Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.quote:
Was jij dat ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik m'n as niet meer in je bierflesje te gooien
Wat begint met stoer doen eindigt met longkanker.... Dat moet ik maar onder ogen komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jullie zijn zoooooooo jong, hoe komt het dat jullie roken? alles is anti tegenwoordig
Nee, ik vond hem ineens op mijn harde schijf, Hij is vandaag voor het eerst op de helpdesk en ik verwacht eigenlijk heftige verhalen!quote:
We kunnen wel even ruilen van plaats hoor...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.
Is er nog een asbak? Welk feestje heeft er maar 1 asbak?![]()
Ik ben heul niet anti roken, ook niet pro roken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jullie zijn zoooooooo jong, hoe komt het dat jullie roken? alles is anti tegenwoordig
Nee! BeeDee is onze Wiki koning!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Was dat ook mijn taak? Dit is mijn eerste Rokershoestje topic.
inderdaad!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat begint met stoer doen eindigt met leen relaxt leven.... Dat moet ik maar onder ogen komen.
Waarom heb je Tyler in godsnaam op je harde schijf ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem ineens op mijn harde schijf, Hij is vandaag voor het eerst op de helpdesk en ik verwacht eigenlijk heftige verhalen!
Hier gebruik mijn glas maar, ik heb eerst wel weer genoeg gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Maarr.. ik zit op 't eind.. kan er net niet bij.
Is er nog een asbak? Welk feestje heeft er maar 1 asbak?![]()
Ik vind wijn vies, zo droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Rode huiswijn van de c1000 dit keer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waarom heb je Tyler in godsnaam op je harde schijf ?!![]()
Ik verwacht hooguit een enkele bizarre one-liner van 'm eigenlijk...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag voor de grap een poging tot Blackened gedaan trouwens.![]()
Damn! Hetfield is gewoon God van Rythm gitaar strakheid en er uber gaaf uitzien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
naja ik dacht even aan hem bedoel ik eigenlijk
![]()
ja ik eigenlijk ook.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Alleen dat ubergaaf eruit zien is niet meer vind ik..
![]()
Welterusten Duuvelke! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor![]()
![]()
En speciaal voor Beelzubub85![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |