Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!quote:
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom quote je nou enzo?
[ img] url van plaatje [/img]quote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.Maar mijn poging om onderschirft onder de foto te krijgen is helaas alsnog mislukt, sorry..
![]()
Thnx!!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ img] url van plaatje [/img]
[ b] onderschrift [/b]
Uiteraard zonder spaties
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomen
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.quote:
Ja hoor, maar niet met je tenenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
YOU ARE TOO SEXY FOR MY LOVEquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.
Nu zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Ah dat verklaart alles.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgen
Gelukkig maar.quote:
quote:
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even ontopic: We krijgen dus een vroege uitslag als ik het goed begrijp?
Dan zie ik de poedel zo verschijnenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |