quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Jaap Uilenberg maakt onopvallende rentree
Lekker laten staan, samen op 1quote:
Hihihi, het is het of die ORLY-uil in jouw avatar blij naar die andere uil kijktquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:30 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Bij deze wedstrijd werd er voor het eerst bezuinigd op de vierde official
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihihi, het is het of die ORLY-uil in jouw avatar blij naar die andere uil kijkt
Dank je. Ik vind die Gordon Shumway maar een matige juryquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef hardromacore het volgende:
Poedel was wel een podiumplaats waard
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Ja lieve kijkbuiskinderen, in het grote dierenbos gebeurt geen moer. Vandaar dat ik hier zit.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Ja lieve kijkbuiskinderen, in het grote dierenbos gebeurt geen moer. Vandaar dat ik hier zit.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind die Gordon Shumway maar een matige jurymaar goed ik zal het onthouden
Ben er vanavond wel. Dus bij winst is er meteen een fotoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef TheVulture het volgende:
ben er vanavond trouwens niet, mocht ik winnen
ik wil hem zelfs al plaatsen voordat de uitslag er isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben er vanavond wel. Dus bij winst is er meteen een foto![]()
ga je gangquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:37 schreef BonJovi het volgende:
dat doe ik altijd
quote:Raymania
Finnen trappen niet in de valkuil van de Belgen.
quote:TheVulture
Mijnheer de Uil: : "Dat het slecht gaat met het Belgische voetbal is duidelijk geen fabeltje"
quote:Gordon_Shumway
Jaap Uilenberg enige Nederlandse scheidsrechter die nog interlands mag fluiten.
De opmaak is hier te vinden.quote:existenz
GOALLLLLLL
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Er waren meerdere goeden die eerste van Rumille vond ik ook heel goed maar ik moest toch een keuze maken.
Ja, anders zou het doorgestoken kaart zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
2x achter elkaar winnaar, met juryronde ertussen dan![]()
Dat zou betekenen dat ik mezelf had laten winnen, dan kun je aardig wat punten scorenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, anders zou het doorgestoken kaart zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef BonJovi het volgende:
dat Gordon mij als nr1 koos en ik hem!
Nee ik vond het gewoon een goede onderschrift, en dat is terecht. Maar het zou dom zijn als ik het hem zou gunnen want hij heeft zelfde aantal punten als mijquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon een goede onderschrift, en dat is terecht. Maar het zou dom zijn als ik het hem zou gunnen want hij heeft zelfde aantal punten als mij.
quote:
Ja, die wintquote:
Ohooo! Zie! Zien jullie het nouhouhou!quote:
We zijn een beetje homo met elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ohooo! Zie! Zien jullie het nouhouhou!
Dat verklaart de naam Gordon...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We zijn een beetje homo met elkaar![]()
THanks gordonuitslag!
Verzin zoiets bij een onderschriftquote:
Shumway is Gerard in het Swahili.quote:
Hou dat in gedachten bij de volgende keer dat je jureertquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Er waren meerdere goeden die eerste van Rumille vond ik ook heel goed maar ik moest toch een keuze maken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Nee echt waar het zit in de familie, mijn oma heeft ook zo'n groot kunstgebit"
Ik vond die van Bayswater ook goed, de reden waarom ik Joost-mag-het-weten niet heb uitgekozen omdat hij in een andere topic zei wat de krantenkoppen van Belgie zeiden over een foto met het uil daaro. Het kwam niet uit eigen inspiratiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Weer punten
Niet verwacht want ik vond die van Bayswater, en Joost-Mag-het-weten met {B)oehoe ook erg sterk
quote:-TheVulture-
-Ronaldinho: "Nee echt waar het zit in de familie, mijn oma heeft ook zo'n groot kunstgebit" -
quote:-Mwanatabu-
-En dan segt ie ik seg hij segt: "Harder trène jonge," en hij segt ik seg: "Watnâh, ken ik um haughàwe ja tog? Nergas voor naudig dat trène, gewaun lekkâh balle met een bieâhtje ja tog niettan?"-
quote:-EnGCatjuh -
-Ronaldinho leidt gebed EO Jongerendag-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Ronaldinho: "Boom chicka wa wa !"-
uitslag is er nog geen kwartierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef Bjoro het volgende:
is er al een nieuwe foto ?
Valt wel meequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef Luco het volgende:
Sowieso matige ronde IMO
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk wasquote:
Ik vond m gewaun lèke op saun àwe zuiplap, ja tog?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk was![]()
![]()
achja smaken verschillen. Denk dat Mwanatabu bij mij de poedel had gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk was![]()
![]()
BOOM! HEADSHOT!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:40 schreef toma het volgende:
[..]
achja smaken verschillen. Denk dat Mwanatabu bij mij de poedel had gehad
en ook jouw onderschrift is hier van toepassingquote:
zo is t leven nou eenmaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
en ook jouw onderschrift is hier van toepassing![]()
Moeten er nog dingen veranderd worden in puntentelling vanaf juli?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
we kabbelen rustigt voort richting het einde
Nee maar nu is het zo dat je als winnaar 5 punten krijgt en de volgende dag niks omdat je moet jureren toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Beschouw het volgende:
Jury krijgt al een punt, namelijk 5 als winnaar van de vorige reeks.
Als er een nieuwe jury moet komen (dus niet de winnaar), kan hij altijd meedoen als deelnemer en levert hem dat ook een punt op. Een winnaar mag niet meedoen in de volgende ronde.
Bijna is niet helemaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar nu is het zo dat je als winnaar 5 punten krijgt en de volgende dag niks omdat je moet jureren toch?
Wat mij betreft wordt dat 5 punten voor winst, 1 punt voor jureren de volgende dag... anders levert een twwede plaats (3 + 1 volgende dag) bijna net zoveel op....
vraag het dan nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Beschouw het volgende:
Jury krijgt al een punt, namelijk 5 als winnaar van de vorige reeks.
Als er een nieuwe jury moet komen (dus niet de winnaar), kan hij altijd meedoen als deelnemer en levert hem dat ook een punt op. Een winnaar mag niet meedoen in de volgende ronde.
nee da's waar maar winst mag wel iets meer beloond wordenquote:
[/b]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
[ b]niet lang hierna sprak van Persie de onvergetelijke zin :"guess who?"
?quote:
quote:
quote:
Die discussie hebben we al gehad en alle prominente deelnemers waren het er ook wel over eens. Dus vanaf 1 juli krijgt de jury ook een puntje imoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moeten er nog dingen veranderd worden in puntentelling vanaf juli?
Het zijn geen grappen meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Sneijder-grappen beginnen nu toch wel heel vergezocht te raken hoor
Je hebt iig hevige concurrentie.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Van Persie (die het er zichtbaar moeilijk mee heeft) had het winnende doelpunt zelf willen maken
Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!quote:
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom quote je nou enzo?
[ img] url van plaatje [/img]quote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.Maar mijn poging om onderschirft onder de foto te krijgen is helaas alsnog mislukt, sorry..
![]()
Thnx!!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ img] url van plaatje [/img]
[ b] onderschrift [/b]
Uiteraard zonder spaties
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomen
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.quote:
Ja hoor, maar niet met je tenenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
YOU ARE TOO SEXY FOR MY LOVEquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.
Nu zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Ah dat verklaart alles.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgen
Gelukkig maar.quote:
quote:
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even ontopic: We krijgen dus een vroege uitslag als ik het goed begrijp?
Dan zie ik de poedel zo verschijnenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.
Nah, niet bepaald flatteus voor de lellen onder mijn linkerbilnaad he, die zie je nu nietquote:
quote:toma
Van Persie denkt dat hij samen met z'n vrienden alles wat lang haar heeft mee naar z'n hotelkamer kan slepen.
quote:ZoneKill
Van Persie: "Ik zie Roos-icky!"
quote:TheVulture
Rosicky: "Optieven Robin, ik wil jouw Batman niet zijn"
De opmaak is hier te vinden.quote:existenz
The Axe effect
Nee hoor. Zeg maar. Zeg het maarquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder twijfelde ik of ik de oneervolle vermeldingen nog moest plaatsen. Maar ik ben bang dat dat me poedels gaat kosten.
Je doet het er gewoon omquote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
The Axe effect is nog altijd 20000x zo weinig geweest als Sneijder grappen. Maar ik eis hierbij wel bonuspunten op voor het behalen van 4 poedels op 1 rij. Dat is zelfs vitessezuid niet gelukt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
The Axe effect is nog altijd 20000x zo weinig geweest als Sneijder grappen. Maar ik eis hierbij wel bonuspunten op voor het behalen van 4 poedels op 1 rij. Dat is zelfs vitessezuid niet gelukt.
Alleen bij die met die uil kon ik het niet latenquote:
Mocht deze bij je rij zitten, dan klopt er iets niet. Vorige keer had Rumille hem namelijk, weet ik als voormalig jurylid. Verder gokte ik op de poedel, maar het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
Titel in parijs en Primera Divisionquote:Op zondag 10 juni 2007 18:52 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
"Zo, nu ik de service-volley-techniek onder de controle heb, moet ik een haarband en een racket regelen. Dan kan ik mijn meesterplan vervolgen om Nadal te ontvoeren en vervolgens alsnog een titel te winnen in Parijs. Want die titel van de Primera Division gaat niet meer lukken."
Lees eens zou ik zeggen.quote:
Sorry kerel, niet gezien.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dude kijk eens naar mijn onderschrift op het vorige pagina
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Hangt hier toch al van jatwerk aan elkaar
Niks mis met korfbal hequote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Messi duidelijk niet geschikt voor korfbal.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
God ontneemt Messi een vrije kopkans
Waar zit de lichtmist?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Messi druk bezig een lampje te verwisselen aan de lichtmist
quote:BonJovi
"Messi helpt een handje voor Unicef"
quote:Gordon_Shumway
Maradoenou maar niet weer hetzelfde als Diego.
quote:Bayswater
God ontneemt Messi een vrije kopkans
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
"Ik heb hem"
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond sommige inzendingen wel heel erg ver gezocht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
De Haan: "Mag ik Maxima eens Foppe?"
Boejequote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel origineler dan dat ie zich laat Foppe
Dan is ie gejat.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Dacht meer aan voor de gek houden.![]()
![]()
Gelijkquote:
Zeker, maar ik was wel gebannen voor een tijdje maar dat is geen excuus omdat ik eerder ben gejoined dan jij.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gelijk![]()
Met de nieuwe regels had ik je ingehaald![]()
Top 20![]()
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens wel een lekker gaatje nu met de rest![]()
Goed punt wel oude olifant!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?
Ja. Verzetten is zinloosquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?
Ken nie want we weten niet wie hoevaak meegedaan heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef Bayswater het volgende:
Zou het gemiddelde puntenaantal per deelname weleens willen zien.![]()
Als het in een excelbestand is bijgehouden wel, 0 punten is geen deelname (kan dus ook vanwege winnaar te zijn vorige dag).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ken nie want we weten niet wie hoevaak meegedaan heeft, denk ik.
Ligt eraan hoe beschouw het bijhoudt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als het in een excelbestand is bijgehouden wel, 0 punten is geen deelname (kan dus ook vanwege winnaar te zijn vorige dag).
Met een enorm telraam.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe beschouw het bijhoudt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er vanvond niet rond uitslagtijd, eventuele nieuwe foto komen jullie wel uit en in principe doet Bayswater gewoon de uitslag denk ik.
Klopt ook nog niet zo heel veel vanquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Rumille het volgende:
Dan mag hij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel die uitslag geven. Word zenuwachtig ook al had ik bij de vorige paar een beter gevoel dan bij deze ^^.
als je hier al zenuwachtig van wordt hoe moet dat dan als je op moet voor je zwemdiploma?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Rumille het volgende:
Dan mag hij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel die uitslag geven. Word zenuwachtig ook al had ik bij de vorige paar een beter gevoel dan bij deze ^^.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |