dat keepmyfile download niet, omdat het een .rar is. Wat nu?
Gewoon ook een centraal iets voor andere buitenlanders?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Eén ding blijf ik me over verbazen: het NEDERLANDSE consulaat stond iedere keer dat ik er was vol met Pakistanen, Iraniers, Indiers, Turken, Marokkanen, Somaliers etc etc die én geen Engels spraken én geen Nederlands spraken.
Dat is toch enigzins apart
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon ook een centraal iets voor andere buitenlanders?
Mijn pc kent .rar gewoon niet, kan niet openen zegt ie. Wil eigenlijk ook vooralquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel bij yousendit uploaden als het nog zin heeft?
Installeer dan ook gewoon Winrarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn pc kent .rar gewoon niet, kan niet openen zegt ie. Wil eigenlijk ook vooral![]()
![]()
![]()
Nog hebben, de rest heb ik al
winzip, maar dan winrarquote:
In de map zelf, Beeld, Deze map aanpassen, tabblad Aanpassen, bovenste uitklap of Afbeeldingen, OKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:56 schreef Nesle het volgende:
hoe stel ik in dat als ik een map open met fotos dat hij hem dan altijd opent met miniatuurweergaven, en niet met tegels oid?
Dankuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
http://www.keepmyfile.com/download/b76bb51656829 hoppa
Blijkbaar kunnen ze ook niet lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
die én geen Engels spraken én geen Nederlands spraken.
Blijkbaar welquote:
wyccie spreekt ook gewoon goed Nederlands.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:
duidelijke taal begrijpen we allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Supersheep het volgende:
Opnieuw een komkommervraag:
Als ie geel is dan is ie wel bedorven lijkt me?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Supersheep het volgende:
Opnieuw een komkommervraag:
Als ie geel is dan is ie wel bedorven lijkt me?
waar kom(en) je (ouders) vandaan dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:27 schreef wyccie het volgende:
Een tolkdochter bedoel ik.
Ergens andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Homdeck het volgende:
waar kom(en) je (ouders) vandaan dan?
nieuwsgierig![]()
ik pas ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ik heb eens een vloeibare komkommer in plastic achter in mijn kastje gevonden![]()
gohquote:
Hmm, dat weet ik niet. Er zijn vast een boel mensen die er heel erg trots op zijn. Ik heb er gewoon niks mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:41 schreef Homdeck het volgende:
goh![]()
niet echt een land om trots op te zijn begrijp ik![]()
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ik heb eens een vloeibare komkommer in plastic achter in mijn kastje gevonden![]()
Had je nou een kinderfeestje ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..![]()
Sheep, nu baal ik nog erger dat ik zaterdag niet naar de meeting kan komen.![]()
Kan je doen natuurlijkquote:
quote:
Daar schieten we ook niet mee op iemand die wel even tijd heeft morgen om te reserveren/regelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet werken tot half zes, dus denk niet dat dat handiger is. Maar bowlingbanen zijn vaak in de avond ook open
Oh zo okayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan wel reserveren, maar dat is dan pas in de avond. En dan zijn bowlingcentra ook wel open
Laat die kindjes maar lekker zwemmen ga jij bowlen met onsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had je nou een kinderfeestje ofzo?
Laat anders die kleuters gewoon zitten![]()
Geïnspireerd door deze opmerking, icm een opmerking die in het flatschrift staat en het feit dat ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd ga verhuizen ben ik nu ook maar begonnen met opruimen, en echt leuk vind ik het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..![]()
Sheep, nu baal ik nog erger dat ik zaterdag niet naar de meeting kan komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |