quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eindelijk een naamtopic voor de Asmoclopedia.
Ik sta niet eens met mijn usericon in de OP..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eindelijk een naamtopic voor de Asmoclopedia.
Dat komt omdat je te lang weg was en vergeten wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik sta niet eens met mijn usericon in de OP..![]()
Kan prima, en anders heb je auto-refreshquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja godver; ik kan natuurlijk niet de hele tijd gaan blijven F5'en om te zien of je alweer iets hebt gepost. Of wel soms?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te lang weg was en vergeten was
quote:
Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik brakquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het schiet ook niet echt op vandaag heWat zijn jullie allemaal aan het doen geweest?
Gohquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik brak![]()
![]()
Ik zou gaan varen, maar dat ging niet door. Ben maar wezen fitnessen en viel toen ik thuiskwam gelijk in slaap. Nu ben ik te lui om weer uit te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het schiet ook niet echt op vandaag heWat zijn jullie allemaal aan het doen geweest?
Omdat m'n dag in het water was gevallen waardoor ik geen plannen meer had, dus heb vrij weinig gedaan vandaag, behalve een beetje prutsen aan m'n autoradioquote:
wie weet. Geen idee hoe ik daar dan aan kom.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je een virus ofzo?
Doe dat es danquote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg sinds twee dagen steeds een foutmelding vlak nadat ik heb opgestart en bezig ben. Als ik die melding wegklik (cancel of ok), dan doet vervolgens niks het meer.
En ik heb nog niet genoteerd wat de melding was
Wonder boven wonder doet alles het nu. Morgen als ik die melding weer krijg zal ik het doorgeven.quote:
Relaxed, dan kan Helpdeskman to the rescue komenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wonder boven wonder doet alles het nu. Morgen als ik die melding weer krijg zal ik het doorgeven.![]()
Smerige wormquote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ga morgen mijn pc ook opnieuw installeren. Heb een worm op m'n computer die zichzelf welgeteld 76 keer gekopieerd heeft op mijn pc.
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Relaxed, dan kan Helpdeskman to the rescue komen![]()
Ik vind alles best zolang het maar geen worm is. Virus vind ik best en een trojan ook alleen wormen niet.quote:
Windows-cd erin, opnieuw opstarten, windows opnieuw installeren en kiezen voor formatterenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
woei!
Ik weet echt helemaal niks van computers.Alles er af gooien kan ik niet eens.
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat ik wil bewaren kopiėren naar andere pc , Windows-cd erin, opnieuw opstarten, windows opnieuw installeren en kiezen voor formatteren
Hoho, Soempie zei dat ze niet wist hoe alles er af moet, en dat gaat zo het makkelijkstequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Misschien krijg ik wel een heel leuke huisgenoot per 1 juli![]()
![]()
![]()
Gezellig.. Wie? Ik wil ook wel je huisgenoot worden hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Groningenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gezellig.. Wie? Ik wil ook wel je huisgenoot worden hoorWaar woon je?
quote:
Do tell!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..quote:
Dacht ik al, vandaar de:quote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..
't is nog geheim.quote:
Tikje ver reizen inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..
Na dit weekend? Dat is snel...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is nog geheim.![]()
Hopelijk weet ik na het weekend meer.![]()
Maar je kunt toch wel vertellen waarom diegene zo leuk is??quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is nog geheim.![]()
Hopelijk weet ik na het weekend meer.![]()
Na volgende week dan.quote:
Ja, ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je kunt toch wel vertellen waarom diegene zo leuk is??
quote:
Fotoquote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Misschien kan het mij ook helpen met kamerzoeken...quote:
I'm the one..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[slijm]
* man
* tof
* aardig
* grappig
* kan koken
* goede muzieksmaak
* relaxt
* leuk om mee te kletsen
* kan met computers omgaan![]()
* etc
*
{/slijm]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In other news: ik heb nu een glaasje whisky die ik best lekker vind. Nog steeds niet overtuigend genoeg om whiskyfan te worden, maar best te drinken
Het is Etcetera?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[slijm]
* man
* tof
* aardig
* grappig
* kan koken
* goede muzieksmaak
* relaxt
* leuk om mee te kletsen
* kan met computers omgaan![]()
* etc
*
{/slijm]
quote:
Een keer gehad, pas na het toevoegen van heul veul cola vond ik het weg te krijgen... maar dat is ook alweer een paar jaar geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Jack-cola is mijn favoriete drank. Leren drinken door een vriend van me die er helemaal gek van is. Ik heb het overgenomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidsonquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidson
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriterquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriter
Ktoenk, da's best veelquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niksquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan het mij ook helpen met kamerzoeken...
In other news: ik heb nu een glaasje whisky die ik best lekker vind. Nog steeds niet overtuigend genoeg om whiskyfan te worden, maar best te drinken
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Ja, mooi klote. 't Werd net leuk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]terwijl het grootste deel van de reacties echt bagger is meestal
Plaats je die advertentie toch gewoon opnieuw, niks aan de hand denk ik zoquote:
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout![]()
Tequila![]()
Citroen
De laatste keer dat ik tequila had, daar hebben mensen het nog steeds overquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout en citroen maken het duidelijk beterquote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerd
Gin ook nog nooit gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaan
Redelijke in-your-face-smaak
Bij de lokale kroeg hebben ze 50 soorten bier, en als je die laat aftekenen in een speciaal boekje krijg je een oorkonde. De eerste avond dat ik daarmee bezig ging ben ik 4 keer naar de barman gelopen (die ik kende) met de mededeling "Doe maar wat leuks". Daarna kreeg ik nog een sambucca en een jägermeister, en de volgende dag had ik een vervelende hoofdpijnquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gin ook nog nooit gehad.
Ik heb wel eens een keertje een doe-maar-ietsje achterover geslagen in een keer
20quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe oud issie?
Hmja...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zout en citroen maken het duidelijk beter
In Enschede? En in dat geval: waar dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de lokale kroeg hebben ze 50 soorten bier
Op de campus, is vooral voor studenten. Zoveel kroegen zijn er niet op de campus, dus als je iemand kent daar kan die je wel vertellen welke kroeg dat isquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Enschede? En in dat geval: waar dan?
Safari los is echt idioot zoetquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Safari-appelsap is trouwens ook lekker
Vrijdag nog passoa gedronkenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik 16 was dronken we altijd passoaen later breezers
Hehe, misschien moet ik het ook eens zo leren drinken ja..... is me nog nooit gelukt om een heel glas weg te krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Beer vind ik eigenlijk helemaal niet lekker alleen als ik al iets anders gedronken heb lukt het wel
Ik heb net besloten af te zien van m'n reis naar N-H morgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, alweer 1 uur geweest......... ik moet naar bed
Martini heb ik wel es los gedronken, gedverredemme!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik meestal cola,en als ik geld heb Martini
Waarom zou je op 1 dag heen en weer naar N-H reizen vanaf Groningen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net besloten af te zien van m'n reis naar N-H morgen.![]()
Morgen een hele dag voor mezelf!![]()
Martini baby!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Martini heb ik wel es los gedronken, gedverredemme!
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Ik kruip 's avonds het liefst in m'n eigen bedquote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou je op 1 dag heen en weer naar N-H reizen vanaf Groningen?
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Ik kruip 's avonds het liefst in m'n eigen bed of bank![]()
Twee dagen achter elkaar is alleen een beetje te veel van het goede![]()
* uitslapenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Relaxed, wat ga je doen met je verworven tijd?
Misschien wil ik ook nog es m'n motorrijbewijs halen.Al weet ik niet of een motorpak mij zal staan, kom er waarschijnlijk uit te zien als een ietwat dikke Power Rangerquote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:ik ook.
Wel een heel toffe dag gehad! Acher op de motor over de Westfriese zeedijk (lekker meehangen in al die bochten!). In Bergen aan zee op een terrasje gezeten.Vervolgens keihard naar huis gescheurd.
![]()
En een motorpak staat me goed joh!![]()
Ja, het werkt aanstekelijkquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook nog es m'n motorrijbewijs halen.Al weet ik niet of een motorpak mij zal staan, kom er waarschijnlijk uit te zien als een ietwat dikke Power Ranger
Trusten Soempiequote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooie afsluiter voor vanavond. Welterusten!![]()
Nee, nu wordt ie mooi...net als ik weg ga.quote:
En jij ookquote:
gaaf! Mooie foto's ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hier 2 fotos van vanmiddag. De rest volgt later. Er zitten nog een paar mooiere auto's tussen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:26 schreef iamredleader het volgende:en goeiemorgen. Ik zal Asmo laten weten dat 'ie een naamtopic heeft
Ben nog brak van gisteravond. Was bij m'n broertje thuis, gezellig film gekeken - en bier gedronken en een jointje gerookt... geslapen van 4 tot 10, dus te weinig.
Ach, het is koopzondag, dus ik ga lekker Amstelveen in, wat cadeautjes voor m'n vrouw kopen. We zijn namelijk 11 juni 1 jaar getrouwd![]()
@Nem, toffe foto's!
een zwartequote:
Ik bedoel dat ik het gewoon niet weet. Even vragen.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
grapjas. Nah, was gewoon nieuwschierig.
Zal ik even weg gaan..?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het gewoon niet weet. Even vragen.![]()
Nee hoorquote:
Dat heb ik dus niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoeft niet, hoor. Maar het klinkt wel als een redelijk ernstige foutmelding. Heb je een backup van je belangrijke bestanden en zo? Ik heb meer dan 1 keer vrienden gehad bij wie dat niet het geval was... en die waren toen goed genaaid
alles pleitos. En een daarvan was een goede vriendin, die was haar hele scriptie kwijt! En nog bijna klaar ook
![]()
Je bent niet stom, ik heb ook allang geen backup meer gemaakt. Alles is zelfs al van de computer afgehaald sinds de vorige keer. Maar nu staat er vanalles en nog wat. Alleen is het niet "belangrijk" genoeg. Het is gewoon iets waar ik mensen vaak aan herinner.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.Wel een backup van alles voor ik op mezelf ging wonen, omdat iemand anders dat toen nog voor me deed.
Maargoed, sinds november heb ik ook weinig belangrijks meer in elkaar gezet. Alleen zijn er foto's die ik niet kwijt wil.En m'n msn history.
![]()
Nu voel ik me stom.![]()
Da's nou jammer..quote:Op zondag 3 juni 2007 10:37 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader scoort meteen een Slowsoemp![]()
Dat laatste is lief!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent niet stom, ik heb ook allang geen backup meer gemaakt. Alles is zelfs al van de computer afgehaald sinds de vorige keer. Maar nu staat er vanalles en nog wat. Alleen is het niet "belangrijk" genoeg. Het is gewoon iets waar ik mensen vaak aan herinner.
En helaas is Groningen een beetje ver voor me om langs te komen voor een spoed-backup-reparatie-actie![]()
Kun je de Computer nog aan doen dan?quote:
Vorig jaar zomer gekochtquote:Op zondag 3 juni 2007 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Het is een behoorlijk mooie set hardware die je daar hebt... hoe oud is die computer dan?
En ja, jammer van de slowsoemp, het scheelde welgeteld 2 post-nummertjes...
Ik zit er nu achter.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga me nu opfrissen, aankleden en wat ontbijtentot later!
Zo zie ik mijn toekomst ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:47 schreef iamredleader het volgende:
je vrouw via fok! vragen of ze aan tafel komt![]()
wat moet je vandaag allemaal doen aan je scriptie en gewoon verder?quote:
Ai. Succes dan maar vandaag en morgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Jah, dnsdag weer naar mn begeleider, maar dit keer moet ik wel iets zinnigs te melden hebben..... vorige keer heb ik ingeleverd wat ik had en gezegd dat ik nog bezig was. Maar dat ben ik nog steeds
Ik heb nog een mooie Philips mixer hier staan!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef Soempie het volgende:
there are no active mixer devices available![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ga woensdag naar 'the pigeon detectives' en wilde eigenlijk wel weten wat voor muziek ze maken. Berg nummers gekregen en nu kan ik het dus niet luisteren.
M'n ex komt volgende week langs met een extra harde schijf, zodat ik m'n zooi daarop kan zetten. Vervolgens gaan we m'n computer opnieuw dingessen.
Ik heb een lieve ex![]()
Vond het ook wel iets voor jouquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Soempie, een vriendin van mij heeft me de pigeon detectives laten horen, ik vond het erg leuk!![]()
Ga er waarschijnlijk ook heen
Zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
een hele lieve ex inderdaad. Heb je van al de programma's die je gebruikt (word, excel en zo) ook een originele CD of DVD? Anders wordt een nieuwe installatie een ramp...
![]()
en nu ga ik echt
![]()
quote:
quote:
Overdag wilde ik leren.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oei..... kun je niet overdag doen dan?
Ik neem me altijd voor om een paar dagen rustig aan te doen, maar dan zie je dat er, zoals dinsdag, een interessante lezing wordt gegeven en dan haal ik toch een kaartje. Of iemand vraagt of ik tijd heb om te eten en dan is m'n eerste reactie: jaaa, gezellig!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan niet goed tegen dat soort weken.... had er laatst wel een, maar werd er meteen helemaal gefreakt van! Als het allemaal eetafspraken zijn is wel ok, maar dit waren ook vergaderingen enzo, pffff.
Doe mij maar lekker een avondje thuis eten met mn huisgenootje
Hij geeft hem elke keer na het opstartenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:51 schreef Mikkie het volgende:
Die foutmelding van svchost hoef je je niet druk om te maken, Soemp
Ff rebooten en dan is alles goed.
quote:
Dat bedoel ik.quote:
Op Pinkpop ook die maandagmorgen aan het ontbijt:quote:Op zondag 3 juni 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
M'n beste vriendin schrok wel een beetje toen ik zei dat ik echt even met rust gelaten wilde worden. Maar lag niet aan haar, natuurlijk.![]()
Beetje de balans zien te vinden, inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Misschien af en toe wat meer rust inplannen?
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
test
probeerde in te loggen vanaf wii, en dat gaat goedquote:
Die komt ook langs. Zaterdag, als hij het niet vergeet.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan laat je die ene die jij graag wil toch iig langskomen, misschien is dat overtuigend genoeg
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, toch maar weer verder internetten vanaf de pc, werkt toch nog wat makkelijker
Ik ging vorige week na pinkpop uit in m'n oudste spijkerbroek en m'n 'oekie team' trui, omdat de rest vies was. Niet stinkend, maar ken wel het probleemquote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Weet je wat kut is? Als je een week zo vaak in de kroeg hebt gehangen dat al je kleding vies is. De wasmachine werkt maar half, dus ik zit nu verplicht in een naar rook stinkende broek, aangezien ik niets anders heb
Ook vervelend: je moet eigenlijk kleren wassen, maar steeds als je er aan denkt is de machine al in gebruiktquote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Weet je wat kut is? Als je een week zo vaak in de kroeg hebt gehangen dat al je kleding vies is. De wasmachine werkt maar half, dus ik zit nu verplicht in een naar rook stinkende broek, aangezien ik niets anders heb
ik ben géén manquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidson
ja heul errug gemeenquote:
ik kan heus wel Nederlantdtdsquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriter
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik tequila had, daar hebben mensen het nog steeds overIk ben nooit dronken maar na een mojito en 2 tequila's toch wel. Ik hield niet op met giechelen en ben op het eind van de avond mn eigen huis uitgewerkt door mn huisgenote: "ga jij maar naar de Kar, lekker dansen, dan sluiten wij hier wel af"
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hier 2 fotos van vanmiddag. De rest volgt later. Er zitten nog een paar mooiere auto's tussen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
addictquote:Op zondag 3 juni 2007 10:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, aangekleed, nu ontbijten
Schat, kom je ook ontbijten? je vrouw via fok! vragen of ze aan tafel komt![]()
![]()
moet je dan ook de letterbewegingen maken met je armen en handen om te kunnen typenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
probeerde in te loggen vanaf wii, en dat gaat goed
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
Zoals jullie merken is dit mijn niet volgepropte dag.*spamspam* Ik ga jullie met rust laten nu
![]()
Nee, daar is gewoon een on-screen toetsenbord voor. En niemand van de hier aanwezigen heeft je ooit in het echt gezien, dan krijg je dat soort geruchten. Als je gewoon naar de meet komt wordt dat vast minderquote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je dan ook de letterbewegingen maken met je armen en handen om te kunnen typen![]()
Voordat ik leip ga springen op m'n kamer moet ik weer Samba de Amigo of Stepmania aansluitenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Etcetera het volgende:
maar dat soort geruchten vind ik juist wel grappigik zie nu iemand voor me die staat rond te springe a la een cheerleader om letters voor elkaar te krijgen
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Probeer eens om de automatische updates van windows uit te zettenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
Tim, m'n foutmelding is:
svchost.exe application error. The instruction 0x745f2780 referenced memory at 0x000000000. the memory could not be read.
EN:
Generic Host Process for Win32 Services has encounterd a problem and needs to close.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
reken maar dat je raar aangekeken wordt
En uitstellen is geen optie?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef Etcetera het volgende:
valt op zich mee, moet met flash wat doen en nog een tekst schrijven
maar heb er absoluut geen zin in
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar moet die tekst over gaan?
we moeten een cd-rom maken over kinderfeestjes in het stripmuseumquote:praktische informatie voor ouders en kinderen schrijven in juiste taalgebruik
kan op zich wel, maar ik wil het graag afmaken dan heb ik nog wat nuttigs gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En uitstellen is geen optie?
Zo niet; aan de slag!![]()
Zon is hier eindelijk doorgebroken en ik ga nog maar eens wat dingen doen
mjah, zal het wel druk hebbenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind wel dat Asmo zich nog even moet melden in zijn naamtopic
Ik gebruik Photoshop om het contrast een ietsiepietsie te verhogen en de kleurbalans te herstellen.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:30 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Goede morgen. Goed om te weten. Hele leuke fotos Nem. Gebruik je een fotoshop programma vraag ik me af?
Nee nog nietquote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je al poutine gehad?
Wat is dat?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je al poutine gehad?
Patat met jus en kaasfrommels.quote:
Doe eens niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
En inderdaad...dat ziet eruit als een patatje oorlog of speciaal
Je had een broodje bij de V&D kunnen eten en de Febo zit om de hoekquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens niet.De supermarkten zijn ook gesloten vandaag. Ik zou gister om 9 uur thuis zijn, maar door de ns werd dat een uur of 11, waardoor ik geen boodschappen meer kon doen. Ik heb trek nu
![]()
![]()
Broodjes bij de V&Dquote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had een broodje bij de V&D kunnen eten en de Febo zit om de hoek![]()
Dat doe ik ook altijd, maar met koffer en andere zooi had ik geen zin om binnen te lopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij..op de Grote Markt zit Parijs...daar kun je lekkere broodjes halen
Je bedoelt die onder Hooghoudt, toch? Die broodjes zijn goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij..op de Grote Markt zit Parijs...daar kun je lekkere broodjes halen
Die is ook goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ze hadden The Straight Story niet![]()
Dus ik kijk vanavond 'Me and you and everyone we know'![]()
Ben wel benieuwd! Heb ook seizoen 2 + 3 van Six Feet Under gekochtquote:
Ik ga vanavond naar Zodiacquote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
103 euro is best veel, waar bestaat de collectie uit?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ging naar de stad om op te halen:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* een nieuwe koffer (mét stevige wieltjes)
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Alleen de V&D was open.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal. Tinuviel en ik zijn lekker in de keuken bezig, zometeen komt wat familie voor het eten. Ditmaal chocolademousse zonder eieren, maar met slagroom
Six Feet Underquote:Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
103 euro is best veel, waar bestaat de collectie uit?
Ja?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En V&D heeft toch ook wel vuilnisbakken en afwasteiltjes?
Zodiac lijkt me coolquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zodiac lijkt me cool
Oh ja..stinkdieren. Ik had ze nog nooit geroken maar SHIT! Wat stinken die beesten. Echt goor
Op de weg zijn 2 aangereden stinkdieren tegengekomen. Die lucht komt dan via je airco binnen.
Nou..die nanoseconde dat we er langsreden was al te ranzig voor woorden. Ik moet er niet aan denken en naast te staan of besproeit te worden
Nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je waar ze écht lekkere broodjes hebben? Bij de Broodjes van 5, tegenover Fiorin in de Poelestraat
Ja, het was wel ontzettend druk, maar niks open.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en wat zijn dat voor streken dat alleen de V&D open is? Het is toch de eerste zondag van de maand?
Jaquote:
Dat klinkt als een geld-teveel probleemquote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Laat achteraf even weten wat je van '))<>(( forever' vondquote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ze hadden The Straight Story niet![]()
die staat ook op m'n te lange en waar ik dus waarschijnlijk niet aan toe kom totdat ie voor de 3e keer op tv is geweest lijstjequote:
Heb er gewerkt en weet iig dat er vuilnisbakken worden (of werdenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de V&D's waarvan ik me kan herinneren/denk te herinneren dat ze het hebben staat het op de bovenste verdieping, valt onder categorie huishoudelijke producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |