Koken daar heb je toch ouders voor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier ook geen fluit, we hebben alleen wel een kroeg
ik moet zo beginnen met koken![]()
we hebben een kroeg, kerk, tennis- en voetbalvereniging en een basisschoolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier ook geen fluit, we hebben alleen wel een kroeg
ik moet zo beginnen met koken![]()
6 kilometerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is écht weinig!!! Hoe ver tot een beetje grotere plaats dan?
Ja maar als 16-jarige word ik geacht ook mee te helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Koken daar heb je toch ouders voor?
Gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Supersheep het volgende:
Weet er hier iemand hoe lang een komkommer goed blijft?
"blijkbaar wel, anders mocht ik wel naar de meet"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar als 16-jarige word ik geacht ook mee te helpen![]()
"Je bent toch geen kind meer!"
Ze zijn nog hardquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zolang ie niet zacht is geworden lijkt me?
ik volg je niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"blijkbaar wel, anders mocht ik wel naar de meet"
![]()
Ik dacht dat ie al verrot wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze zijn nog hard
[..]
ik volg je niet?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie al verrot wasOmdat je
erachter zette
Heb er hier zelf nog 3 liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog niet
Ik heb nog wel versteende broodjes mocht iemand interesse hebben
Heb je nog iets anders leuks? Dan wil ik wel ruilen tegen een broodje zodat je een kwartet hebtquote:
Pffffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Coleman wil een boek gaan schrijven. daar komt nogal wat in te staan, belooft hij vervaarlijk: "Laat ik dit zeggen: die afluisterschroef bij de RVD, waar prinses Margarita het over had, die zat er echt."
quote:Coleman wil een boek gaan schrijven. daar komt nogal wat in te staan, belooft hij vervaarlijk: "Laat ik dit zeggen: die afluisterschroef bij de RVD, waar prinses Margarita het over had, die zat er echt."
Wat een mooi plaatjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb iets veranderd in de Wiki van de OP (verveelde me). Mocht nou niemand het leuk vinden, kan zó terugveranderd worden
Zonde dat diegene die dat maakt geen humor heeftquote:
Ik wou hem vandaga ook helemaal niet de groeten doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de weg Yuri, vandaag heb ik Neleos wel gesproken maar je had niet gezegd dat ik vandaag de groeten moest doen
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over die meet he... wat vinden jullie ervan als we dan een bowlingbaan opzoeken?
Of we gaan bowlen in een café!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het goed![]()
we kunnen s middags bowlen en s avond naar het cafe of andersom![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over die meet he... wat vinden jullie ervan als we dan een bowlingbaan opzoeken?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de duidelijkheid: het is dan wel de bedoeling dat we gaan bowlen he
Eten makenquote:
Of als je het juist heel goed kunt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Bowlen is leukvooral als je er niks van kunt
Dat zegt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eten maken, en hopelijk een repetitie-avond organiseren.... als de anderen ook even reageren op mn mail
Volgend weekend moeten we de Carmina Burana van Orff eruit kunnen knallen![]()
![]()
Neequote:
Valt opzich wel mee, maar we gaan het in 1 dag oefenen met een immens koor + orkest, en het is nogal snelle Latijnse tekstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niks.![]()
Maar dat is dus een moeilijk stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |