Lijkt me niet verstandig, want ik ben al binnen nuquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
Heheheohjeee
Zal ik maar vast gaan barricaderen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
Er zijn een paar slechte stukken, daar bij de brug, de Floresstraat en hier de Padangstraat
Maar ik ben best happy hier hoor! Ik heb een heel leuke straat
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Er danst in ene een blauwe olifant in mn kamer![]()
Mag mij niet zo laten schrikken
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
Er zijn een paar slechte stukken, daar bij de brug, de Floresstraat en hier de Padangstraat
Maar ik ben best happy hier hoor! Ik heb een heel leuke straat
Oh echt? Wie dan wie dan???quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
@Ladyblack: Er is trouwens nog iemand met dezelde UI als jouEn dan nu de hamvraag: Wie was er eerder?
![]()
UI?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
@Ladyblack: Er is trouwens nog iemand met dezelde UI als jouEn dan nu de hamvraag: Wie was er eerder?
![]()
Die van sheep heb ik nog nooit bij iemand anders gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef B.ertha het volgende:
Oh.
Ja, en die van Etc, Neleos, Sheep e.v.a. zie ik ook echt vaak langskomen
Ik zit al te zoeken. Dacht dat ik 'm tegenkwam in Film, TV & Radio, maar kan 'm nog niet vindenquote:
bellah, op EXA sowiesoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die van sheep heb ik nog nooit bij iemand anders gezien![]()
Wieso?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:41 schreef B.ertha het volgende:
Goed, ik ben lomp
Zonder mijn engeltje op mn schouder had ik nu een gebroken teen gehad, dat scheelde echt maar een haartje!
ik zit op een bank waarvan het voeteneinde omhoog kan. Stond niet goed vergrendeld, dus dat schoot ineens omhoog. Mijn teen schampte echt langs de tafel, maar wel heel hard. 1 cm dichterbij en auquote:
Jij hebt net iets eerder op invoeren geklikt dan ik, post-ID scheelt precies 1quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef B.ertha het volgende:
En toen was iedereen naar bed?
Hoiquote:
Lafquote:
Padangstraatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article1981141.ece
Dit is echt op 200 meter van mijn huis ofzo
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef iamredleader het volgende:
ZOMG SOEMPIE!!! 6917 posts in de SC reeks!
dat hoorde ik ook vanochtend toen ik wakker werd...quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook vanochtend toen ik wakker werd...
goedemorgen![]()
wij zijn dus niet zover doorgeredenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Godverdomme reed ik net naar huis, komt er ineens rook onder mijn motorkap vandaan. Ik de auto naar de kant, motorkap open, komt mij een enorme rookwolk en een stank van verbrand rubber tegemoet. Wegenwacht gebeld, drie kwartier wachten en toen die vent eindelijk kwam, was het eerste dat hij zei: "het kost 190 euro (ik was dus geen lid)
Waarschijnlijk is de koppakking kaduuk wat me dus ook weer een paar honderd euro gaat kosten![]()
Toen ie weer afgekoeld was en de rook verdwenen was ben ik heel rustig naar huis gereden. Dat wordt dus morgenochten naar de garage![]()
tyfuszooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |