quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
En als jullie een uitslag willen hebben op de gebruikelijke tijden, moet de nummer 2 dat doen! Ik zit morgen in de bioscoop
Het is niet meer zeker dat ik naar de film ga, dus ik doe zelf de uitslag. Mocht dit niet voor 19.45 gedaan zijn, dan ben ik dus wel naar de film en doet de nummer 2 de uitslag!
quote:Blawh
Ten Cate had wel een enorme drang om hoofdcoach te worden. Hij probeerde zelfs Rijkaard te wurgen in eigen stadion, kap nou denkt Rijkaard.
quote:EnGCatjuh
"Nee Frank, Sneijder is van mij!"
quote:Gordon_Shumway
Ten Cate: 'Als ik maar lang genoeg blijf drukken, word je vanzelf net zo klein als Sneijder'.
quote:ruud_fr
Ten Cate: "Hey, zal ik jou ook eens wat shampoo geven?"
quote:Rumille
Ten Cate: 'Moet ik naar Ajax?! Why, you little..!'
quote:Maikalo
Zoals Perez zei meneer ten Cate: Pak die neger!
quote:hardromacore
"Frenkie, wil je echt mijn toverformule weten?? Nou, zo houd ik de groten eronder''
quote:Beschouw
Van Bommel: "Meneer Ten Cate, u wurgt de verkeerde. Van Basten zei ik toch?!"
quote:existenz
Ben je gewoon blij om mij te zien of heb je drie benen?
quote:gebruikersnaam
Niet veel later kon Henkie wel op eigen benen staan
quote:Trancelocator
Gezwel in nek Rijkaard blijkt goedaardig.
quote:BonJovi
Henkie voelt zich prettig op het hobbelpaardje
quote:Robar
Groot feest in Camp Nou, nadat van Bommel bekend heeft gemaakt te zullen vertrekken na dit seizoen
quote:TheVulture
Succes Ten Cate nekslag voor Rijkaard
De nummer 2 na vanavoond 19.45quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:23 schreef Rumille het volgende:
Dus... is nu de nummer 2 of vanavond om 19:45?
Zolang er niet 1 pagina vol nutteloze spam inkomtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed topic dit
Ja, maar niet voor 19.45quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:08 schreef Bayswater het volgende:
Deel 74, goed jaar was dat.
Zal ik de uitslag nu maar doen?
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, ik heb juist overdag meer tijd en s'avonds eigenlijk bijna niet
Zou de juiste regel niet moeten zijn, dat degene die de uitslag bepaald op tijd aangeeft wanneer de uitslag te verwachten is?
Of de uitslag moet tussen twee tijdstippen bekend zijn.
Bijvoorbeeld tussen 6 uur 's-avonds en 10 uur 's-ochtends . . . . .
In ieder geval, als de regel is na 18:00 uur en voor 20:00 uur, dan wordt het voor mij in veel gevallen heel erg lastig.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.![]()
Dat waren hele toffe moppenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang er niet 1 pagina vol nutteloze spam inkomt
Geslaagd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet trouwens nog niet of ik bij de prijsuitreiking kan zijn vanavond, dat hangt af van de lengte van de examenborrel vanmiddag
Het valt me op, dat er over het algemeen genomen, een strikt beleid gevoerd wordt door de mods in VBL. Terwijl je hier als onderschrift zo ver mag gaan als je wiltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef Beschouw het volgende:
Spam in dit topic is niet nutteloos. Dient altijd een doel.
Over de schreef gaat toch niemand hier?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het valt me op, dat er over het algemeen genomen, een strikt beleid gevoerd wordt door de mods in VBL. Terwijl je hier als onderschrift zo ver mag gaan als je wilt![]()
Inderdaadquote:
Bij de foto van Perez zaten er wel een paar tussen die normaal gesproken meteen weggemod zouden worden in een ander topic. Dit is echter de enige reeks geloof ik waar ze bijna nooit in hoeven te kijken, behalve als de TT veranderd moet wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over de schreef gaat toch niemand hier?
Ging over kankerneger, en dat was niet om te kwetsen maar omdat Perez dat ooit gezegd heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de foto van Perez zaten er wel een paar tussen die normaal gesproken meteen weggemod zouden worden in een ander topic. Dit is echter de enige reeks geloof ik waar ze bijna nooit in hoeven te kijken, behalve als de TT veranderd moet worden
Het zit Ruud niet mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
De nummer 2, that's me, heeft vanavond ook geen tijd om de jury te vormen. Misschien nummer 3 dan maar ?
Met dat nieuwe systeemachtig iets zou je dan veel meer punten hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
is het weer zover?
vind je het gek dat ik niet bovenaan sta, moet telkens andermans uitslagen doen
geef me 10 minuten
Van Bommel: "Meneer Ten Cate, u wurgt de verkeerde. Van Basten zei ik toch?!"
quote:Trancelocator
Gezwel in nek Rijkaard blijkt goedaardig.
quote:Bayswater
Van Bommel: "Mag ik nou ook eens lamaatje rijden Henk? Je zit al een half uur."
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
Ten Cate: 'Als ik maar lang genoeg blijf drukken, word je vanzelf net zo klein als Sneijder'.
je hebt het verdiendquote:
neuh, toch maar nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Bayswater het volgende:
Ik stel voor dat Ruud elke dag de uitslag doet![]()
jij ff pech dat nrs. 1 en 2 niet op kwamen dagenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Whehehe, doe ook eens een Sneijdergrap![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Bayswater het volgende:
Ik stel voor dat Ruud elke dag de uitslag doet![]()
Ach, zo leer je het wel af, die Sneijdergrappen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij ff pech dat nrs. 1 en 2 niet op kwamen dagen![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Speler: "Zo mijnheer Platini, u bent het stiften duidelijk nog niet verleerd"
De uitvinder van de platjes? Nou, die man verdient dan de Nobelprijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er altijd al van gedroomd om een handtekening te krijgen van de uitvinder van de platjes die ik gisterennacht van zijn dochter heb gehad
zo'n kans moet je nooit laten schietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent goed rap met die foto!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, ik hoop toch op weer eens punten.
quote:-vitessezuid113-
--Platini : ' Als je dit nummer morgen belt , zorg ik dat jou club volgende week wint !
quote:-Maikalo-
-Beeldende uitleg Platini: 'Kijk, en toen zei ik dat Feyenoord de volgende ronde op hun buik kon schrijven'-
quote:-TheVulture-
-Speler: "Zo mijnheer Platini, u bent het stiften duidelijk nog niet verleerd"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Ik heb er altijd al van gedroomd om een handtekening te krijgen van de uitvinder van de platjes die ik gisterennacht van zijn dochter heb gehad-
Jij wel, ik niet. Wel terecht, net zoals de winnaar, die was echt briljant. TheVulture heeft altijd iets met woordgrappen, erg leuk.quote:
Ik begrijp hem nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Poedel is ongesteld
Had ik al verteld dat mijn heg weer aan een knipbeurt toe is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zag eerst een rood kruis staan. Nu niet meer trouwens.
Beter dan door je vingers, wat ik een keer hadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn heg weer aan een knipbeurt toe is?
Heb vandaag een poging gewaagd maar ging dwars door mijn snoer heen, toch wel handig die aardlekschakelaars.![]()
Zeker een klein hintje om punten van je te krijgen? Je bekijkt het maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn heg weer aan een knipbeurt toe is?
Heb vandaag een poging gewaagd maar ging dwars door mijn snoer heen, toch wel handig die aardlekschakelaars.![]()
Zodra je ooit jeuk krijgt in je kruis denk dan aan mijn onderschriftquote:
Dank uquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wel, ik niet. Wel terecht, net zoals de winnaar, die was echt briljant. TheVulture heeft altijd iets met woordgrappen, erg leuk.
Denk er om 18:00 nog maar aanquote:
Ik moet er nog eentje.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
Meedoen? GOOGLE VBL-Quiz #6
Lekker aan het spammen jijquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
Ik doe weer eens een pogingquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
quote:Bayswater
Foppe: Vreemd die 24 graden, ik zou zweren dat die Paulusma het gisteren over friezen had
De Haan heeft een echte tijger nodig
quote:SuperRogier
Foppe na de rit bij het zien van de foto: "Sja waar had ik die huidskleurige paraplu anders moeten laten?"
De opmaak is hier te vindenquote:Mwanatabu
Pedopartij maakt frisse doorstart na gebitscorrectie
Die had bij mij gewonnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Mwana, maar pedo's en Foppe vond ik net een stapje te ver
Alleen was het al opgezopenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Robben smokkelt six-pack het stadion in.
Er zit nog een kartonnetje omheenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.![]()
quote:-TheVulture-
-Robben: "Verdomme mam, je had was- in plaats van jeukpoeder moeten gebruiken!" -
quote:-Bayswater-
-Robben schreeuwt het uit na vasthouden van zichzelf-
quote:-vrolijke-frits-
-"Marcoooo! Wesley noemde mij een sleutelhanger!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Robben: Wat zeg je me nou! Dit is niet mijn 'I belong to Jesus'-shirt!-
Wist ik heul niequote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
De poedel had ik niks meeVoor de winnaar heb ik geen zinnige opmerking, was simpelweg wel geinig
Voor de rest heb ik niet echt iets met Sneijder grappen en Robijn opmerkingen komen ook elke keer voor als Robben op de foto staat, dus vandaar de top3. Hopelijk een goede uitslag, en anders![]()
![]()
Dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wist ik heul nie![]()
Ach, die had het toch niet gewonnen, winnaars zijn namelijk erg leuk
![]()
Geen dank, liever fooiquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
De nieuwe foto:
[afbeelding]
Met dank aan Maikalo!
Uitslag morgen rond 19.30
Game on!
Ik weet het bijna wel zeker, ik geloof van superharraga met "is het ariel? Nee het is Arjen Robijn" ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit echt eerder een Robijn grap gezien over Robben.
Aniehoe, volgende ronde besser![]()
Korte termijngeheugen dan denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik weet het bijna wel zeker, ik geloof van superharraga met "is het ariel? Nee het is Arjen Robijn" ofzo
Maargoed..![]()
Arme ikquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit echt eerder een Robijn grap gezien over Robben.
Aniehoe, volgende ronde besser![]()
Ik verwachtte m al, Foppe is eigenlijk een beetje heilig hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden
was een moeilijke uitslag, ben uiteindelijk voor de originaliteit gegaan, vond de winnaar tamelijk briljant gevonden
Sorry Mwana, maar pedo's en Foppe vond ik net een stapje te ver
Heeeeel late reactie!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik verwachtte m al, Foppe is eigenlijk een beetje heilig he
hm, ga niet zo hard meerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
-tussenstand-
Een plekje winst voor fritsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
(Na laatste uitslag)
-tussenstand-
6. vrolijke-frits 189
Ja nóg wel ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hm, ga niet zo hard meer
maar gelukkig zit olijke frits nog op veilige afstand![]()
Jaquote:
Ten koste van....quote:
60 uur per week? Bij welke slavendrijver heb je een baan gevonden?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja
Ik werk tegenwoordig weer en ben 60 uur pw van huis weg, dus ik wil nog wel eens wat ronden missen
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
60 uur per week? Bij welke slavendrijver heb je een baan gevonden?
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dusquote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.
Woon in Zwolle, werk in Arnhem. Wel tijdelijk hoor, anders had ik het niet gedaan.
Maar een van mijn kamergenoten is ook Feyenoorder, dus dat verzacht al een hoop
De rest is Ajax iddquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dus![]()
That explains a lot!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja
Ik werk tegenwoordig weer en ben 60 uur pw van huis weg, dus ik wil nog wel eens wat ronden missen
Sorryquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.
Woon in Zwolle, werk in Arnhem. Wel tijdelijk hoor, anders had ik het niet gedaan.
Maar een van mijn kamergenoten is ook Feyenoorder, dus dat verzacht al een hoop
Heldquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dus![]()
Wacht maar, over een paar maanden...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
That explains a lot!
[..]
Sorry
[..]
Weet je wie pas een held is? Een coach die zijn vingers durft te branden aan mijn cluppie op dit momentquote:[..]
Held
Bertje die Makaay meeneemt aus Deutschlandquote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar maanden...![]()
[..]
Weet je wie pas een held is? Een coach die zijn vingers durft te branden aan mijn cluppie op dit moment![]()
Ik heb jullie de maximale tijd gegeven, ik ga de balans opmaken!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
tijd voor een puntenverdeling...
geduld is een schone zaak...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef toma het volgende:
schiet s op
balanzen duurt wel ffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb jullie de maximale tijd gegeven, ik ga de balans opmaken!
Sneijder: "Die gozer denkt zeker dat hij Van Gaal is?"
Sneijder: "Gelukkig draagt hij geen Schotse kilt"
quote:TheVulture
Zuid-Koreaan Taek-Wan-Do showt nieuwste aanvalstechniek
De opmaak is hier te vinden.quote:Lurtt1
De Zeeuw: "Wesley bukken!!! Oh nee niet nodig"
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef toma het volgende:
schiet s op
Zeker waar!quote:
Ja ik moest ff goed kijken!quote:
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Wesley Sneijder : ' Hij is groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk '![]()
Is niet voor niksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef toma het volgende:al sinds maart of april niet meer op t podium gestaan
jippie!
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nummer 3 omdat ik herinnert werd aan de gouden tijden van Ajax
je had vitessezuid best de poedel kunnen geven hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.
ik lach me nog steeds wekelijks kapot hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.
Zolang onderschrift gepost wordt voor de uitslag, ontvangt deelnemer een puntquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.
Nu niet meer? Ik lach me rot om m en ik vind zn team leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.
http://www.rv-korbach.de/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waar hangt Frits Korbach trous uit deze dagen?
Daar dacht ik aan toen ik zijn onderschrift net zag jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had vitessezuid best de poedel kunnen geven hoor
Weet ik maar moest lachen dat je dat zeiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
je staat meestal op een podium.![]()
Hehehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Marco: "Godver Theo kun je niet gewoon één bitterbal pakken?"
Ik vond het ook 1 van mijn betere, maar de 3 winnende onderschriften kon ook ook goed waarderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:weer gewonnen
Had eigenlijk gebruikersnaam getipt maar dit is een leuke verrassing
nieuwe pic coming up
Ik heb je ook even in de uitslag gehad, maar vond de andere toch leuker. Een woordgrap per keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vond het ook 1 van mijn betere, maar de 3 winnende onderschriften kon ook ook goed waarderen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Vlak hierna liet hij de schaal vallen, Marco van Barsten
quote:gebruikersnaam
Van Basten toont nogmaals de plaat die hij altijd voor zijn kop heeft
quote:toma
Marco: "Godver Theo kun je niet gewoon één bitterbal pakken?"
quote:Gordon_Shumway
Vlak hierna liet hij de schaal vallen, Marco van Barsten
De opmaak is hier te vinden.quote:Bullet-tooth
Marco en Henk op zoek naar schaalvoordelen bij optreden Josti-band
volgens mij heb jij over het aantal niet te klagenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
yesss eindelijk weer eens in de punten
Ja ik snapte het woord schaalvoordelen nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Yes! Weer een poedel?
v. Basten ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik snapte het woord schaalvoordelen niet
zegt de koploperquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij heb jij over het aantal niet te klagen
woordgrappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het viel me pas op dat alle goede woordgrappen van TheVulture waren en hij was nu jury. Ik denk ik pas m'n onderschrift eens aan aan de winnaar en kijk nou. Foto komt eraan
inderdaad, sowieso een sterke ronde, die van Vrolijke_Frits was ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wilde het ook doen, maar kon niks bedenken. Die van toma was ook geniaal
Helaas, je bent een miskend geniequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
En die van mij ook, als je hem snapt!
Vond hem trouwens niet eens zo heel leuk, maar kon er verder niets bij bedenken. Die van toma was idd erg leuk, met Marco z'n blik zie ik het precies voor mequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
woordgrappen![]()
Maar ik heb je nu door he![]()
Aaaaiiii Jammer! Maar bedankt voor de eervolle vermeldingquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad, sowieso een sterke ronde, die van Vrolijke_Frits was ookmaar helaas net 4e
quote:-existenz-
-Ten Cate: "Sneijder is altijd al Doelgericht geweest"-
quote:-vrolijke-frits-
-Van der Doelen erg blij met winnen van lifesize sleutelhanger-
quote:-BonJovi-
-Sneijder wordt op het hart gedrukt om bij Ajax te blijven. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-Sneijder niet door eerste ronde limbodansen-
Deed ook mee om het podium, net zoals jouw Bjorn bank.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
terechte winnnaar
vond die van de Heimlich-greep ook erg sterk
Als poedelprijs jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef hardromacore het volgende:
Poedel was wel een podiumplaats waard
Ja, want ik heb TheVulture ook zoveel punten gegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Vriendjespolitiek, die jury-uitslagen de laatste tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |