Het is Etcetera?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[slijm]
* man
* tof
* aardig
* grappig
* kan koken
* goede muzieksmaak
* relaxt
* leuk om mee te kletsen
* kan met computers omgaan![]()
* etc
*
{/slijm]
quote:
Een keer gehad, pas na het toevoegen van heul veul cola vond ik het weg te krijgen... maar dat is ook alweer een paar jaar geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Jack-cola is mijn favoriete drank. Leren drinken door een vriend van me die er helemaal gek van is. Ik heb het overgenomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidsonquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidson
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriterquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriter
Ktoenk, da's best veelquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niksquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan het mij ook helpen met kamerzoeken...
In other news: ik heb nu een glaasje whisky die ik best lekker vind. Nog steeds niet overtuigend genoeg om whiskyfan te worden, maar best te drinken
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Ja, mooi klote. 't Werd net leuk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]terwijl het grootste deel van de reacties echt bagger is meestal
Plaats je die advertentie toch gewoon opnieuw, niks aan de hand denk ik zoquote:
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout![]()
Tequila![]()
Citroen
De laatste keer dat ik tequila had, daar hebben mensen het nog steeds overquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout en citroen maken het duidelijk beterquote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerd
Gin ook nog nooit gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaan
Redelijke in-your-face-smaak
Bij de lokale kroeg hebben ze 50 soorten bier, en als je die laat aftekenen in een speciaal boekje krijg je een oorkonde. De eerste avond dat ik daarmee bezig ging ben ik 4 keer naar de barman gelopen (die ik kende) met de mededeling "Doe maar wat leuks". Daarna kreeg ik nog een sambucca en een jägermeister, en de volgende dag had ik een vervelende hoofdpijnquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gin ook nog nooit gehad.
Ik heb wel eens een keertje een doe-maar-ietsje achterover geslagen in een keer
20quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe oud issie?
Hmja...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zout en citroen maken het duidelijk beter
In Enschede? En in dat geval: waar dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de lokale kroeg hebben ze 50 soorten bier
Op de campus, is vooral voor studenten. Zoveel kroegen zijn er niet op de campus, dus als je iemand kent daar kan die je wel vertellen welke kroeg dat isquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Enschede? En in dat geval: waar dan?
Safari los is echt idioot zoetquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Safari-appelsap is trouwens ook lekker
Vrijdag nog passoa gedronkenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik 16 was dronken we altijd passoaen later breezers
Hehe, misschien moet ik het ook eens zo leren drinken ja..... is me nog nooit gelukt om een heel glas weg te krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Beer vind ik eigenlijk helemaal niet lekker alleen als ik al iets anders gedronken heb lukt het wel
Ik heb net besloten af te zien van m'n reis naar N-H morgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, alweer 1 uur geweest......... ik moet naar bed
Martini heb ik wel es los gedronken, gedverredemme!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik meestal cola,en als ik geld heb Martini
Waarom zou je op 1 dag heen en weer naar N-H reizen vanaf Groningen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net besloten af te zien van m'n reis naar N-H morgen.![]()
Morgen een hele dag voor mezelf!![]()
Martini baby!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Martini heb ik wel es los gedronken, gedverredemme!
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Ik kruip 's avonds het liefst in m'n eigen bedquote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou je op 1 dag heen en weer naar N-H reizen vanaf Groningen?
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Ik kruip 's avonds het liefst in m'n eigen bed of bank![]()
Twee dagen achter elkaar is alleen een beetje te veel van het goede![]()
* uitslapenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Relaxed, wat ga je doen met je verworven tijd?
Misschien wil ik ook nog es m'n motorrijbewijs halen.Al weet ik niet of een motorpak mij zal staan, kom er waarschijnlijk uit te zien als een ietwat dikke Power Rangerquote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:ik ook.
Wel een heel toffe dag gehad! Acher op de motor over de Westfriese zeedijk (lekker meehangen in al die bochten!). In Bergen aan zee op een terrasje gezeten.Vervolgens keihard naar huis gescheurd.
![]()
En een motorpak staat me goed joh!![]()
Ja, het werkt aanstekelijkquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook nog es m'n motorrijbewijs halen.Al weet ik niet of een motorpak mij zal staan, kom er waarschijnlijk uit te zien als een ietwat dikke Power Ranger
Trusten Soempiequote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooie afsluiter voor vanavond. Welterusten!![]()
Nee, nu wordt ie mooi...net als ik weg ga.quote:
En jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |