Niet mee eens. Hij houdt gewoon van ons allemaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef B.ertha het volgende:
Niet van mij, ik zeg te vaak dat ie niet bestaat
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kent dit raadsel en helpt mij even?
"Een vrouw gaat naar de begrafenis van haar moeder. Als de kist de grond in zakt, ziet ze opeens een mooie jongeman staan. Op slag is ze verliefd, spreekt hem aan, en wordt nog verliefder.
Als ze thuis komt, slaat ze zichzelf voor haar kop. Ze heeft geen telefoonnummer of emailadres van hem gevraagd! Nu zal ze hem waarschijnlijk nooit meer zien. Een paar dagen later vermoordt ze haar zus. Wat is haar motief?"
Ja, die ken ik. DaviniaHR gaf precies hetzelfde antwoord!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan komt die man misschien? weer naar de begravenis?
Leuke man...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan komt die man misschien? weer naar de begravenis?
Kan een flauwe zijn, een mop. Net als zo'n lulverhaal over een brandweerman en rekensommen en dan "Wat is de kleur van een brandweerwagen?"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is het toch ook geen raadsel?
Zo moeilijk is ie toch nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef Nesle het volgende:
Leuke man...
Een jonge vrouw gaat naar de begrafenis van haar moeder, die is overleden aan kanker. Als de kist de grond in zakt, ziet ze opeens een mooie jongeman staan. Op slag is ze verliefd op hem, spreekt hem aan, en wordt nog verliefder. Als ze thuis komt, slaat ze zichzelf voor haar kop. Ze heeft geen telefoonnummer of emailadres gevraagd! Nu zal ze hem waarschijnlijk nooit meer zien. Een paar dagen later vermoord ze haar zus. Wat is haar motief?
quote:Ik heb het altijd geweten Yuri![]()
![]()
Past mooi samen met tandpastaterroristquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Niet zo best als je t antwoord in 1 keer weet, schijnt:
http://www.rdzl.nl/leuke_man_raadsel/uitleg.htmlYuri
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuke man...
Een jonge vrouw gaat naar de begrafenis van haar moeder, die is overleden aan kanker. Als de kist de grond in zakt, ziet ze opeens een mooie jongeman staan. Op slag is ze verliefd op hem, spreekt hem aan, en wordt nog verliefder. Als ze thuis komt, slaat ze zichzelf voor haar kop. Ze heeft geen telefoonnummer of emailadres gevraagd! Nu zal ze hem waarschijnlijk nooit meer zien. Een paar dagen later vermoord ze haar zus. Wat is haar motief?
Uitleg
Ze hoopt dat de jongeman op de begrafenis van haar zus komt.
Het klinkt misschien allemaal wat luguber, maar het raadsel is ook bruikbaar. Als je het antwoord namenlijk goed had heb je een verhoogde kans op het zijn van een psychopatische moordenaar. Een Amerikaanse psycholoog legde dit raadsel voor aan een stuk of wat seriemoordenaars, en ze hadden het allemaal goed!
Ik heb het altijd geweten Yuri![]()
![]()
Niks anders in huis dan brood?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb honger en heb echt geen zin in broodwat nu, ik verhonger
Huh, maar dat denk je toch gelijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Niet zo best als je t antwoord in 1 keer weet, schijnt:
http://www.rdzl.nl/leuke_man_raadsel/uitleg.htmlYuri
Ik vond het ook een beetje flauw, zo'n simpel raadsel.quote:
Heb nou al zin in de meetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje flauw, zo'n simpel raadsel.![]()
![]()
Yuri, misschien kunnen we een samenwerkingsverband aangaan.![]()
Het eerste wat in mij opkwam was dat zuslief wél zo slim was geweest om zn nummer te vragenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, maar dat denk je toch gelijk?![]()
ik wel in elk geval..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het eerste wat in mij opkwam was dat zuslief wél zo slim was geweest om zn nummer te vragen
Ik dacht al jemig dat is toch hardstikke duidelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, maar dat denk je toch gelijk?![]()
ik wel in elk geval..
Das 20 minuten fietsen, tegen die tijd besterf ik hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan fiets je gewoon toch naar de buurt super?![]()
Ohja jij woont in een gehucht hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das 20 minuten fietsen, tegen die tijd besterf ik het
en dat valt tegen zo te zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net uitgezocht wat ik allemaal moet lezen/ leren...
![]()
het is 'iets' meer dan ik in gedachten had.quote:
aan die smiley te zien heb je wel zelfkennisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
het is 'iets' meer dan ik in gedachten had.![]()
Nu zit er nog niet veel druk achter, maar ergens halverwege de maand zal ik hier wel niet meer zo veel posten.![]()
Jupquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ohja jij woont in een gehucht he![]()
absoluut.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aan die smiley te zien heb je wel zelfkennis![]()
Griesmeelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jup
Ik kook griesmeel nuVanavond lekkere pudding, nu alvast wat snnoepen
Nu nog iemand die ene nieuwe maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:07 schreef Homdeck het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de akq op 299 posts blijft staan
edit: ah dat valt mee
Hoeveel inwoners wonen er in dat gehucht van je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jup
Ik kook griesmeel nuVanavond lekkere pudding, nu alvast wat snnoepen
Ja hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners wonen er in dat gehucht van je?
Ik woon ook in een gehucht met 109 mensen.![]()
![]()
![]()
Wij hebben wel veel overeenkomsten zeg![]()
Hier ook geen fluit, we hebben alleen wel een kroegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja he
Bij ons 1200 mensen, niet écht een gehucht, er is alleen niks te doen
Koken daar heb je toch ouders voor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier ook geen fluit, we hebben alleen wel een kroeg
ik moet zo beginnen met koken![]()
we hebben een kroeg, kerk, tennis- en voetbalvereniging en een basisschoolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier ook geen fluit, we hebben alleen wel een kroeg
ik moet zo beginnen met koken![]()
6 kilometerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is écht weinig!!! Hoe ver tot een beetje grotere plaats dan?
Ja maar als 16-jarige word ik geacht ook mee te helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Koken daar heb je toch ouders voor?
Gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Supersheep het volgende:
Weet er hier iemand hoe lang een komkommer goed blijft?
"blijkbaar wel, anders mocht ik wel naar de meet"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar als 16-jarige word ik geacht ook mee te helpen![]()
"Je bent toch geen kind meer!"
Ze zijn nog hardquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zolang ie niet zacht is geworden lijkt me?
ik volg je niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"blijkbaar wel, anders mocht ik wel naar de meet"
![]()
Ik dacht dat ie al verrot wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze zijn nog hard
[..]
ik volg je niet?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie al verrot wasOmdat je
erachter zette
Heb er hier zelf nog 3 liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog niet
Ik heb nog wel versteende broodjes mocht iemand interesse hebben
Heb je nog iets anders leuks? Dan wil ik wel ruilen tegen een broodje zodat je een kwartet hebtquote:
Pffffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Coleman wil een boek gaan schrijven. daar komt nogal wat in te staan, belooft hij vervaarlijk: "Laat ik dit zeggen: die afluisterschroef bij de RVD, waar prinses Margarita het over had, die zat er echt."
quote:Coleman wil een boek gaan schrijven. daar komt nogal wat in te staan, belooft hij vervaarlijk: "Laat ik dit zeggen: die afluisterschroef bij de RVD, waar prinses Margarita het over had, die zat er echt."
Wat een mooi plaatjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb iets veranderd in de Wiki van de OP (verveelde me). Mocht nou niemand het leuk vinden, kan zó terugveranderd worden
Zonde dat diegene die dat maakt geen humor heeftquote:
Ik wou hem vandaga ook helemaal niet de groeten doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de weg Yuri, vandaag heb ik Neleos wel gesproken maar je had niet gezegd dat ik vandaag de groeten moest doen
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over die meet he... wat vinden jullie ervan als we dan een bowlingbaan opzoeken?
Of we gaan bowlen in een café!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het goed![]()
we kunnen s middags bowlen en s avond naar het cafe of andersom![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over die meet he... wat vinden jullie ervan als we dan een bowlingbaan opzoeken?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de duidelijkheid: het is dan wel de bedoeling dat we gaan bowlen he
Eten makenquote:
Of als je het juist heel goed kunt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Bowlen is leukvooral als je er niks van kunt
Dat zegt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eten maken, en hopelijk een repetitie-avond organiseren.... als de anderen ook even reageren op mn mail
Volgend weekend moeten we de Carmina Burana van Orff eruit kunnen knallen![]()
![]()
Neequote:
Valt opzich wel mee, maar we gaan het in 1 dag oefenen met een immens koor + orkest, en het is nogal snelle Latijnse tekstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niks.![]()
Maar dat is dus een moeilijk stuk?
Ik mag er altijd maar 1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef B.ertha het volgende:
gehaktballen.
quote:
Klinkt ok niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga voor babi ketjap met groentemix er in en mie, maak ik gelijk voor twee dagen, is het morgen lekker makkelijk
Gelukkig zijn er genoeg recepten die in 20 minuten klaar te maken zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt ok niet verkeerd
Ik moet vanaf zaterdag 2 weken lange zelf koken, ouders gaan op vakantie. Opzich niet zo'n probleem, ik ben alleen een beetje lui![]()
i know, maar ik roep wel hulp in om met ideeen te komen tegen die tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg recepten die in 20 minuten klaar te maken zijn
Excellent!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
i know, maar ik roep wel hulp in om met ideeen te komen tegen die tijd
eerst een vraag in de quizquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Excellent!
Ik ga nu m'n prakkie warmmaken, tot later!
Gelukkig heb jij de macht om ze naar je pijpen te laten dansenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Tering wat zijn die kamerzoekers lastige lui.![]()
'nee, dan kan ik niet, kan het een andere avond?'
'ooo dat komt me niet zo goed uit, kan het ook wat vroeger?'
'Kan het anders niet vanavond?'
'En zaterdagavond kan niet?'
Graag of niet hoor.![]()
Zucht![]()
Daar maak ik ook grof gebruik van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de macht om ze naar je pijpen te laten dansen![]()
terechtquote:
klootviool?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
Er zijn nog twee jongens die niet opnemen. En ik zie net dat een van de twee viool speelt
jij organiseert die hele meet toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoelaat gaan we bowlen dan?
Wat ik trouwens al in geen tijden heb gedaan
Ja wie willen er allemaal bowlen, kan je eignelijk s avond wel bowlen? moeten we reserveren eik?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Godverdomme reed ik net naar huis, komt er ineens rook onder mijn motorkap vandaan. Ik de auto naar de kant, motorkap open, komt mij een enorme rookwolk en een stank van verbrand rubber tegemoet. Wegenwacht gebeld, drie kwartier wachten en toen die vent eindelijk kwam, was het eerste dat hij zei: "het kost 190 euro (ik was dus geen lid)
Waarschijnlijk is de koppakking kaduuk wat me dus ook weer een paar honderd euro gaat kosten![]()
Toen ie weer afgekoeld was en de rook verdwenen was ben ik heel rustig naar huis gereden. Dat wordt dus morgenochten naar de garage![]()
tyfuszooi![]()
Reserverenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja wie willen er allemaal bowlen, kan je eignelijk s avond wel bowlen? moeten we reserveren eik?![]()
Zelf zat ik dan te denken dat we smiddag gaan bowlen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wil trouwens ook wel op het lijstje van de meet, onder een klein voorbehoud, dat wel
Aangezien ik die dag nog geen leven hebquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Godverdomme reed ik net naar huis, komt er ineens rook onder mijn motorkap vandaan. Ik de auto naar de kant, motorkap open, komt mij een enorme rookwolk en een stank van verbrand rubber tegemoet. Wegenwacht gebeld, drie kwartier wachten en toen die vent eindelijk kwam, was het eerste dat hij zei: "het kost 190 euro (ik was dus geen lid)
Waarschijnlijk is de koppakking kaduuk wat me dus ook weer een paar honderd euro gaat kosten![]()
Toen ie weer afgekoeld was en de rook verdwenen was ben ik heel rustig naar huis gereden. Dat wordt dus morgenochten naar de garage![]()
tyfuszooi![]()
B moet smiddag werken en saskia kont ook pas savond waarschijnlijk dus nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Reserverenen Neleos wilde ook wel bowlen. Ik sprak hem net. En dus: jij, Tim, B., ik..
verder weet ik het niet.
fiat puntoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kapotte koppakking is een duur geintje
![]()
wat voor auto rij je trouwens?
Is ie ook gaar, of heb je gewoon botte pech gehad?quote:
gewoon pech. op zich is het nog een goede auto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is ie ook gaar, of heb je gewoon botte pech gehad?
Ik moest gister een minuut lang starten en het gas intrappen voordat hij eindelijk wilde starten, daarna gelukkig geen enkel probleem gehad en hij liep ook gewoon lekker, maar was wel ff schrikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gewoon pech. op zich is het nog een goede auto.
Naar volkje he, die kamerzoekersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Tering wat zijn die kamerzoekers lastige lui.![]()
'nee, dan kan ik niet, kan het een andere avond?'
'ooo dat komt me niet zo goed uit, kan het ook wat vroeger?'
'Kan het anders niet vanavond?'
'En zaterdagavond kan niet?'
Graag of niet hoor.![]()
Zucht![]()
ja dan schrik je inderdaad. ik schrok me ook de tyfus door al die rook en die stank. Nou ja, ik zal morgen wel zien hoeveel me dit geintje gaat kosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moest gister een minuut lang starten en het gas intrappen voordat hij eindelijk wilde starten, daarna gelukkig geen enkel probleem gehad en hij liep ook gewoon lekker, maar was wel ff schrikken
Ik heb een keer gehad dat een stuurstang afbrak, gelukkig gebeurde het tijdens het wegrijden van de pomp. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als het met een gangetje van 80 op een polderweg gebeurd wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja dan schrik je inderdaad. ik schrok me ook de tyfus door al die rook en die stank. Nou ja, ik zal morgen wel zien hoeveel me dit geintje gaat kosten.
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Eigenlijk vind ik harry potter helemaal niet tof
Ik bedoel de reeks in het algemeenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Fred, George of Ron![]()
Sirius is ook tof.![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde: Harry Potter als een van de figuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
maar omdat ik me nogal verveel vandaag vul je dan toch zo'n test in
Wie zijn Fred, George en Sirius?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Fred, George of Ron![]()
Sirius is ook tof.![]()
Nee en een borrel is niet studieontwijkend zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, dit valt weer onder studieontwijkend gedrag
Ik ben naar een lezing en borrel nu.![]()
Daagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, dit valt weer onder studieontwijkend gedrag
Ik ben naar een lezing en borrel nu.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie zijn Fred, George en Sirius?
* Hawaii_Tim is ooit halverwege het eerste boek gekomen
netwerkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee en een borrel is niet studieontwijkend zeker
M'n zusje legt het al uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fred en George zijn de broers van Ron.![]()
En Sirius..tja, dat ga ik niet verklappen. Moet je de boeken lezen.![]()
Broodnodig natuurlijk als je al zo ver bent met je studiequote:
Let's not, laten we eerst maar es gaan bowlenquote:
eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Let's not, laten we eerst maar es gaan bowlen
Je gebruikt gesprekken gewoon tegen me.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Broodnodig natuurlijk als je al zo ver bent met je studie
Nou ben je te laat hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Mikkie het volgende:
Ja hee, als jullie gaan bowlen moet ik ook naar de meet komen
Nee, zo loop ik dagelijks rond. Ik heb ook nog een groene en een gele outfit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit je een een team ofzo (of is dit je normale outfit)
Ik, ja, ja, neee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja wie willen er allemaal bowlen, kan je eignelijk s avond wel bowlen? moeten we reserveren eik?![]()
Zelf zat ik dan te denken dat we smiddag gaan bowlen
You are Hagrid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:voor etcetera:
http://www.brainfall.com/test10_1.php
You are Harry. You're a loyal and courageous friend. You'd do anything to protect the people you love, especially if it'll get you a break from class for a little while.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Mikkie het volgende:
Ja hee, als jullie gaan bowlen moet ik ook naar de meet komen
Mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, zo loop ik dagelijks rond. Ik heb ook nog een groene en een gele outfit.![]()
Dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, zo loop ik dagelijks rond. Ik heb ook nog een groene en een gele outfit.![]()
Nog maar een paar posts en ik sta boven Mikkequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben trots op mezelf, sta nog niet op 1Top 50 posters in de AKQ-reeks in MEN
Positie, aantal posts, user
Ranglijst
Is dit de AKQ of de AKQ-SC reeks?quote:
Goed puntquote:
Sta je denk ik al wel, vandaag meer gepost dan hij en de stats zijn al een paar dagen oudquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog maar een paar posts en ik sta boven Mikke
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef JeRa het volgende:Top 50 posters in de AKQ-reeks in MEN
Positie, aantal posts, user
01. 4827 Soempie
02. 3794 Nembrionic
03. 2458 B.ertha
04. 2180 Jojoortje
05. 2094 Etcetera
06. 1466 Yurithemaster
07. 1317 Nesle
08. 1302 Mikkie
09. 1255 Hawaii_Tim
10. 0988 Supersheep
11. 0927 Neleos
12. 0816 Stanley_Climbfall
13. 0718 Its-Jojo-4you
14. 0562 MaJo
15. 0551 Jayhawk
16. 0543 Plasterk
17. 0518 erkel
18. 0422 iamredleader
19. 0420 Homdeck
20. 0341 Mark_V
21. 0333 TradeMarkie
22. 0255 LadyBlack
23. 0217 PhysicsRules
24. 0205 DiviFilius
25. 0187 wyccie
26. 0185 dartfanaat
27. 0170 macondo
27. 0170 Beelzebub85
29. 0133 Daffodil31LE
30. 0123 SaskiaR
31. 0113 RoofingBurner
32. 0112 Mister1977
33. 0101 TheSilentEnigma
34. 0096 BwennieBren
35. 0077 Lienekien
36. 0068 Gooitzen
37. 0066 David Letterman
38. 0064 Asmodian
39. 0061 Legolas_Greenleaf
40. 0060 rene29
41. 0052 lienelien
42. 0048 Bolkesteijn
43. 0046 OA
44. 0044 Consigliere
44. 0044 DaviniaHR
46. 0041 Mark
47. 0037 Attitude
48. 0036 seekfaM
49. 0035 ScottTracy
50. 0032 B00STER
over 2 maanden sta ik weer in de top 12quote:
De komende 20 topics ga jij in je eentje vullen, één per uur?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
over 2 maanden sta ik weer in de top 12![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je gebruikt gesprekken gewoon tegen me.![]()
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De komende 20 topics ga jij in je eentje vullen, één per uur?
nee ik moet zo slapen en morgen kan ik ook niet postenquote:
Alles wat hier gebeurt gaat toch in ons onderbewustzijn volgens de wetten van Yuri?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Luister jij naar Yuri? En hij heeft (nog) niks te zeggen hoor
Trusten
Ja, grappig hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
12
@LadyBlack ... waarschijnlijk zeer oud nieuws voor je, maar ik was vandaag weer voor het eerst sinds tijden bij Ikea en daar zag ik jou Audrey Hepburn staan...
Als we dan toch met actiefoto's gaan beginnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Neleos het volgende:
Ik kan enorm goed bowlen.
Hier een actiefoto van mij na een van mijn betere worpen:
[afbeelding]
Iedereen hoort naar mij te luisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Luister jij naar Yuri? En hij heeft (nog) niks te zeggen hoor
Trusten
Precies die van je ava?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, grappig heIk zag er een keer iemand mee over straat lopen: wel even raar staan kijken toen
![]()
Als ik naar je luister, dan hoor ik je inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iedereen hoort naar mij te luisteren![]()
Oh, dus dat was het!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
Moet je je winterjas, fleecetrui en thermische hemd ook uit doen
Dank je B.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
Altijd bereid om te helpen. Beter nu?
Hehe, lachen film was datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als we dan toch met actiefoto's gaan beginnen![]()
[afbeelding]
Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb The Big Lebowski nog steeds niet gezien
Blijkbaar wel hequote:
Kloon-alert!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef RooieRakker het volgende:
Dan wordt het tijd om hem weer eens uit het stof te halen, want het blijft een topper
IEUW!! Pijnlijk.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef B.ertha het volgende:
Wij zijn van de huis-tuin en keukenongevallen hier
Paar jaar terug iemand gespietst op zijn tuinhek
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, gelukkig niet! Vriendinnen van mij liepen wel in de stad, die zijn behoorlijk geschrokken van rondvliegende brokken enzo. Ik was gewoon thuis, en in de veronderstelling dat er ergens een vliegtuigje in de buurt was neergestort
Dit deel heet volgens mij de Zuid-Indische buurt, maar is onderdeel van de Korrewegwijk ja. En die wijk staat dan weer op het lijstje van Vogelaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Ah Korrewegwijk dus (heb het ff opgezocht). Maakt het zijn status alsnog waar.
Lijkt me niet verstandig, want ik ben al binnen nuquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
Heheheohjeee
Zal ik maar vast gaan barricaderen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
Er zijn een paar slechte stukken, daar bij de brug, de Floresstraat en hier de Padangstraat
Maar ik ben best happy hier hoor! Ik heb een heel leuke straat
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Er danst in ene een blauwe olifant in mn kamer![]()
Mag mij niet zo laten schrikken
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
Er zijn een paar slechte stukken, daar bij de brug, de Floresstraat en hier de Padangstraat
Maar ik ben best happy hier hoor! Ik heb een heel leuke straat
Oh echt? Wie dan wie dan???quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
@Ladyblack: Er is trouwens nog iemand met dezelde UI als jouEn dan nu de hamvraag: Wie was er eerder?
![]()
UI?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
@Ladyblack: Er is trouwens nog iemand met dezelde UI als jouEn dan nu de hamvraag: Wie was er eerder?
![]()
Die van sheep heb ik nog nooit bij iemand anders gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef B.ertha het volgende:
Oh.
Ja, en die van Etc, Neleos, Sheep e.v.a. zie ik ook echt vaak langskomen
Ik zit al te zoeken. Dacht dat ik 'm tegenkwam in Film, TV & Radio, maar kan 'm nog niet vindenquote:
bellah, op EXA sowiesoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die van sheep heb ik nog nooit bij iemand anders gezien![]()
Wieso?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:41 schreef B.ertha het volgende:
Goed, ik ben lomp
Zonder mijn engeltje op mn schouder had ik nu een gebroken teen gehad, dat scheelde echt maar een haartje!
ik zit op een bank waarvan het voeteneinde omhoog kan. Stond niet goed vergrendeld, dus dat schoot ineens omhoog. Mijn teen schampte echt langs de tafel, maar wel heel hard. 1 cm dichterbij en auquote:
Jij hebt net iets eerder op invoeren geklikt dan ik, post-ID scheelt precies 1quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef B.ertha het volgende:
En toen was iedereen naar bed?
Hoiquote:
Lafquote:
Padangstraatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article1981141.ece
Dit is echt op 200 meter van mijn huis ofzo
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef iamredleader het volgende:
ZOMG SOEMPIE!!! 6917 posts in de SC reeks!
dat hoorde ik ook vanochtend toen ik wakker werd...quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook vanochtend toen ik wakker werd...
goedemorgen![]()
wij zijn dus niet zover doorgeredenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
tyfuszooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |