quote:Op zondag 3 juni 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat ik wil bewaren kopiëren naar andere pc , Windows-cd erin, opnieuw opstarten, windows opnieuw installeren en kiezen voor formatteren
Hoho, Soempie zei dat ze niet wist hoe alles er af moet, en dat gaat zo het makkelijkstequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Misschien krijg ik wel een heel leuke huisgenoot per 1 juli![]()
![]()
![]()
Gezellig.. Wie? Ik wil ook wel je huisgenoot worden hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Groningenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gezellig.. Wie? Ik wil ook wel je huisgenoot worden hoorWaar woon je?
quote:
Do tell!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..quote:
Dacht ik al, vandaar de:quote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..
't is nog geheim.quote:
Tikje ver reizen inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mmm, ik ga studeren in Utrecht. Lastig te doen denk ik..
Na dit weekend? Dat is snel...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is nog geheim.![]()
Hopelijk weet ik na het weekend meer.![]()
Maar je kunt toch wel vertellen waarom diegene zo leuk is??quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is nog geheim.![]()
Hopelijk weet ik na het weekend meer.![]()
Na volgende week dan.quote:
Ja, ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je kunt toch wel vertellen waarom diegene zo leuk is??
quote:
Fotoquote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Misschien kan het mij ook helpen met kamerzoeken...quote:
I'm the one..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[slijm]
* man
* tof
* aardig
* grappig
* kan koken
* goede muzieksmaak
* relaxt
* leuk om mee te kletsen
* kan met computers omgaan![]()
* etc
*
{/slijm]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In other news: ik heb nu een glaasje whisky die ik best lekker vind. Nog steeds niet overtuigend genoeg om whiskyfan te worden, maar best te drinken
Het is Etcetera?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[slijm]
* man
* tof
* aardig
* grappig
* kan koken
* goede muzieksmaak
* relaxt
* leuk om mee te kletsen
* kan met computers omgaan![]()
* etc
*
{/slijm]
quote:
Een keer gehad, pas na het toevoegen van heul veul cola vond ik het weg te krijgen... maar dat is ook alweer een paar jaar geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Jack-cola is mijn favoriete drank. Leren drinken door een vriend van me die er helemaal gek van is. Ik heb het overgenomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg in Madrid een whiskey-cola, da's ook best lekker
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidsonquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh je mocht niet verklappen dat Etcetera eigenlijk een kerel is met een baard, leren jas en Harley Davidson
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriterquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest hij toch niet. Hell's Angels zijn vaker analfabeet, Etcetera gebruikte een ghostwriter
Ktoenk, da's best veelquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niksquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan het mij ook helpen met kamerzoeken...
In other news: ik heb nu een glaasje whisky die ik best lekker vind. Nog steeds niet overtuigend genoeg om whiskyfan te worden, maar best te drinken
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Onlangs heeft u een kamer op Kamernet.nl aangeboden. Wij zien dat u al meer dan 80 reacties op uw advertentie heeft gehad en daarom hebben wij uw advertentie verwijderd. Het lijkt ons redelijk om te verwachten dat er tussen al deze reacties wel geschikte kandidaten zijn.
![]()
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Ja, mooi klote. 't Werd net leuk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]terwijl het grootste deel van de reacties echt bagger is meestal
Plaats je die advertentie toch gewoon opnieuw, niks aan de hand denk ik zoquote:
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In ene keer achterover slaan lukt me nog wle maar dat genip aan wisky is helemaal niks![]()
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout![]()
Tequila![]()
Citroen
De laatste keer dat ik tequila had, daar hebben mensen het nog steeds overquote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 keer losse tequila gedronken...
Zout en citroen maken het duidelijk beterquote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel een keertje een slokje geprobeerd maar dat was niet te zuipen maar dat met zout en citoen nog nooit geprobeerd
Gin ook nog nooit gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gin is wat dat betreft ook leuk, toen ik in de lokale kroeg vertelde aan een barman (op dat moment niet in dienst) dat ik nog nooit gin had gehad kreeg ik gratis gin, op voorwaarde dat ik zo'n glaasje in een keer achterover zou slaan
Redelijke in-your-face-smaak
Bij de lokale kroeg hebben ze 50 soorten bier, en als je die laat aftekenen in een speciaal boekje krijg je een oorkonde. De eerste avond dat ik daarmee bezig ging ben ik 4 keer naar de barman gelopen (die ik kende) met de mededeling "Doe maar wat leuks". Daarna kreeg ik nog een sambucca en een jägermeister, en de volgende dag had ik een vervelende hoofdpijnquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gin ook nog nooit gehad.
Ik heb wel eens een keertje een doe-maar-ietsje achterover geslagen in een keer
20quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe oud issie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |