Ik mag er altijd maar 1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef B.ertha het volgende:
gehaktballen.
quote:
Klinkt ok niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga voor babi ketjap met groentemix er in en mie, maak ik gelijk voor twee dagen, is het morgen lekker makkelijk
Gelukkig zijn er genoeg recepten die in 20 minuten klaar te maken zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt ok niet verkeerd
Ik moet vanaf zaterdag 2 weken lange zelf koken, ouders gaan op vakantie. Opzich niet zo'n probleem, ik ben alleen een beetje lui![]()
i know, maar ik roep wel hulp in om met ideeen te komen tegen die tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg recepten die in 20 minuten klaar te maken zijn
Excellent!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
i know, maar ik roep wel hulp in om met ideeen te komen tegen die tijd
eerst een vraag in de quizquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Excellent!
Ik ga nu m'n prakkie warmmaken, tot later!
Gelukkig heb jij de macht om ze naar je pijpen te laten dansenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Tering wat zijn die kamerzoekers lastige lui.![]()
'nee, dan kan ik niet, kan het een andere avond?'
'ooo dat komt me niet zo goed uit, kan het ook wat vroeger?'
'Kan het anders niet vanavond?'
'En zaterdagavond kan niet?'
Graag of niet hoor.![]()
Zucht![]()
Daar maak ik ook grof gebruik van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de macht om ze naar je pijpen te laten dansen![]()
terechtquote:
klootviool?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
Er zijn nog twee jongens die niet opnemen. En ik zie net dat een van de twee viool speelt
jij organiseert die hele meet toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoelaat gaan we bowlen dan?
Wat ik trouwens al in geen tijden heb gedaan
Ja wie willen er allemaal bowlen, kan je eignelijk s avond wel bowlen? moeten we reserveren eik?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Godverdomme reed ik net naar huis, komt er ineens rook onder mijn motorkap vandaan. Ik de auto naar de kant, motorkap open, komt mij een enorme rookwolk en een stank van verbrand rubber tegemoet. Wegenwacht gebeld, drie kwartier wachten en toen die vent eindelijk kwam, was het eerste dat hij zei: "het kost 190 euro (ik was dus geen lid)
Waarschijnlijk is de koppakking kaduuk wat me dus ook weer een paar honderd euro gaat kosten![]()
Toen ie weer afgekoeld was en de rook verdwenen was ben ik heel rustig naar huis gereden. Dat wordt dus morgenochten naar de garage![]()
tyfuszooi![]()
Reserverenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja wie willen er allemaal bowlen, kan je eignelijk s avond wel bowlen? moeten we reserveren eik?![]()
Zelf zat ik dan te denken dat we smiddag gaan bowlen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wil trouwens ook wel op het lijstje van de meet, onder een klein voorbehoud, dat wel
Aangezien ik die dag nog geen leven hebquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Godverdomme reed ik net naar huis, komt er ineens rook onder mijn motorkap vandaan. Ik de auto naar de kant, motorkap open, komt mij een enorme rookwolk en een stank van verbrand rubber tegemoet. Wegenwacht gebeld, drie kwartier wachten en toen die vent eindelijk kwam, was het eerste dat hij zei: "het kost 190 euro (ik was dus geen lid)
Waarschijnlijk is de koppakking kaduuk wat me dus ook weer een paar honderd euro gaat kosten![]()
Toen ie weer afgekoeld was en de rook verdwenen was ben ik heel rustig naar huis gereden. Dat wordt dus morgenochten naar de garage![]()
tyfuszooi![]()
B moet smiddag werken en saskia kont ook pas savond waarschijnlijk dus nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Reserverenen Neleos wilde ook wel bowlen. Ik sprak hem net. En dus: jij, Tim, B., ik..
verder weet ik het niet.
fiat puntoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kapotte koppakking is een duur geintje
![]()
wat voor auto rij je trouwens?
Is ie ook gaar, of heb je gewoon botte pech gehad?quote:
gewoon pech. op zich is het nog een goede auto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is ie ook gaar, of heb je gewoon botte pech gehad?
Ik moest gister een minuut lang starten en het gas intrappen voordat hij eindelijk wilde starten, daarna gelukkig geen enkel probleem gehad en hij liep ook gewoon lekker, maar was wel ff schrikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gewoon pech. op zich is het nog een goede auto.
Naar volkje he, die kamerzoekersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Tering wat zijn die kamerzoekers lastige lui.![]()
'nee, dan kan ik niet, kan het een andere avond?'
'ooo dat komt me niet zo goed uit, kan het ook wat vroeger?'
'Kan het anders niet vanavond?'
'En zaterdagavond kan niet?'
Graag of niet hoor.![]()
Zucht![]()
ja dan schrik je inderdaad. ik schrok me ook de tyfus door al die rook en die stank. Nou ja, ik zal morgen wel zien hoeveel me dit geintje gaat kosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moest gister een minuut lang starten en het gas intrappen voordat hij eindelijk wilde starten, daarna gelukkig geen enkel probleem gehad en hij liep ook gewoon lekker, maar was wel ff schrikken
Ik heb een keer gehad dat een stuurstang afbrak, gelukkig gebeurde het tijdens het wegrijden van de pomp. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als het met een gangetje van 80 op een polderweg gebeurd wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja dan schrik je inderdaad. ik schrok me ook de tyfus door al die rook en die stank. Nou ja, ik zal morgen wel zien hoeveel me dit geintje gaat kosten.
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Eigenlijk vind ik harry potter helemaal niet tof
Ik bedoel de reeks in het algemeenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Fred, George of Ron![]()
Sirius is ook tof.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |