Oh, je vriend was erbij.. Dan snapik het ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
omdat we een paar keer stonden te zoenen
en ze zouden niets doen als het niet nodig was trouwenszeg maar, op het moment dat ik écht word lastiggevallen (dus aangeraakt wordt terwijl ik dat duidelijk niet wil) ze dan meteen in de bres springen
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, je vriend was erbij.. Dan snapik het ook wel
wanneer moet je weer?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik 'probeer' een oefenexamen te maken, maar het is zo moeilijkDe vorige was makkelijk
good lord, het is écht een bagger seriequote:
Belgisch he, wat wil jequote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
good lord, het is écht een bagger serie
tegen elkaar schreeuwen waar patienten bij zijnhet is zo geloofwaardig
jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
kun je me alsjeblieft vertellen dat het in het echt er niet zo aan toe gaat in Belgische ziekenhuizen? zo wel, dan laat ik me er noooooit opereren
Je woont er ook nogal ver van af. Duitsland schijnt wel goed te zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
zoals ik al zei: daar wil ik niet geopereerd wordendan maar wat langere wachtlijsten
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef Homdeck het volgende:
hoi
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vertel mij wat... Om 06.00 stonden die twee apen van me al aan m'n lakens te sjorren:
"Papa, het is al licht!".
Opzouten naar je eigen nest; zondagen zijn er om uit te slapen.
Moet nog steeds met seizoen 3 beginnen maar neem er nooit de tijd voorquote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:Wat is het rustig hier
Maar ik ben dan ook nooit zo 'vroeg' wakker op zondag
Iemand de Lost finale van seizoen 3 gezien? Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
En nu 9 maanden wachten
Ik nomineer dat tot de meest onzinnige post van de dagquote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik laat me graag rijden
oh ja, in de kroeg in bolswardwe waren uiteindelijk met 6 personen over, waarvan 5 jongens. ik zat een beetje rond te kijken, gaat er een jongen tegenover me zitten.
even later gaat pakt hij een kruk, neemt die mee en gaat nįįst me zitten. écht naast, kon geen hand tussen.
toen ben ik maar opgestaan. de dappere held sprak me ook niet aan ofzoik denk dat hij niet durfde met mijn aanhang (waarvan ik 150% zeker weet dat als hij een move had gemaakt, ze hem met de grond gelijkt hadden gemaakt
)
Doe ik straks ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
jaaa dat zeg ik, scheikunde![]()
neem je toch lekker de avond vrij als het niet lukt vandaag?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik nomineer dat tot de meest onzinnige post van de dag![]()
![]()
je moederquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik straks ook wel
Morgen is DÉ happening in ons dorp, als je daar niet bij bent, hoor je er niet bij.
Drie keer raden wie er morgen niet bij is
Waarschijnlijk de grote huifkaroptocht...of Potato-ballquote:
De luizenmarktquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De luizenmarktOuwe meuk wordt verkocht om geld in te zamelen voor de kindervakantieweek van de basisschool (die wel heel leuk is
) En binnen zijn dan spellen en loterijen en een gokspel, waar wij vorig jaar een blender hadden gewonnen
Ja, ik woon in een klein kutdorp met 1700 man waar dat een happening is![]()
jamajamajamajamaquote:
Ik mis meer het lol trappen omdat er niks aan is. En de oliebollenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
kan erg leuk zijnmaar baal je ervan dat je het mist of valt dat mee?
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
en een nieuwe versie van HP4 in het engels
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?
Onder het kopje "Hunk" dan maar? Want een Babe is het nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Supersheep het volgende:
Nem, post dat soort zooi voortaan gewoon in B&H
Babes & Hermaphroditesquote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder het kopje "Hunk" dan maar? Want een Babe is het niet
quote:Beschrijving:
Drie woorden staan in het geheugen van de vijfjarige Ib gebrand: soldaat, meisje en ziekenwagen. In een grote en geheimzinnige villa in een Deens provinciestadje groeit hij op met zijn ziekelijke zusje Lulś. Zielsveel houdt hij van haar, maar de idylle wordt verstoord door de ziekenwagen die haar op komt halen. De kleine jongen denkt dat onder de majestueuze kastanjeboom in de tuin een schat begraven ligt. Dagenlang graaft hij, tot hij iets vindt: een menselijk geraamte, dat hij 'de soldaat' noemt. Hij is een familiegeheim op het spoor, dat pas veel later ontrafeld zal worden. Dan neemt het verhaal een hoge vlucht: in een stroom van verhalen wordt de geschiedenis van het jongetje verweven met andere, waarom het levensverhaal van zijn exotische oudoom Viggo, verteld door Ibs grootmoeder. Viggo heeft gevaren, onbekende eilanden ontdekt, en is in Frans Polynesiė getrouwd en vader geworden. Maar wat is er nu echte gebeurd in deze familie, en wat ontspruit aan de levendige fantasie van het jongetje? Hij verzint immers het ene na het andere verhaal om 's nachts aan zijn doodzieke zusje te vertellen, zodat ze wakker blijft en hij niet bang hoeft te zijn dat ze stopt met ademen
Wel hequote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Klaagbaak een betere plek eigenlijk
Waarvoor?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Klaagbaak een betere plek eigenlijk
om die foto te plaatsenquote:
quote:Tegen februari ging Poppy zo lekker dat alleen een heel ervaren dokter vast had kunnen stellen dat ze deed alsof. Ze begon kokend water over haar armen te gieten, zo uit de ketel direct op haar armen, ze liet de straal dromerig heen en weer bewegen, alsof ze planten stond water te geven, zodat de huid er in lappen bij hing.’
Ook Clare Allan goot kokend water over haar armen, zoals ze schreef in The Independent, en nog drong het niet tot haar door dat ze ziek was, ‘een psychische weeffout’ had, zoals het in het jargon heet. Ze verwerkte haar ervaringen in psychiatrische inrichtingen in de indrukwekkende roman Poppy Shakespeare die nu bij Meulenhoff in vertaling is verschenen.
Helegaar nietquote:
oh wacht dat kan, het is niet livequote:
De wie?quote:
Veel plezier Nemquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga slapen
Althans...een beetje lezen en dan slapen. Morgen vroeg opIk post morgenochtend nog even en natuurlijk op reis tussendoor
Zal wel zo'n O jaaa gevoel zijn zodra ik iets van ze hoor!?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schaam je
Tenzij je alleen oude(re) muziek luistert![]()
Dank jequote:
Dankquote:
Uiteraard!quote:
http://www.myspace.com/thekooksquote:Op maandag 28 mei 2007 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal wel zo'n O jaaa gevoel zijn zodra ik iets van ze hoor!?![]()
En nu? Wakker blijven of gaan slapen zodra je denkt dat je weer in slaap kan vallen?quote:
Ik moet om 9 uur de metro hebben. Ik vlieg op 13:20quote:
Welke maatschapij heb je?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur de metro hebben. Ik vlieg op 13:20
Koffie zetten, tas pakken, beetje werken. En als ik moe wordt slaap ik straks nog een paar uurtjes(ik heb nu natuurlijk wel een paar uur gerust). In het ergste geval is het inderdaad een kwestie van wakker blijven.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Supersheep het volgende:
En nu? Wakker blijven of gaan slapen zodra je denkt dat je weer in slaap kan vallen?
Martinair toevallig deze keer. Normaal gesproken Delta of US Airways. Maar dit was een aanbieding. 200 euro goedkoper dan andere vluchten én een direct vluchtquote:
Ja dat is erg vervelendquote:Op maandag 28 mei 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de hele dag echt té gaar geweest
Half zes ofzo lag ik erin; hele ritme verstoord en de rest van de dag niet meer echt wakker geweest
Volgens mij is alles beter dan lufthansaquote:Op maandag 28 mei 2007 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Martinair toevallig deze keer. Normaal gesproken Delta of US Airways. Maar dit was een aanbieding. 200 euro goedkoper dan andere vluchten én een direct vlucht
Dus dat heb ik maar aangegrepen
Vliegstressquote:Op maandag 28 mei 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie zetten, tas pakken, beetje werken. En als ik moe wordt slaap ik straks nog een paar uurtjes(ik heb nu natuurlijk wel een paar uur gerust). In het ergste geval is het inderdaad een kwestie van wakker blijven.
Dat is geen ramp want het is 8 uur vliegen en ik kan slapen als geen ander in een vliegtuig![]()
Gek genoeg heb ik dit nou ALTIJD als ik moet vliegen. Of het nou een uurtje vliegen is of 12.
Want dan heb ik OF nog teveel te doen voordat ik weg ga OF ik ga vroeg naar bed en ben dan gewoon niet moe genoeg en word wakker en moet wakker blijven
Oh jaaaaa!quote:
Heb ik ook een keer mee gevlogen. Geen problemen mee gehad. Maar dat is natuurlijk geen representatief onderzoekquote:Op maandag 28 mei 2007 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is alles beter dan lufthansa![]()
Heb ik niet. Ik vind vliegen echt heeeerlijk. En turbulentie helemaalquote:
quote:Maar ga je nou ook nog koffie drinken?(ervan uitgaande dat je 'm niet alleen maar zet)
Kan wel zeggen dat het lekker klinkt.quote:
Of lezenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja... zolang ik niet binnen nu en een uur klaarwakker wordt en daardoor niet kan slapen vind ik 't eigenlijk wel best. Denk dat ik zo naar bed ga, en nog ff een aflevering 24 vanuit bed kijk
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Jullie kennen trouwens allemaal wel de Transformers hč? Komt binnenkort film van uit enzo.
Zie hier een stuk speelgoed en de kansloosheid ervan: http://www.tudou.com/programs/view.php?itemID=6240058.
Zo! Dat ging bij de oude versies wel beterquote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Jullie kennen trouwens allemaal wel de Transformers hč? Komt binnenkort film van uit enzo.
Zie hier een stuk speelgoed en de kansloosheid ervan: http://www.tudou.com/programs/view.php?itemID=6240058.
En dan krijg je aan het eind van al dat werk een echte "Okay!" te horen zodat je ook echt trots kunt zijn op hetgeen dat je hebt bereiktquote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo! Dat ging bij de oude versies wel beter![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit het "mainstream produkt" wordt. Ik denk eerder een collectors edition ofzo. Zo eentje die goed in elkaar zit en die je op je bureau zet als ornament en niet om mee te spelen. Die vereisen wat meer stevigheid.
-edit- ik moet je eerlijk zeggen dat dat ding heel knap in elkaar zit
Dat vind ik dan wel minderquote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dan krijg je aan het eind van al dat werk een echte "Okay!" te horen zodat je ook echt trots kunt zijn op hetgeen dat je hebt bereikt
Juist..maar daarom denk ik ook niet dat dit voor kleine kinderen is...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind em ook heel knap in elkaar zitten, maar het Transformers-speelgoed van 15 jaar geleden werkte wel sneller. Maar dat was ook een stuk kleiner en meer basic
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Net als de handleiding die erbij zit![]()
The Fratellis zijn dan ook heel tofquote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben erg fan van de Fratellis op cdsupergrappig
Ik had de Kooks juist een beetje teveel gehoord dus al een tijd niet meer geluisterd, maar live op het podium waren ze weer super, net als op Lowlands
Waar was het?quote:
Wat een lucky bastard!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb laatst een voorstukje van Transformers gezien........ wat een jongetjesfilm
Wij kochten die dingen altijd voor mn neef als ie jarig was
Dankquote:Op maandag 28 mei 2007 01:06 schreef Homdeck het volgende:
veel plezier nem
Tivoli Utrechtquote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar was het?en hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze speciaal voor jou een nummer speelden?
![]()
De hitte, het hutjemutje staan en het continue geduw van alle kantenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bijna flauw gevallen? Van de hitte ofzo? Lijkt me niet echt prettig bij een concert
27quote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud ben je geworden?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Zo rest ook gelezen. Feli nog HomdeckWel een beetje laat
Hoe oud ben je geworden?
@nem: heel veel plezier op vakantie! Ben wel een beetje jaloers hoorVooral dat je kunt slapen in een vliegtuig
Kon ik dat maar
Je bent één van de ouwetjes in dit topicquote:
Misschien teveel gedronken? Veel drinken in combinatie met hitte en drukte is vaak niet zo´n succesquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef LadyBlack het volgende:
In de Oosterpoort werd een jongen nog voor aanvang van het concert al door zn vrienden weggedragen, zo bleek als wat en totaal van de wereld![]()
Ohja..dat heb ik ooit bij Flogging Molly gehad die als vervanging van Reel Big Fish in de Melkweg stonden. Daar ging de pit iets te hardquote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hitte, het hutjemutje staan en het continue geduw van alle kantenMaar even een cola gaan drinken en toen ging het weer
Dat is echt ergquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef LadyBlack het volgende:
In de Oosterpoort werd een jongen nog voor aanvang van het concert al door zn vrienden weggedragen, zo bleek als wat en totaal van de wereld![]()
Stonden die niet op de CD die ik je gegeven had dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat het downloaden van twee bestanden niet gewoon even snelIk heb nu Heroes 8 al binnen maar Heroes 7 staat nog op ruim 9 uur
`quote:Trouwens over foute versierpogingen gesproken: Een man vroeg ooit aan mij "Would it be too straightforward to ask you to sit on my lap?"![]()
![]()
Ik vind dat het steeds wilder wordt bij dit soort concerten. Maar helemaal bij de Arctic Monkeys dat is écht onvoorstelbaar. Beatlemania is er niets bijquote:Op maandag 28 mei 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..dat heb ik ooit bij Flogging Molly gehad die als vervanging van Reel Big Fish in de Melkweg stonden. Daar ging de pit iets te hard
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftigquote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat het steeds wilder wordt bij dit soort concerten. Maar helemaal bij de Arctic Monkeys dat is écht onvoorstelbaar. Beatlemania is er niets bij
Wat wel heel tof was was dat iedereen įlles meezong. Ook de gitaarloopjes
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lulquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent één van de ouwetjes in dit topicIk overigens ook wel een beetje
Nog iets leuks gedaan vandaag? En kom je naar de meet eigenlijk?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stonden die niet op de CD die ik je gegeven had dan?
[..]
Lef wel ja, maar vond het echt de grootste afknapper ooitquote:
Nou ja...hij durft het in ieder geval wel. Lef heeft 'ie
Bij de AM op Lowlands ben ik weggegaan, ten eerste omdat het publiek zo f*cking agressief was, en ten tweede omdat ze er zelf geen lol in leken te hebben..... ben nog even buiten in het gras gaan zitten om ze op beeldscherm te zien, maar dat was ook niet watquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftig
Bij de AM snap ik het niet eerlijk gezegd![]()
.... 31 .....quote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent één van de ouwetjes in dit topicIk overigens ook wel een beetje
Nog iets leuks gedaan vandaag? En kom je naar de meet eigenlijk?
Hehe was ook maar een grapjequote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lul. maar de oudste ben ik nog lang niet geloof ik.
heb niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Gisteravond vrienden en vanmiddag familie over de vloer gehad en vanavond ben ik naar de verjaardag van mijn moeder geweest, die morgen vandaag jarig is.
En ik ga niet naar de meet nee.
Handigquote:Op maandag 28 mei 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Alleen ik ben nu bij mijn ouders en die cd ligt in Utrecht
Ja...het heeft wel een hoog Sinterklaasgehaltequote:Lef wel ja, maar vond het echt de grootste afknapper ooit
Daff en tong zijn de oudste geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Homdeck het volgende:
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lul. maar de oudste ben ik nog lang niet geloof ik.
Bij Wolfmother was het ook wel heftig maar toch wel van een totaal andere orde. Dat was vet, AM was gewoon niet leuk meer dat publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftig
Bij de AM snap ik het niet eerlijk gezegd![]()
Neequote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je trouwens bekend met Madrugada, MaJo?
Vergeet RoofingBurner nietquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daff en tong zijn de oudste geloof ik
kijk, die ken ik wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je trouwens bekend met Madrugada, MaJo?
Ja, leuk was datquote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef LadyBlack het volgende:
De Kooks waren schattig toen, die vonden het zo zielig dat we allemaal in de regen stonden
Mwah agressief zou ik het niet willen noemen, meer overenthousiast. Maar het komt wel agressief over...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij de AM op Lowlands ben ik weggegaan, ten eerste omdat het publiek zo f*cking agressief was, en ten tweede omdat ze er zelf geen lol in leken te hebben..... ben nog even buiten in het gras gaan zitten om ze op beeldscherm te zien, maar dat was ook niet wat
De Kooks waren schattig toen, die vonden het zo zielig dat we allemaal in de regen stonden
quote:
ja was zeker gezelligquote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe was ook maar een grapje
Wel gezellig toch met vrienden en familie? Ik ga het dit jaar wat uitgebreider vieren omdat ik 25 word en op een mooie datum jarig ben
Enne, niet naar de meet?Maar ik ben er!
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Je gelooft meer in de prins op het witte paard met een roos tussen de tanden die je van je balkon komt schaken?
Hehe inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat
Wij kwamen maar NIET naar binnen toe. Was gewoon niet doorheen te komen. Niet kruipen, niet duwen..NIETS.
Maar 2 vrienden van me was het ergens anders wel geluk en volgens hem was er binnen zelfs ruimte om te dansen.
Dus halve garen die lomp buiten een barricade vormden: bedankt!
-edit- ze waren wél erg goed
Die ervaring heb ik bij vrijwel iedere band in de Alpha. Maar dat komt gewoon omdat het altijd zo stervensdruk is in die Alpha zodat je helemaal geen ruimte hebt om te bewegen. Laat staan de hele tijd mensen erdoor te latenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef MaJo het volgende:
Daar werd ik echt boos aangekeken als ik tegen iemand aan stootte of er langs wilde
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is geen indie en geen britpop maar gewoon steengoed
Ik heb nog ergens een zipje staan. Moment.
Maar de meet is toch juist met z´n allen de kroeg induiken?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja was zeker gezelligmaar ik ben blij dat het er weer op zit
![]()
en over die meet. jullie lijken me leuke mensen om de kroeg mee in te duiken, maar ik ben niet zo van de meets eigenlijk.
ik heb er verder eigenlijk nooit last van gehadquote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik bij vrijwel iedere band in de Alpha. Maar dat komt gewoon omdat het altijd zo stervensdruk is in die Alpha zodat je helemaal geen ruimte hebt om te bewegen. Laat staan de hele tijd mensen erdoor te laten
ja nou ja beetje ongelukkig geformuleerd misschienquote:Op maandag 28 mei 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de meet is toch juist met z´n allen de kroeg induiken?Tenminste, misschien ben ik niet van alles op de hoogte
![]()
Ik snap het helemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 01:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja nou ja beetje ongelukkig geformuleerd misschienmaar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel
![]()
Dat zal toch lastig worden met die balkons van julliequote:
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als daar iemand op zou klimmenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal toch lastig worden met die balkons van jullie
Behalve dat heb je nu even geen ballustradequote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als daar iemand op zou klimmenIk schrok me laatst al dood van een kat die opeens op het balkon stond en me recht aankeek
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem is het toch al best laat. Ik ga daarom maar weer eens
Slaap ze!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem is het toch al best laat. Ik ga daarom maar weer eens
Ook naar de Kooks geweest?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nu toch ook wel moe.....Maar kom altijd helemaal hyper thuis van zo'n concert
Oh ja das waar ookquote:Op maandag 28 mei 2007 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat heb je nu even geen ballustrade
Daar ben ik van op de hoogtequote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef MaJo het volgende:
Oh nem je bent je grillpan trouwens bij ons vergeten
Pretletters!quote:
Dat gaat ook gebeurenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa 2 weken Canada, lekker hoor! Anders ga je daar toch leuke festivalletjes zoeken?
Slaap zequote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef LadyBlack het volgende:
En terecht.......
Hee veel plezier, ik ga er vantussen!![]()
Toevallig niet. Wel Joss Stone en Interpolquote:Op maandag 28 mei 2007 02:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar bedVeel plezier in Canada nem
Treedt The Arcade Fire niet ergens op toevallig? Die zijn echt te gaaf
Ik kijk wel even of ik ze zelf wat vindquote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ga naar Interpol! Die zijn echt zoooo vet, en ze treden ook niet echt vaak opEn nu echt slapen
![]()
Gisteravond naar Pirates 3 geweest. Preview van Transformers gezien. Die wordtquote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ergens in m'n backups een Word bestand met meer dan 300 van dat soort foute openingszinnen... sommige zijn echt te fout voor woordenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat het downloaden van twee bestanden niet gewoon even snelIk heb nu Heroes 8 al binnen maar Heroes 7 staat nog op ruim 9 uur
Trouwens over foute versierpogingen gesproken: Een man vroeg ooit aan mij "Would it be too straightforward to ask you to sit on my lap?"![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:42 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heeft Battlestar Galactica ontdekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag even werken en dan snel verder kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, je bent nog helemaal aan het begin? Stoer, dan zal ik helemaal niks verder zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb net die aflevering gezien waarin Baltar bijna genaaid werd door dat stomme wijf, dus ik ben nog niet zo ver. Ik vind die Baltar trouwens wel een sukkel zeg... beetje saaie verhaallijn.
Ik heb zelfs gewoon de box gekocht, braaf hesnel box 2 en 3 ook kopen (of is seizoen 3 nog niet uit op dvd?).
* iamredleader mompelt iets over de meet over een paar wekenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:50 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb stiekem al wel wat spoilers gelezendit gaat leuk worden!
En seizoen 3 moet ik dan maar op een andere manier aan komen
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:01 schreef SaskiaR het volgende:
nudge nudge wink wink
There is a face leaving in 5 minutes, be on it!quote:Op maandag 28 mei 2007 08:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb ergens in m'n backups een Word bestand met meer dan 300 van dat soort foute openingszinnen... sommige zijn echt te fout voor woorden![]()
Hi. My name is ***. Remember it, you'll be screaming it later.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
There is a face leaving in 5 minutes, be on it!
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren
Ze zijn in het gebied waar ik heen ga verzot op festivalletjes. Maar die hebben vaak een thema zoals het schapenscheerdersfestival ofzo
hoezo?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Supersheep het volgende:
15 Seconds op Pinkpop is nogal een 14--jarige meisjes act
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Nem is trouwens al weg, of niet? Nouja, iig heeeeeeeel veel plezier! Telespastisch dan maar
Ohquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk volstond met 13,14,15-jarige meisjes hč
Nee hoor, qua muziek vind ik het eigenlijk best goed. Op het tweede album van ze staan een hoop goede nummersquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat jij dat gewoon vond. Volgend jaar ga ik ook, met mn zus. (denk ik) Lijkt me zo vet!
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuriquote:
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me afquote:Op maandag 28 mei 2007 12:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben leermoe. Zou ik nog slagen als ik niks meer doe?
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben helderziend, maar das mijn geheimpje
Daarom ssst
quote:
Nee, dat durf ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 12:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuri
[..]
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me af
leer ze danquote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet
Tijdrekken is één ding, maar echt niks doen
Ik ging weg he
Vanwege beroepsgeheim kan ik daar geen uitspraken over doenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naar dat hele 'verhaal' tussen jouw en B.ertha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Supersheep: weet je wat ik daarvan vindt?EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Balenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik kon vandaag gratis kaarten krijgen voor Pinkpop maar ik kon niet![]()
![]()
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen
In je sig trouwens, Me First &the Gimme Gimmes, wat is dat? Heb namelijk wat liedjes in mn lijst staan die volgesn media player ook daarvan zijn. (zijn ze dus niet, dacht van the sheer eigenlijk)
Ja hequote:Op maandag 28 mei 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
zonde MaJo
ik ben eindelijk toch echt met m'n huiswerk bezig![]()
Nope, nagezocht, het is toch echt The Sheer. Maar goed, geloof zo dat het leuk isquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnHun bekendste covernummer is I believe I can Fly (van R. Kelly) en dan met keiharde gitaren en drum
![]()
ik heb 4 jaar geleden eindexamens gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
Goed zoHoeveel dagen/examens moet je nog? Nu is het even bikkelen maar als je er vanaf bent is dat zooooo´n goed gevoel
Was jij dat toen met die chocoladetaart? Want die zou je dan nog voor ons allemaal makenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef iamredleader het volgende:
26 juniik heb er ook zin in, MaJo! En met ons nog een hele flinke groep die allemaal gaan
alles goed verder? Wanneer ga jij voor ons allemaal koken?
Ik bedenk me net dat ik voor de AKQ meet wel wat lekkers kan bakken/koken/doen
Ik heb er ook zin inquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef iamredleader het volgende:
26 juniik heb er ook zin in, MaJo! En met ons nog een hele flinke groep die allemaal gaan
alles goed verder? Wanneer ga jij voor ons allemaal koken?
Ik bedenk me net dat ik voor de AKQ meet wel wat lekkers kan bakken/koken/doen
Oh sorry, was even in de warquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 4 jaar geleden eindexamens gedaan
ben bezig met een stom project
B. doet eindexamen dit jaar
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was jij dat toen met die chocoladetaart? Want die zou je dan nog voor ons allemaal maken
kan gebeurenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry, was even in de warWat voor project ben je mee bezig?
Mijn eindexamens zijn alweer 8 jaar geleden
Eerlijk gezegd denk ik het niet... van Asmo in elk geval niks gehoord, maar ik spreek hem van de week nog wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin inWe gaan echt met een enorme groep he
Ik ga gauw een keer koken, misschien weer voor een pubquiz? Alleen de 4de komt me niet goed uit want dan moet ik tot later werken... Is het al bekend of jullie nog mee gaan doen eik?
Mijne ook! Havo in 1998 en VWO in 1999quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry, was even in de warWat voor project ben je mee bezig?
Mijn eindexamens zijn alweer 8 jaar geleden
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
chocolade mousse. Erg makkelijk om te maken
![]()
En ik wil best weer mousse maken, ik kijk nog wel even tzt wat het gaat worden![]()
Jullie worden oudquote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijne ook! Havo in 1998 en VWO in 1999![]()
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat was het zeker. En er is veel lekkers wat ik kan maken.
![]()
Nee, gelukkig maar! Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ideeen ik krijg voor die dagquote:
Dan was het iemand andersquote:
Ik ken het. stond op het punt om het al op te geven, maar leek me tohc niet zo'n strak planquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Etcetera het volgende:
bleeegh schoolgeen zin meer wordt steeds brakker lijkt het wel
Ookquote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef Etcetera het volgende:
ja ja B. volgens mij wil jij gewoon snoepen
4 p's? 5 toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:48 schreef Etcetera het volgende:
ok ik geef het op
de marketingmix met de 4 P's moet maar groepswerk worden
Ik ook. Vooral muffinsquote:Op maandag 28 mei 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
ik moet er iig neit aan denkenik hou van snoepen
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotiequote:
Personeelquote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotie
ik mag hopen dat er geen 5de is, 4 is al meer dan genoeg werk
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Supersheep: weet je wat ik daarvan vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusIk zal nog een keer zo open zijn zeg
![]()
Heb hier 5 nummers van ze. Vooral Wild World, Ain't No Sunshine en Isn't She Lovely zijn leukquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnHun bekendste covernummer is I believe I can Fly (van R. Kelly) en dan met keiharde gitaren en drum
![]()
Maar nou niet echt iets wat je vaak moet luisteren vind ik
Zo, vanmiddag wat zooi aan het opruimen en papierzooi aan het doornemen (altijd leuk) en tussendoor de Pinkpop videostream groot in beeld aanstaan. Vooral Wolfmother en Five O'Clock Heroes waren goed. Nu Maria Mena al kan ze maar beter zo weinig mogelijk praten
![]()
Gister trouwens een half uur Gabriel Rios gezien en die was echt vele malen beter dan ik verwacht had![]()
Ik zou die 2 liter opdrinken en dan een klacht indienenquote:
Ik ga nu ep. 10 van seizoen 1 kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:ik ga nu episode 7 van seizoen 2 van Battlestar Galactica kijken met m'n vrouw. Tot straks!
Productquote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotie
ik mag hopen dat er geen 5de is, 4 is al meer dan genoeg werk
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou die 2 liter opdrinken en dan een klacht indienen![]()
Die vijfde hoort er niet echt bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Product
Price
Place
Promotion
*** People*** was dacht ik de 5e. Maar da's alweer een tijdje terug, Kotler![]()
Centrum voor media-experience in Hilversum is ook bagger. De leuke stukken waren met toegang tot het archief wat ze daar hebben (oude tv-shows/series en ook wat formule 1 fragmenten), maar de rest van het publiek maakt zo veel herrie dat je het niet kan volgen. En dan is het ook eens in de zoveel tijd nodig om gigantische schermen uit te rollen en met een hoop lawaai een filmpje af te spelen waar niemand op zit te wachten. En dan was er ook nog een quiz die wel aardig was, maar ook weer niet te verstaan en waar ongevraagd allemaal opinie-vragen tussen zatenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tip: don't do it. it's boring. je loopt er 2u rond en dan en je klaar
Hoe krijg je het voor elkaar om het plafond te raken daarmee?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
Mocht iemand willen lachen: Ik laat zojuist een pot spaghettisaus uit m'n poten vallen. Dat ding knalt uit elkaar op de grond met als gevolg dat alles zo'n beetje onder de vlekken zit. Vlekken verspreid over 4 meter breed en van plafond tot in de vloerbedekking zelf
Op de een of andere manier heeft de saus het wel voor elkaar gekregen om mij te ontwijken
Ik ben schoonmaken dus, laat ik maar met de tv beginnen![]()
Als ik onverwacht mensen tegenkom (zoals Soempie bij Green Vibrations) kost het altijd wat langer voor ik ze herkenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
@ B.ertha: lijkt me wel vreemd trouwens, dat ik zo aan 't werk ben als er ineens een quasi-bekende langskomt
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
Mocht iemand willen lachen: Ik laat zojuist een pot spaghettisaus uit m'n poten vallen. Dat ding knalt uit elkaar op de grond met als gevolg dat alles zo'n beetje onder de vlekken zit. Vlekken verspreid over 4 meter breed en van plafond tot in de vloerbedekking zelf
Op de een of andere manier heeft de saus het wel voor elkaar gekregen om mij te ontwijken
Ik ben schoonmaken dus, laat ik maar met de tv beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |