Je hebt gelijk hoor, ik ben het ook zeer zeker niet aan het promoten hier. Ik kan het alleen vooralsnog niet laten. Ik kom nog wel tot bezinningquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb Big Brother 1 behoorlijk gevolgd en deel 2 een beetje. Toen vond ik het best leuk eigenlijk maar er zaten ook wel vrij normale mensen in. Volgens mij zijn ze die deelnemers steeds meer op de factor 'gestoordheid' gaan selecteren en is dat nu met de Gouden Kooi al helemaal het geval.
Als ik dat nu zie heb ik gewoon het idee dat ik niet naar echte mensen aan het kijken ben en irriteer ik me alleen maar aan dat gedrag. Sla het liever over dus
Veel sterkte ermee danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, ik ben het ook zeer zeker niet aan het promoten hier. Ik kan het alleen vooralsnog niet laten. Ik kom nog wel tot bezinning
Ik ga nog even verder spelen hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Veel sterkte ermee dan
Ik duik plat want ik denk dat ik wel meteen in slaap donder als ik m'n ogen meer dan 5 tellen dicht heb![]()
![]()
![]()
Er zijn tientallen slowchats op Fok! hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Ohh dit is de slowchat.
Ik was nog lekker de stad in geweest en te lui om naar huis te lopen.Dus dacht ik neem ik een taxi.Toen ik bij het frederiksplein kwam stond er ook al een rij taxis.
Ik liep naar de eerste taxi (natuurlijk mercedes) en wou tegen het raam kloppen.Wat ik niet zag was dat het raam openstond dus viel ik half het taxi in.De chauffeur (een stoere marokkaan) schrok zich echt de pleuris en moest even diep ademhalen.Ter compensatie van dit schrikincident gaf ik hem ook een beetje fooi.En nu zit ik weer lekker thuis, heerlijk.
Is het nog zo druk dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga nog even verder spelen hier![]()
slaap lekker Sheep![]()
Zeg dan gewoon eerlijk dat je er zelf ook één wiltquote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef iamredleader het volgende:groetjes allemaal, ben douchen en naar bed.
trouwens, met die naamtopics is het wel leuk geweest![]()
we kunnen er ook mee ophouden, hoor
Huskies!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu in Lunenburg, Nova Scotia, Canada: http://maps.google.com/?q=Lunenburg,+NS,+Canada&ie=UTF8&z=14&iwloc=addr&om=1
Het is echt heel mooi hier en het wordt straks alleen nog maar mooier heb ik begrepen.
De mensen hier zijn echt heel anders. Heel erg gastvrij en rustig. Erg christelijk ook
Ik heb een mooie dingen gezien hier. Erg mooie huizen ook hier
We zijn nog bij wat vrienden van Darrel(die maat van me) geweest. Die wonen half in het bos en ze geven de kinderen thuis les. Ze hebben ook een husky met de welluidende naam "Northwind". Het beest heeft één blauw oog en één bruin oog. Hier een foto
[afbeelding]
We moeten morgen vroeg op maar wellicht dat ik nog wat omgevingsfotos of filmpjes online kan gooien.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopen
Slee gestopt door voet in de hoge sneeuw te steken. Dat was midden op een bevroren meer dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor boomstronken en zo
En deze zomer op vakantie naar Noorwegen
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga es aan het werk dan!
[afbeelding]
Lijkt me echt leuk om één keer in m'n leven aan La Tomatina mee te doen:quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
lijkt mij ook gaaf hoor, foodfightidd 1x zonder consequenties (zoals opruimen
)
mss zoekt De Witte Reus nog iets voor een reclamecampagne
Wat doet dat mens in de Tweede Kamer?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?
Goeienavond trouwens
Kamperenquote:
Toch vind ik dat je één keer echt zo'n stortbui gehad moet hebbenquote:
Dat heb ik ook een keer gehad, de zon stond om 6 uur al volop op de tent te branden waardoor je er met een paarse kop uitkwam. Dat is echt verrot wakker wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar met vrienden in slovenie op metalcamp.
overdag 35 graden en volop zon, dus dan is kamperen wel beter dan in de prut.
Enige nadeel was dat je om 7 uur je tent uitfikte terwijl je er om 4 uur in kroop, waardoor we maar onder de auto gingen liggen, in de schaduw.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef Jojoortje het volgende:
Omg
Ik mag stoppen met mijn stage, omdat mijn lessen als een 'zeer goed' zijn beoordeeld.
Net dus dans gegeven en de mensen van de PABO dachten dat ik als bijbaantje dansdocente was
Hoe wicked is dit?
Ik mag dus van hun me nu gaan focussen op de portfolio's en tentamens over 2 weken...
WOEJJJJJJJJJJ!
In één keer naar binnen werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef Yurithemaster het volgende:
97 kilo softdrugs in coffeeshop Terneuzen
![]()
![]()
Supergoed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef Jojoortje het volgende:
Omg
Ik mag stoppen met mijn stage, omdat mijn lessen als een 'zeer goed' zijn beoordeeld.
Net dus dans gegeven en de mensen van de PABO dachten dat ik als bijbaantje dansdocente was
Hoe wicked is dit?
Ik mag dus van hun me nu gaan focussen op de portfolio's en tentamens over 2 weken...
WOEJJJJJJJJJJ!
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
Vandaag is de dag dat alles goed komt
Ik ga morgen wel naar het concert met m'n ex. Hij heeft z'n excuses aangeboden en z'n vriendinnetje gaat niet mee.
Ik vertelde vanmorgen dat m'n vakantie niet doorging aan een vriendin. Een uur later heeft ze een nieuwe vakantie geregeld.![]()
En ze hadden eindelijk het boek wat ik nodig heb voor m'n eerste tentamen.![]()
Zo zie je maar, na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
Vandaag is de dag dat alles goed komt
Ik ga morgen wel naar het concert met m'n ex. Hij heeft z'n excuses aangeboden en z'n vriendinnetje gaat niet mee.
Ik vertelde vanmorgen dat m'n vakantie niet doorging aan een vriendin. Een uur later heeft ze een nieuwe vakantie geregeld.![]()
En ze hadden eindelijk het boek wat ik nodig heb voor m'n eerste tentamen.![]()
Ik zeg ook altijd dat alles wel goed komt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo zie je maar, na regen komt zonneschijn
Waar in Fr? Barcelona is echt mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat alles wel goed komt.Is ook echt altijd zo.
Ik ga naar Zuid-Frankrijk en Barcelona![]()
Ik weet het niet meer, aan de Middellandse Zee in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waar in Fr? Barcelona is echt mooiDat beetje dat ik heb gezien
Vet! Zoek het eens op, misschien kan ik je nog tips geven om heen te gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, aan de Middellandse Zee in elk geval.Ze hebben daar ook een grote boot, dus we gaan ook varen op zee.
![]()
Die bestaat heul nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
God Houdt Van Mij
is me verteld in de Stad toen ik richting lijn 11 sjokte, werd aangesproken door 2 gelovige figuurtjes. en ze gaan voor mijbidden
![]()
nou mijn dag is weer goed
oh ja, en heb Extremely Loud & Incredibly Close gekocht. en bijna The Secret maar die laten liggen (* Etcetera is proud)
't kan vast geen kwaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
God Houdt Van Mij
is me verteld in de Stad toen ik richting lijn 11 sjokte, werd aangesproken door 2 gelovige figuurtjes. en ze gaan voor mijbidden
![]()
nou mijn dag is weer goed
ja iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Groningen is trouwens ook lekker in het nieuws met die hiv-gekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |