Dag duiveltje !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor![]()
![]()
En speciaal voor Beelzubub85![]()
![]()
Thx.... eerst nog ff telefoontje plegen dadelijk en danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Welterusten Duuvelke! Slaap lekker![]()
![]()
Thx..... ig bel dug daluk nog ffquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Sloap lekker sjat
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hetfield zag er ooit cool uit.... de laatste jaren valt het wat tegen. Ouwe bok.
Gezichts, ik maak teveel typo's de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.
Die man is gauw z'n mooie geichtscontouren kwijt, ook grijze haren.![]()
En hij is nog maar in de 40!
Drank, drugs, het leven van een rocker. Doet toch wat met je hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je hem met Rock am Ring 2003 - 2006 vergelijkt.
Die man is gauw z'n mooie geichtscontouren kwijt, ook grijze haren.![]()
En hij is nog maar in de 40!
Ik vond 'm vroeger stoerder..maar ik hanteer ws andere kriteria bij de beoordeling van uiterlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Jawel!! Hij ziet er Ubergaver uit dan ooit vind ik!
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Drank, drugs, het leven van een rocker. Doet toch wat met je hoor.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vond 'm vroeger stoerder..maar ik hanteer ws andere kriteria bij de beoordeling van uiterlijk![]()
Ik zuip me de tering !!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
rapapapapa hier is ze dan..................de enige echte Tezz!!!!!
Ik bedoel het uiterlijk van mannen dan. Ik keek naar stoerheidsfactor..niet aantrekkelijkheid. Ik ben geen vrouw nl...snap es vous ?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:18 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Zoals?
Afstand van kaak tot linkerpuntje wenkbrauw?
Heej lieffie !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
rapapapapa hier is ze dan..................de enige echte Tezz!!!!!
Valt wel mee. Zij allemaal hele korte posts !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:21 schreef Tezz het volgende:
ff teruglezen. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben ga ik alweer naar bedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |