http://www.rv-korbach.de/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waar hangt Frits Korbach trous uit deze dagen?
Daar dacht ik aan toen ik zijn onderschrift net zag jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had vitessezuid best de poedel kunnen geven hoor
Weet ik maar moest lachen dat je dat zeiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
je staat meestal op een podium.![]()
Hehehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Marco: "Godver Theo kun je niet gewoon één bitterbal pakken?"
Ik vond het ook 1 van mijn betere, maar de 3 winnende onderschriften kon ook ook goed waarderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:weer gewonnen
Had eigenlijk gebruikersnaam getipt maar dit is een leuke verrassing
nieuwe pic coming up
Ik heb je ook even in de uitslag gehad, maar vond de andere toch leuker. Een woordgrap per keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vond het ook 1 van mijn betere, maar de 3 winnende onderschriften kon ook ook goed waarderen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Vlak hierna liet hij de schaal vallen, Marco van Barsten
quote:gebruikersnaam
Van Basten toont nogmaals de plaat die hij altijd voor zijn kop heeft
quote:toma
Marco: "Godver Theo kun je niet gewoon één bitterbal pakken?"
quote:Gordon_Shumway
Vlak hierna liet hij de schaal vallen, Marco van Barsten
De opmaak is hier te vinden.quote:Bullet-tooth
Marco en Henk op zoek naar schaalvoordelen bij optreden Josti-band
volgens mij heb jij over het aantal niet te klagenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
yesss eindelijk weer eens in de punten
Ja ik snapte het woord schaalvoordelen nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Yes! Weer een poedel?
v. Basten ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik snapte het woord schaalvoordelen niet
zegt de koploperquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij heb jij over het aantal niet te klagen
woordgrappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het viel me pas op dat alle goede woordgrappen van TheVulture waren en hij was nu jury. Ik denk ik pas m'n onderschrift eens aan aan de winnaar en kijk nou. Foto komt eraan
inderdaad, sowieso een sterke ronde, die van Vrolijke_Frits was ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wilde het ook doen, maar kon niks bedenken. Die van toma was ook geniaal
Helaas, je bent een miskend geniequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
En die van mij ook, als je hem snapt!
Vond hem trouwens niet eens zo heel leuk, maar kon er verder niets bij bedenken. Die van toma was idd erg leuk, met Marco z'n blik zie ik het precies voor mequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
woordgrappen![]()
Maar ik heb je nu door he![]()
Aaaaiiii Jammer! Maar bedankt voor de eervolle vermeldingquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad, sowieso een sterke ronde, die van Vrolijke_Frits was ookmaar helaas net 4e
quote:-existenz-
-Ten Cate: "Sneijder is altijd al Doelgericht geweest"-
quote:-vrolijke-frits-
-Van der Doelen erg blij met winnen van lifesize sleutelhanger-
quote:-BonJovi-
-Sneijder wordt op het hart gedrukt om bij Ajax te blijven. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-Sneijder niet door eerste ronde limbodansen-
Deed ook mee om het podium, net zoals jouw Bjorn bank.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
terechte winnnaar
vond die van de Heimlich-greep ook erg sterk
Als poedelprijs jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef hardromacore het volgende:
Poedel was wel een podiumplaats waard
Ja, want ik heb TheVulture ook zoveel punten gegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Vriendjespolitiek, die jury-uitslagen de laatste tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |