quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Net als de handleiding die erbij zit![]()
The Fratellis zijn dan ook heel tofquote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben erg fan van de Fratellis op cdsupergrappig
Ik had de Kooks juist een beetje teveel gehoord dus al een tijd niet meer geluisterd, maar live op het podium waren ze weer super, net als op Lowlands
Waar was het?quote:
Wat een lucky bastard!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb laatst een voorstukje van Transformers gezien........ wat een jongetjesfilm
Wij kochten die dingen altijd voor mn neef als ie jarig was
Dankquote:Op maandag 28 mei 2007 01:06 schreef Homdeck het volgende:
veel plezier nem
Tivoli Utrechtquote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar was het?en hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze speciaal voor jou een nummer speelden?
![]()
De hitte, het hutjemutje staan en het continue geduw van alle kantenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bijna flauw gevallen? Van de hitte ofzo? Lijkt me niet echt prettig bij een concert
27quote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud ben je geworden?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Zo rest ook gelezen. Feli nog HomdeckWel een beetje laat
Hoe oud ben je geworden?
@nem: heel veel plezier op vakantie! Ben wel een beetje jaloers hoorVooral dat je kunt slapen in een vliegtuig
Kon ik dat maar
Je bent één van de ouwetjes in dit topicquote:
Misschien teveel gedronken? Veel drinken in combinatie met hitte en drukte is vaak niet zo´n succesquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef LadyBlack het volgende:
In de Oosterpoort werd een jongen nog voor aanvang van het concert al door zn vrienden weggedragen, zo bleek als wat en totaal van de wereld![]()
Ohja..dat heb ik ooit bij Flogging Molly gehad die als vervanging van Reel Big Fish in de Melkweg stonden. Daar ging de pit iets te hardquote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hitte, het hutjemutje staan en het continue geduw van alle kantenMaar even een cola gaan drinken en toen ging het weer
Dat is echt ergquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef LadyBlack het volgende:
In de Oosterpoort werd een jongen nog voor aanvang van het concert al door zn vrienden weggedragen, zo bleek als wat en totaal van de wereld![]()
Stonden die niet op de CD die ik je gegeven had dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat het downloaden van twee bestanden niet gewoon even snelIk heb nu Heroes 8 al binnen maar Heroes 7 staat nog op ruim 9 uur
`quote:Trouwens over foute versierpogingen gesproken: Een man vroeg ooit aan mij "Would it be too straightforward to ask you to sit on my lap?"![]()
![]()
Ik vind dat het steeds wilder wordt bij dit soort concerten. Maar helemaal bij de Arctic Monkeys dat is écht onvoorstelbaar. Beatlemania is er niets bijquote:Op maandag 28 mei 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..dat heb ik ooit bij Flogging Molly gehad die als vervanging van Reel Big Fish in de Melkweg stonden. Daar ging de pit iets te hard
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftigquote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat het steeds wilder wordt bij dit soort concerten. Maar helemaal bij de Arctic Monkeys dat is écht onvoorstelbaar. Beatlemania is er niets bij
Wat wel heel tof was was dat iedereen álles meezong. Ook de gitaarloopjes
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lulquote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent één van de ouwetjes in dit topicIk overigens ook wel een beetje
Nog iets leuks gedaan vandaag? En kom je naar de meet eigenlijk?
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stonden die niet op de CD die ik je gegeven had dan?
[..]
Lef wel ja, maar vond het echt de grootste afknapper ooitquote:
Nou ja...hij durft het in ieder geval wel. Lef heeft 'ie
Bij de AM op Lowlands ben ik weggegaan, ten eerste omdat het publiek zo f*cking agressief was, en ten tweede omdat ze er zelf geen lol in leken te hebben..... ben nog even buiten in het gras gaan zitten om ze op beeldscherm te zien, maar dat was ook niet watquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftig
Bij de AM snap ik het niet eerlijk gezegd![]()
.... 31 .....quote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent één van de ouwetjes in dit topicIk overigens ook wel een beetje
Nog iets leuks gedaan vandaag? En kom je naar de meet eigenlijk?
Hehe was ook maar een grapjequote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lul. maar de oudste ben ik nog lang niet geloof ik.
heb niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Gisteravond vrienden en vanmiddag familie over de vloer gehad en vanavond ben ik naar de verjaardag van mijn moeder geweest, die morgen vandaag jarig is.
En ik ga niet naar de meet nee.
Handigquote:Op maandag 28 mei 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Alleen ik ben nu bij mijn ouders en die cd ligt in Utrecht
Ja...het heeft wel een hoog Sinterklaasgehaltequote:Lef wel ja, maar vond het echt de grootste afknapper ooit
Daff en tong zijn de oudste geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Homdeck het volgende:
ja ik voel me soms ook wel een ouwe lul. maar de oudste ben ik nog lang niet geloof ik.
Bij Wolfmother was het ook wel heftig maar toch wel van een totaal andere orde. Dat was vet, AM was gewoon niet leuk meer dat publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de pit bij Wolfmother in A'dam was ook vrij heftig
Bij de AM snap ik het niet eerlijk gezegd![]()
Neequote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je trouwens bekend met Madrugada, MaJo?
Vergeet RoofingBurner nietquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daff en tong zijn de oudste geloof ik
kijk, die ken ik wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je trouwens bekend met Madrugada, MaJo?
Ja, leuk was datquote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef LadyBlack het volgende:
De Kooks waren schattig toen, die vonden het zo zielig dat we allemaal in de regen stonden
Mwah agressief zou ik het niet willen noemen, meer overenthousiast. Maar het komt wel agressief over...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij de AM op Lowlands ben ik weggegaan, ten eerste omdat het publiek zo f*cking agressief was, en ten tweede omdat ze er zelf geen lol in leken te hebben..... ben nog even buiten in het gras gaan zitten om ze op beeldscherm te zien, maar dat was ook niet wat
De Kooks waren schattig toen, die vonden het zo zielig dat we allemaal in de regen stonden
quote:
ja was zeker gezelligquote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe was ook maar een grapje
Wel gezellig toch met vrienden en familie? Ik ga het dit jaar wat uitgebreider vieren omdat ik 25 word en op een mooie datum jarig ben
Enne, niet naar de meet?Maar ik ben er!
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Je gelooft meer in de prins op het witte paard met een roos tussen de tanden die je van je balkon komt schaken?
Hehe inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat
Wij kwamen maar NIET naar binnen toe. Was gewoon niet doorheen te komen. Niet kruipen, niet duwen..NIETS.
Maar 2 vrienden van me was het ergens anders wel geluk en volgens hem was er binnen zelfs ruimte om te dansen.
Dus halve garen die lomp buiten een barricade vormden: bedankt!
-edit- ze waren wél erg goed
Die ervaring heb ik bij vrijwel iedere band in de Alpha. Maar dat komt gewoon omdat het altijd zo stervensdruk is in die Alpha zodat je helemaal geen ruimte hebt om te bewegen. Laat staan de hele tijd mensen erdoor te latenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef MaJo het volgende:
Daar werd ik echt boos aangekeken als ik tegen iemand aan stootte of er langs wilde
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is geen indie en geen britpop maar gewoon steengoed
Ik heb nog ergens een zipje staan. Moment.
Maar de meet is toch juist met z´n allen de kroeg induiken?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja was zeker gezelligmaar ik ben blij dat het er weer op zit
![]()
en over die meet. jullie lijken me leuke mensen om de kroeg mee in te duiken, maar ik ben niet zo van de meets eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |