over 2 maanden sta ik weer in de top 12quote:
De komende 20 topics ga jij in je eentje vullen, één per uur?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
over 2 maanden sta ik weer in de top 12![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je gebruikt gesprekken gewoon tegen me.![]()
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De komende 20 topics ga jij in je eentje vullen, één per uur?
nee ik moet zo slapen en morgen kan ik ook niet postenquote:
Alles wat hier gebeurt gaat toch in ons onderbewustzijn volgens de wetten van Yuri?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Luister jij naar Yuri? En hij heeft (nog) niks te zeggen hoor
Trusten
Ja, grappig hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
12
@LadyBlack ... waarschijnlijk zeer oud nieuws voor je, maar ik was vandaag weer voor het eerst sinds tijden bij Ikea en daar zag ik jou Audrey Hepburn staan...
Als we dan toch met actiefoto's gaan beginnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Neleos het volgende:
Ik kan enorm goed bowlen.
Hier een actiefoto van mij na een van mijn betere worpen:
[afbeelding]
Iedereen hoort naar mij te luisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Luister jij naar Yuri? En hij heeft (nog) niks te zeggen hoor
Trusten
Precies die van je ava?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, grappig heIk zag er een keer iemand mee over straat lopen: wel even raar staan kijken toen
![]()
Als ik naar je luister, dan hoor ik je inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iedereen hoort naar mij te luisteren![]()
Oh, dus dat was het!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
Moet je je winterjas, fleecetrui en thermische hemd ook uit doen
Dank je B.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
Altijd bereid om te helpen. Beter nu?
Hehe, lachen film was datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als we dan toch met actiefoto's gaan beginnen![]()
[afbeelding]
Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb The Big Lebowski nog steeds niet gezien
Blijkbaar wel hequote:
Kloon-alert!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef RooieRakker het volgende:
Dan wordt het tijd om hem weer eens uit het stof te halen, want het blijft een topper
IEUW!! Pijnlijk.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef B.ertha het volgende:
Wij zijn van de huis-tuin en keukenongevallen hier
Paar jaar terug iemand gespietst op zijn tuinhek
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, gelukkig niet! Vriendinnen van mij liepen wel in de stad, die zijn behoorlijk geschrokken van rondvliegende brokken enzo. Ik was gewoon thuis, en in de veronderstelling dat er ergens een vliegtuigje in de buurt was neergestort
Dit deel heet volgens mij de Zuid-Indische buurt, maar is onderdeel van de Korrewegwijk ja. En die wijk staat dan weer op het lijstje van Vogelaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Ah Korrewegwijk dus (heb het ff opgezocht). Maakt het zijn status alsnog waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |