Bij ons is het een kaart met een tegoed en er wordt steeds wat vanaf geschreven (je krijgt gewoon zoveel gratis lessen en voor de rest betaal je)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Wilde morgen om 7 uur 's morgens gaan zwemmen. Ik heb nu wel leuk een zwemabo, maar ik heb geen flauw idee hoe het werktEen polsbandje heb ik gekregen, maar ben vergeten te vragen naar de uitleg
Morgenochtend is de balie dicht.
Slaap lekker, Mikkie![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij ons is het een kaart met een tegoed en er wordt steeds wat vanaf geschreven (je krijgt gewoon zoveel gratis lessen en voor de rest betaal je)
Of alledriequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik zie het morgenochtend wel. Kan ook nog van 10.00 uur tot 11.00 uur gaan, maar heb ook al om 11.00 uur afgesproken in de ub (alleen om koffie te drinken
).
oh, of van 12.00 uur tot 13.30![]()
Ik denk dat ik verzuip als ik om 7.00 uur in het zwembad duik.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar bed ga. Voordat ik mn bed eens gevonden hebWas aan het opruimen, ruimte creeëren voor de verhuizing, maar toen belandde alles op mn bed
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik verzuip als ik om 7.00 uur in het zwembad duik.![]()
12.00 - 13.30 uur![]()
Ik moet trouwens ook eens beginnen met leren voor m'n tentamens. Vandaag m'n boeken geregeld en dat vond ik toen wel weer fanatiek genoeg. Maar op die manier gaat het natuurlijk niet goed komen.![]()
en het is al de 5equote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens ook eens beginnen met leren voor m'n tentamens. Vandaag m'n boeken geregeld en dat vond ik toen wel weer fanatiek genoeg. Maar op die manier gaat het natuurlijk niet goed komen.![]()
Pas maar op dat ze dit niet door de vertaler gooienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...ik zit nu in Sidney, Nova Scotia en we zijn op bezoek bij wat mensen hier. En die zijn me daar simpel![]()
Het leven is hier echt heeeeel anders. Ze zijn allemaal hardstikke naief en op een manier ook weer heel scherp. Echt raar. En iedereen herhaalt zo'n beetje alles wat ze zeggen 3x in een minuut.
Ze hebben ook nog eens een zwaar accent dus het is even wennen.
Ik moet ineens denken aan die vent die een vliegticket naar sidney had geboektquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...ik zit nu in Sidney, Nova Scotia en we zijn op bezoek bij wat mensen hier. En die zijn me daar simpel![]()
Het leven is hier echt heeeeel anders. Ze zijn allemaal hardstikke naief en op een manier ook weer heel scherp. Echt raar. En iedereen herhaalt zo'n beetje alles wat ze zeggen 3x in een minuut.
quote:
Ben je weer lekker on the road Nem? Oh wat benijd ik jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Kom dan ook buurtenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Ja maar ik kom weer wat vaker buurten en spelletjes spelen hoor !
Gaat heel goedquote:
Was ik ook van plan vandaag, echt waarquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gaat heel goed, vandaag weer een kuur gehad en nu nog maar 3 te gaan. Het einde is in zicht
![]()
Je bent hiervoor echt een lange tijd weg geweest maar een behoorlijke tijd geleden was toch de laatste kuur waarna je er vanaf zou zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gaat heel goed, vandaag weer een kuur gehad en nu nog maar 3 te gaan. Het einde is in zicht
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar ik ga mijn bedje zoeken :w slaap lekker iedereen
Ja van de chemokuren ben ik afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent hiervoor echt een lange tijd weg geweest maar een behoorlijke tijd geleden was toch de laatste kuur waarna je er vanaf zou zijn?
Ja ik kreeg een mailtje maar ik kan niet helaas, ik heb dan een feestje van de dochter van mijn vriendin en ik ben dan ook keukenhulpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet je trouwens dat we op 16 juni een meet hebben BB?![]()
Jammer had je graag eens in het echt gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een mailtje maar ik kan niet helaas, ik heb dan een feestje van de dochter van mijn vriendin en ik ben dan ook keukenhulp
Trustenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar ik ga mijn bedje zoekenslaap lekker iedereen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja van de chemokuren ben ik af, maar ik krijg nu nog om de 3 weken herceptin via de bloedbaan. 6 augustus is nu mijn laatste Herceptin kuur en dan..... FEEST
![]()
Maar ik lurkte wel hier en daar hoor, posste alleen niet zoveel meer
Dat komt zeker eens hoor Yuri, beloofd slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jammer had je graag eens in het echt gezien![]()
Maar ben nu echt naar bed![]()
Nee, ik zit ook nog op een ander forum de laatste tijd.... VOL.nl en ik ben verslaafd aan die stomme ordinaire Gouden Kooi van Talpaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:44 schreef Supersheep het volgende:
klinkt goed!
![]()
Ben blij voor je als je er helemaal vanaf bent
En je was een beetje postmoe?
Dat je bezig was geloofde ik wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, ik zit ook nog op een ander forum de laatste tijd.... VOL.nl en ik ben verslaafd aan die stomme ordinaire Gouden Kooi van Talpaen dan heb ik natuurlijk nog mijn serie Heroes waar ik hooked aan ben al geruime tijd en terrasjes pakken met het mooie weer.
Dus ik ben wel bezig hoor
Dat ze behoorlijk pienter zijn als het aankomt logisch nadenken. Maar ze weten 0,0 van de wereld buiten hun dorpje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze dit niet door de vertaler gooien
Ik snap trouwens niet precies wat je bedoelt met dat scherpe?
Yupz, Canada deze keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben je weer lekker on the road Nem? Oh wat benijd ik je
Ik weet het, ze zijn vreselijk daar maar ik kan er echt niets aan doen, heb zelfs vandaag voor de livestreams betaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat je bezig was geloofde ik wel hoor
Maar dat dat deels met de Gouden Kooi is is dan weer heel ergIk heb er 2 afleveringen van gezien en ik kan er gewoon niet naar blijven kijken
Meld je aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn vreselijk daar maar ik kan er echt niets aan doen, heb zelfs vandaag voor de livestreams betaaldAch ja had, ik met de eerste Big Brother ook, zo ben ik ook op FOK gekomen. Gaat wel over hoor... als de bewoners de Villa in de fik steken.
Het gaat nergens meer over daar en ikke maar loeren naar de streams
![]()
Ik ben een verloren zaak Sheep![]()
Ik kon Sidney en Nova Scotia al niet plaatsenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz, Canada deze keer
Blij dat het goed met je gaat
quote:
En waarschijnlijk ook zwaar gelovig?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze behoorlijk pienter zijn als het aankomt logisch nadenken. Maar ze weten 0,0 van de wereld buiten hun dorpje.
Heb Big Brother 1 behoorlijk gevolgd en deel 2 een beetje. Toen vond ik het best leuk eigenlijk maar er zaten ook wel vrij normale mensen in. Volgens mij zijn ze die deelnemers steeds meer op de factor 'gestoordheid' gaan selecteren en is dat nu met de Gouden Kooi al helemaal het geval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Echt niet! Ook al kreeg ik geld toe... Ik kijk liever naar die gekken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |