Oh echtquote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wij hebben dit jaar de eersteJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus dat slaapt lekker?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ze zijn verder wel leuk hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klinkt als mijn vakantie, heerlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Nesle het volgende:
En de foto's zijn nog het meest lachwekkend.
Krijg je te horen hoe mooooooi het land wel niet was. Krijg je 400 fotos te zien en die zijn allemaal BINNEN het hotel"gebied" gemaakt. Fotootje van het zwembad van de fam, aan tafel, in de kamer of ze zijn aan het bowlen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
valt het op dat ik me er aan erger?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Italië, dicht bij Venetië, hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., niet te hard en niet te zacht, lekkere vering erin (dit wordt raar opgevat, wedden?)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar ga je heen?
[..]
Maar ze zijn verder wel leuk hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
lekkere vering erin (dit wordt raar opgevat, wedden?)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohjaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Italië, dicht bij Venetië, heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lees mijn zinnen naquote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
In een tentje slapen op een festivalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kamperenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Kamperenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eensquote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Kamperenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat kan ook prima in een appartementjequote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
Heerlijk, echt waar. In je tent, dicht bij zee, vrienden maken, tot laat wakker blijven, echt weg zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dan kan ik ook wel thuis blijven. Korte vliegvakantie gehad naar een app, vond tent veel leuker. Alleen was dat wel makkelijker met koken en airco, maar jaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat kan ook prima in een appartementjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
wij al 4 jaar, daarvoor 2x een meer en daarvoor niksquote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ge-wel-dig, heb je een echt vakantiegevoelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij gaan ook altijd naar de zee trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef Homdeck het volgende:
Koken doe ik sowieso niet aan op vakantie, hooguit een blik knakworsten opwarmen.
Klinkt echt leuk jaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiste vakantieherinnering is juist het pannenkoeken bakken met m'n beste vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Echt de hele avond over gedaan, omdat die brander het niet goed deed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De sfeer was echt heel goed! Leuke gesprekken gehad die avond. Echt top. En als toetje geplette vruchten met slagroom.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s Middags hadden we aardbeien gekocht. Hij viel met z'n fiets, hoofd op de straat, bleef vervolgens liggen, dus ik in paniek naar hem toe. Is het eerste wat hij zegt: Keet, ik lig op de aardbeien...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vakantie was echt de mooiste vakantie ooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rondtrekken met tent.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit jaar gaan we weer samen rondtrekken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond kamperen op Pinkpop wel kut.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Koud, modder, vies, klein tentje..brrr.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop