Laat ze maar op een van de waddeneilanden gaan zitten, lekker Hiv krijgen en ons niet lastig vallenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
en dan ook nog ziektekosten vergoed krijgen
dat staat voor mij gelijk aan poging tot moordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, als ze het zelf willen krijgen ok, vooral doen als je graag ziek wilt zijn, maar dat ze anderen gaan druggen met ghb en dan gauw verkrachten + inspuiten met besmet bloed, dat is echt f*cking waanzin!!
maar ik wil nog wel 's naar Londen ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op uhh Engeland dan. Ook een mooi eiland
Omdat ze nog heel lang kunnen leven met medicijnen, is het geen poging tot moord.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat staat voor mij gelijk aan poging tot moordmaar geloof dat ze alleen worden aangeklaagd voor (zware) mishandeling toch?
[..]
maar ik wil nog wel 's naar Londen ofzo
ja maar ze hebben wel levenslang gekregenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ze nog heel lang kunnen leven met medicijnen, is het geen poging tot moord.
Dan naar Antartica
Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef Etcetera het volgende:
hey nesle
[..]
ja maar ze hebben wel levenslang gekregendan zou ik de daders ook levenslang geven
![]()
Nee, dat snappen ze niet. En ze snappen ook niet dat Latijn en Literatuur niet na elkaar moeten en dan vervolgens wiskunde meteen na het weekend, wnat daar kun je toch niks voor doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef Nesle het volgende:
Vandaag tentamenrooster gekregen
Snappen ze nou niet dat je liever 2 proefwerken per dag hebt ipv 3 op 1 en dan 1 op een andere dag![]()
![]()
En engels is? Een mondeling?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:29 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nou dus wiskunde geschiedenis en engels
nee toets met teksten en 3 a4tjes met woordjes die je moet leren.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ga er weer vandoor
en God Houdt Van Mij
ik zal er mee ophouden, beloofd
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee toets met teksten en 3 a4tjes met woordjes die je moet leren.
Ja en van geschiedenis het hele boek en wiskunde is al helemaal een ramp voor mijquote:
Hmm, succes dan! Hoe sta je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja en van geschiedenis het hele boek en wiskunde is al helemaal een ramp voor mij![]()
Oh, ik sta goed hoorquote:
Drenthequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Drent wilde buurjongen doormidden zagen
en Drenthe staat weer 's op de kaart
Makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja en van geschiedenis het hele boek en wiskunde is al helemaal een ramp voor mij![]()
Achteraf heb ik jammer genoeg geschiedenis niet als examen fak gekozenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Geschiedenis vond ik wel een cool vak! Maar op de universiteit is het echt compleet uit de klauwen gelopen met dat vak.... heb er een keuzevak gedaan, men wat een tentamen zeg, was meteen de weg kwijt zo breed hadden ze de vragen gesteld
Wiskunde is toch makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Nesle het volgende:
Ik vind geschiedenis ook niet een ramp, wiskunde is de ramp.
Eens!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Nesle het volgende:
Ik vind geschiedenis ook niet een ramp, wiskunde is de ramp.
Vragen die beginnen met: schets de ontwikkelingen op dit en dat gebied in dit en dat tijdperk.....quote:
Nou wiskunde vind ik echt geen pretje. Gare zooi dat je moet wetenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan komt die man misschien? weer naar de begravenis?
Dan is het toch ook geen raadsel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Is er wel een verband? Dat hoeft toch niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |