Ik moet er nog eentje.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
Meedoen? GOOGLE VBL-Quiz #6
Lekker aan het spammen jijquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
Ik doe weer eens een pogingquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef Beschouw het volgende:
ff off-topic
[afbeelding]
.
quote:Bayswater
Foppe: Vreemd die 24 graden, ik zou zweren dat die Paulusma het gisteren over friezen had
quote:EnGCatjuh
De Haan heeft een echte tijger nodig
quote:SuperRogier
Foppe na de rit bij het zien van de foto: "Sja waar had ik die huidskleurige paraplu anders moeten laten?"
De opmaak is hier te vindenquote:Mwanatabu
Pedopartij maakt frisse doorstart na gebitscorrectie
Die had bij mij gewonnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Mwana, maar pedo's en Foppe vond ik net een stapje te ver
Alleen was het al opgezopenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Robben smokkelt six-pack het stadion in.
Er zit nog een kartonnetje omheenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.![]()
quote:-TheVulture-
-Robben: "Verdomme mam, je had was- in plaats van jeukpoeder moeten gebruiken!" -
quote:-Bayswater-
-Robben schreeuwt het uit na vasthouden van zichzelf-
quote:-vrolijke-frits-
-"Marcoooo! Wesley noemde mij een sleutelhanger!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Robben: Wat zeg je me nou! Dit is niet mijn 'I belong to Jesus'-shirt!-
Wist ik heul niequote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
De poedel had ik niks meeVoor de winnaar heb ik geen zinnige opmerking, was simpelweg wel geinig
Voor de rest heb ik niet echt iets met Sneijder grappen en Robijn opmerkingen komen ook elke keer voor als Robben op de foto staat, dus vandaar de top3. Hopelijk een goede uitslag, en anders![]()
![]()
Dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wist ik heul nie![]()
Ach, die had het toch niet gewonnen, winnaars zijn namelijk erg leuk
![]()
Geen dank, liever fooiquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
De nieuwe foto:
[afbeelding]
Met dank aan Maikalo!
Uitslag morgen rond 19.30
Game on!
Ik weet het bijna wel zeker, ik geloof van superharraga met "is het ariel? Nee het is Arjen Robijn" ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit echt eerder een Robijn grap gezien over Robben.
Aniehoe, volgende ronde besser![]()
Korte termijngeheugen dan denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik weet het bijna wel zeker, ik geloof van superharraga met "is het ariel? Nee het is Arjen Robijn" ofzo
Maargoed..![]()
Arme ikquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit echt eerder een Robijn grap gezien over Robben.
Aniehoe, volgende ronde besser![]()
Ik verwachtte m al, Foppe is eigenlijk een beetje heilig hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden
was een moeilijke uitslag, ben uiteindelijk voor de originaliteit gegaan, vond de winnaar tamelijk briljant gevonden
Sorry Mwana, maar pedo's en Foppe vond ik net een stapje te ver
Heeeeel late reactie!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik verwachtte m al, Foppe is eigenlijk een beetje heilig he
hm, ga niet zo hard meerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
-tussenstand-
Een plekje winst voor fritsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
(Na laatste uitslag)
-tussenstand-
6. vrolijke-frits 189
Ja nóg wel ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hm, ga niet zo hard meer
maar gelukkig zit olijke frits nog op veilige afstand![]()
Jaquote:
Ten koste van....quote:
60 uur per week? Bij welke slavendrijver heb je een baan gevonden?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja
Ik werk tegenwoordig weer en ben 60 uur pw van huis weg, dus ik wil nog wel eens wat ronden missen
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
60 uur per week? Bij welke slavendrijver heb je een baan gevonden?
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dusquote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.
Woon in Zwolle, werk in Arnhem. Wel tijdelijk hoor, anders had ik het niet gedaan.
Maar een van mijn kamergenoten is ook Feyenoorder, dus dat verzacht al een hoop
De rest is Ajax iddquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dus![]()
That explains a lot!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja
Ik werk tegenwoordig weer en ben 60 uur pw van huis weg, dus ik wil nog wel eens wat ronden missen
Sorryquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks slavendrijver, gewoon een beetje ver van huis weg.
Woon in Zwolle, werk in Arnhem. Wel tijdelijk hoor, anders had ik het niet gedaan.
Maar een van mijn kamergenoten is ook Feyenoorder, dus dat verzacht al een hoop
Heldquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een stelletje losers bij elkaar op één kamer dus![]()
Wacht maar, over een paar maanden...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
That explains a lot!
[..]
Sorry
[..]
Weet je wie pas een held is? Een coach die zijn vingers durft te branden aan mijn cluppie op dit momentquote:[..]
Held
Bertje die Makaay meeneemt aus Deutschlandquote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar maanden...![]()
[..]
Weet je wie pas een held is? Een coach die zijn vingers durft te branden aan mijn cluppie op dit moment![]()
Ik heb jullie de maximale tijd gegeven, ik ga de balans opmaken!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
tijd voor een puntenverdeling...
geduld is een schone zaak...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef toma het volgende:
schiet s op
balanzen duurt wel ffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb jullie de maximale tijd gegeven, ik ga de balans opmaken!
quote:Beschouw
Sneijder: "Die gozer denkt zeker dat hij Van Gaal is?"
quote:EnGCatjuh
Sneijder: "Gelukkig draagt hij geen Schotse kilt"
quote:TheVulture
Zuid-Koreaan Taek-Wan-Do showt nieuwste aanvalstechniek
De opmaak is hier te vinden.quote:Lurtt1
De Zeeuw: "Wesley bukken!!! Oh nee niet nodig"
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef toma het volgende:
schiet s op
Zeker waar!quote:
Ja ik moest ff goed kijken!quote:
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Wesley Sneijder : ' Hij is groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk '![]()
Is niet voor niksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef toma het volgende:al sinds maart of april niet meer op t podium gestaan
jippie!
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nummer 3 omdat ik herinnert werd aan de gouden tijden van Ajax
je had vitessezuid best de poedel kunnen geven hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.
ik lach me nog steeds wekelijks kapot hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.
Zolang onderschrift gepost wordt voor de uitslag, ontvangt deelnemer een puntquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij bent helaas te laat! Ik heb je niet meegenomen in de uitslag, dus ook geen punt voor deelname denk ik.
Nu niet meer? Ik lach me rot om m en ik vind zn team leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toen vonden we Van Gaal nog een toffe vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |