quote:-TheVulture-
-Ronaldinho: "Nee echt waar het zit in de familie, mijn oma heeft ook zo'n groot kunstgebit" -
quote:-Mwanatabu-
-En dan segt ie ik seg hij segt: "Harder trène jonge," en hij segt ik seg: "Watnâh, ken ik um haughàwe ja tog? Nergas voor naudig dat trène, gewaun lekkâh balle met een bieâhtje ja tog niettan?"-
quote:-EnGCatjuh -
-Ronaldinho leidt gebed EO Jongerendag-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Ronaldinho: "Boom chicka wa wa !"-
uitslag is er nog geen kwartierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef Bjoro het volgende:
is er al een nieuwe foto ?
Valt wel meequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef Luco het volgende:
Sowieso matige ronde IMO
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk wasquote:
Ik vond m gewaun lèke op saun àwe zuiplap, ja tog?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk was![]()
![]()
achja smaken verschillen. Denk dat Mwanatabu bij mij de poedel had gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jouw onderschrift sloeg zo nergens op dat ie erg leuk was![]()
![]()
BOOM! HEADSHOT!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:40 schreef toma het volgende:
[..]
achja smaken verschillen. Denk dat Mwanatabu bij mij de poedel had gehad
en ook jouw onderschrift is hier van toepassingquote:
zo is t leven nou eenmaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
en ook jouw onderschrift is hier van toepassing![]()
Moeten er nog dingen veranderd worden in puntentelling vanaf juli?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
we kabbelen rustigt voort richting het einde
Nee maar nu is het zo dat je als winnaar 5 punten krijgt en de volgende dag niks omdat je moet jureren toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Beschouw het volgende:
Jury krijgt al een punt, namelijk 5 als winnaar van de vorige reeks.
Als er een nieuwe jury moet komen (dus niet de winnaar), kan hij altijd meedoen als deelnemer en levert hem dat ook een punt op. Een winnaar mag niet meedoen in de volgende ronde.
Bijna is niet helemaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar nu is het zo dat je als winnaar 5 punten krijgt en de volgende dag niks omdat je moet jureren toch?
Wat mij betreft wordt dat 5 punten voor winst, 1 punt voor jureren de volgende dag... anders levert een twwede plaats (3 + 1 volgende dag) bijna net zoveel op....
vraag het dan nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Beschouw het volgende:
Jury krijgt al een punt, namelijk 5 als winnaar van de vorige reeks.
Als er een nieuwe jury moet komen (dus niet de winnaar), kan hij altijd meedoen als deelnemer en levert hem dat ook een punt op. Een winnaar mag niet meedoen in de volgende ronde.
nee da's waar maar winst mag wel iets meer beloond wordenquote:
[/b]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
[ b]niet lang hierna sprak van Persie de onvergetelijke zin :"guess who?"
?quote:
quote:
quote:
Die discussie hebben we al gehad en alle prominente deelnemers waren het er ook wel over eens. Dus vanaf 1 juli krijgt de jury ook een puntje imoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moeten er nog dingen veranderd worden in puntentelling vanaf juli?
Het zijn geen grappen meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Sneijder-grappen beginnen nu toch wel heel vergezocht te raken hoor
Je hebt iig hevige concurrentie.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Van Persie (die het er zichtbaar moeilijk mee heeft) had het winnende doelpunt zelf willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |