Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!quote:
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je vindt me dik he? Zeg het maar gewoon!
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom quote je nou enzo?
[ img] url van plaatje [/img]quote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Omdat ik duidelijk geen verstand heb van computers e.d.Maar mijn poging om onderschirft onder de foto te krijgen is helaas alsnog mislukt, sorry..
![]()
Thnx!!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ img] url van plaatje [/img]
[ b] onderschrift [/b]
Uiteraard zonder spaties
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, sinds die bevalling is het nooit meer helemaal goedgekomen
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.quote:
Ja hoor, maar niet met je tenenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
YOU ARE TOO SEXY FOR MY LOVEquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe, en dat was alleen nog na de eerste.
Nu zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Zal ik ooit weer leren pianospelen, dokter?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Rumille het volgende:
Wat doen foto's van mijn moeder in dit topic![]()
Ah dat verklaart alles.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je vader dacht zo de voogdij over je te kunnen krijgen
Gelukkig maar.quote:
quote:
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even ontopic: We krijgen dus een vroege uitslag als ik het goed begrijp?
Dan zie ik de poedel zo verschijnenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu de uitslag in elkaar zetten.
Nah, niet bepaald flatteus voor de lellen onder mijn linkerbilnaad he, die zie je nu nietquote:
quote:toma
Van Persie denkt dat hij samen met z'n vrienden alles wat lang haar heeft mee naar z'n hotelkamer kan slepen.
quote:ZoneKill
Van Persie: "Ik zie Roos-icky!"
quote:TheVulture
Rosicky: "Optieven Robin, ik wil jouw Batman niet zijn"
De opmaak is hier te vinden.quote:existenz
The Axe effect
Nee hoor. Zeg maar. Zeg het maarquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder twijfelde ik of ik de oneervolle vermeldingen nog moest plaatsen. Maar ik ben bang dat dat me poedels gaat kosten.
Je doet het er gewoon omquote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
The Axe effect is nog altijd 20000x zo weinig geweest als Sneijder grappen. Maar ik eis hierbij wel bonuspunten op voor het behalen van 4 poedels op 1 rij. Dat is zelfs vitessezuid niet gelukt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
The Axe effect is nog altijd 20000x zo weinig geweest als Sneijder grappen. Maar ik eis hierbij wel bonuspunten op voor het behalen van 4 poedels op 1 rij. Dat is zelfs vitessezuid niet gelukt.
Alleen bij die met die uil kon ik het niet latenquote:
Mocht deze bij je rij zitten, dan klopt er iets niet. Vorige keer had Rumille hem namelijk, weet ik als voormalig jurylid. Verder gokte ik op de poedel, maar het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
Titel in parijs en Primera Divisionquote:Op zondag 10 juni 2007 18:52 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
"Zo, nu ik de service-volley-techniek onder de controle heb, moet ik een haarband en een racket regelen. Dan kan ik mijn meesterplan vervolgen om Nadal te ontvoeren en vervolgens alsnog een titel te winnen in Parijs. Want die titel van de Primera Division gaat niet meer lukken."
Lees eens zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |