quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
De Haan: "Mag ik Maxima eens Foppe?"
Boejequote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel origineler dan dat ie zich laat Foppe
Dan is ie gejat.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Dacht meer aan voor de gek houden.![]()
![]()
Gelijkquote:
Zeker, maar ik was wel gebannen voor een tijdje maar dat is geen excuus omdat ik eerder ben gejoined dan jij.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gelijk![]()
Met de nieuwe regels had ik je ingehaald![]()
Top 20![]()
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens wel een lekker gaatje nu met de rest![]()
Goed punt wel oude olifant!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?
Ja. Verzetten is zinloosquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je ook punten had gekregen voor jureren was het gat nog groter geweest. Gaan we dat echt invoeren?
Ken nie want we weten niet wie hoevaak meegedaan heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef Bayswater het volgende:
Zou het gemiddelde puntenaantal per deelname weleens willen zien.![]()
Als het in een excelbestand is bijgehouden wel, 0 punten is geen deelname (kan dus ook vanwege winnaar te zijn vorige dag).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ken nie want we weten niet wie hoevaak meegedaan heeft, denk ik.
Ligt eraan hoe beschouw het bijhoudt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als het in een excelbestand is bijgehouden wel, 0 punten is geen deelname (kan dus ook vanwege winnaar te zijn vorige dag).
Met een enorm telraam.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe beschouw het bijhoudt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er vanvond niet rond uitslagtijd, eventuele nieuwe foto komen jullie wel uit en in principe doet Bayswater gewoon de uitslag denk ik.
Klopt ook nog niet zo heel veel vanquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Rumille het volgende:
Dan mag hij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel die uitslag geven. Word zenuwachtig ook al had ik bij de vorige paar een beter gevoel dan bij deze ^^.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |