Dat is dan een voordeel van op het werk zijn....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb nergens last van....
Populaire plaats.... slijtage.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef Caviidae het volgende:
Er zit een vlek op die bank.
En hoi trouwens
Dat is nog eens écht 'Make the most of now'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat is dan een voordeel van op het werk zijn....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef Caviidae het volgende:
Er zit een vlek op die bank.
En hoi trouwens
Punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - ubergruwelijk.
Bij dezequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik wilde reageren, dat wilde dus niet omdat ie alweer vol was!
![]()
Je noemt nu ook 2 geweldige nummers btw !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet niet hoe hij het doet maar ik vind dit toch zo ubergruwelijk.
Een truukje tijdens een solo, bij Metallica - Blackened bij 5:11
En bij Metallica - The Frayed End Of Sanity bij 4:24
![]()
Dat ook uiteraard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je noemt nu ook 2 geweldige nummers btw !![]()
Deeltje aan wiki toegevoegd![]()
Was dat ook mijn taak? Dit is mijn eerste Rokershoestje topic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je noemt nu ook 2 geweldige nummers btw !![]()
Deeltje aan wiki toegevoegd![]()
Wtf zie jij Tyler ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
Tyyyyyleeeeeeeeeerrrrr... Hoe is het je vergaan vandaag?>
Jullie zijn zoooooooo jong, hoe komt het dat jullie roken? alles is anti tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als je hem dan toch in je handen hebt....maak 'm even leeg.
Tijd om te roken
Nee hoor ! Mag...maar hoeft niet. Ik hou het meestal wel bijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Was dat ook mijn taak? Dit is mijn eerste Rokershoestje topic.
Nee, daar hebben we BeeDee voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.quote:
Was jij dat ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik m'n as niet meer in je bierflesje te gooien
Wat begint met stoer doen eindigt met longkanker.... Dat moet ik maar onder ogen komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jullie zijn zoooooooo jong, hoe komt het dat jullie roken? alles is anti tegenwoordig
Nee, ik vond hem ineens op mijn harde schijf, Hij is vandaag voor het eerst op de helpdesk en ik verwacht eigenlijk heftige verhalen!quote:
We kunnen wel even ruilen van plaats hoor...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.
Is er nog een asbak? Welk feestje heeft er maar 1 asbak?![]()
Ik ben heul niet anti roken, ook niet pro roken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jullie zijn zoooooooo jong, hoe komt het dat jullie roken? alles is anti tegenwoordig
Nee! BeeDee is onze Wiki koning!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
inderdaad!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat begint met stoer doen eindigt met leen relaxt leven.... Dat moet ik maar onder ogen komen.
Waarom heb je Tyler in godsnaam op je harde schijf ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem ineens op mijn harde schijf, Hij is vandaag voor het eerst op de helpdesk en ik verwacht eigenlijk heftige verhalen!
Hier gebruik mijn glas maar, ik heb eerst wel weer genoeg gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.
Is er nog een asbak? Welk feestje heeft er maar 1 asbak?![]()
Ik vind wijn vies, zo droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Rode huiswijn van de c1000 dit keer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waarom heb je Tyler in godsnaam op je harde schijf ?!![]()
Ik verwacht hooguit een enkele bizarre one-liner van 'm eigenlijk...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag voor de grap een poging tot Blackened gedaan trouwens.![]()
Damn! Hetfield is gewoon God van Rythm gitaar strakheid en er uber gaaf uitzien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
naja ik dacht even aan hem bedoel ik eigenlijk
![]()
ja ik eigenlijk ook.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Alleen dat ubergaaf eruit zien is niet meer vind ik..
![]()
Welterusten Duuvelke! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor![]()
![]()
En speciaal voor Beelzubub85![]()
![]()
Dag duiveltje !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor![]()
![]()
En speciaal voor Beelzubub85![]()
![]()
Thx.... eerst nog ff telefoontje plegen dadelijk en danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Welterusten Duuvelke! Slaap lekker![]()
![]()
Thx..... ig bel dug daluk nog ffquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Sloap lekker sjat
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hetfield zag er ooit cool uit.... de laatste jaren valt het wat tegen. Ouwe bok.
Gezichts, ik maak teveel typo's de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.
Die man is gauw z'n mooie geichtscontouren kwijt, ook grijze haren.![]()
En hij is nog maar in de 40!
Drank, drugs, het leven van een rocker. Doet toch wat met je hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.
Die man is gauw z'n mooie geichtscontouren kwijt, ook grijze haren.![]()
En hij is nog maar in de 40!
Ik vond 'm vroeger stoerder..maar ik hanteer ws andere kriteria bij de beoordeling van uiterlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Jawel!! Hij ziet er Ubergaver uit dan ooit vind ik!
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Drank, drugs, het leven van een rocker. Doet toch wat met je hoor.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vond 'm vroeger stoerder..maar ik hanteer ws andere kriteria bij de beoordeling van uiterlijk![]()
Ik zuip me de tering !!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
rapapapapa hier is ze dan..................de enige echte Tezz!!!!!
Ik bedoel het uiterlijk van mannen dan. Ik keek naar stoerheidsfactor..niet aantrekkelijkheid. Ik ben geen vrouw nl...snap es vous ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:18 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Zoals?
Afstand van kaak tot linkerpuntje wenkbrauw?
Heej lieffie !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
Valt wel mee. Zij allemaal hele korte posts !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:21 schreef Tezz het volgende:
ff teruglezen. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben ga ik alweer naar bedje.
Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bedoel het uiterlijk van mannen dan. Ik keek naar stoerheidsfactor..niet aantrekkelijkheid. Ik ben geen vrouw nl...snap es vous ?!![]()
Heyyyy Tezzzzquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heyyyy Tezzzz![]()
Zijn ze eruit gekomen?
Die theorie vind ik plausibel..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?
Maar ik vind hem nu ook stoer iig.
Ik houd van stoere mannen.![]()
Ik houd van ale mannen, daar kan ik niks aan doen, kan ik n iks aan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?
Maar ik vind hem nu ook stoer iig.
Ik houd van stoere mannen.![]()
pr0n ftw?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard heeft er weer een downloader bij hihi
WinRar, QuickPar, Newsleecher, Grabbit, FTD, uitpakken, repareren....hoe vaak zijn deze kreten voorbijgekomen vanavond ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard heeft er weer een downloader bij hihi
jaa jij bent het nieuwst! Je geurt zelfs nog als nieuw!quote:
Lees je al een tijdje mee op FOK! of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
Ik ben zó nieuw dat ik me vandaag pas heb aangemeld![]()
I win.
Wat heb je mooie ogen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
I win.
Damn ! Jij bent een n00b !!!! Kop een trein ofzo !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
I win.
Soms laat je vreemde duistere kanten zien BeeDee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn ! Jij bent een n00b !!!! Kop een trein ofzo !!!![]()
![]()
Nee hoor...hier gaan wij niet zo met elkaar om....welkom hier
![]()
28, mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
was je maar vast achtien he jongen............
Ghege...nee, was een slap aftreksel van de normale gang van zaken in ONZ..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Soms laat je vreemde duistere kanten zien BeeDee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |