ik heb er verder eigenlijk nooit last van gehadquote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik bij vrijwel iedere band in de Alpha. Maar dat komt gewoon omdat het altijd zo stervensdruk is in die Alpha zodat je helemaal geen ruimte hebt om te bewegen. Laat staan de hele tijd mensen erdoor te laten
ja nou ja beetje ongelukkig geformuleerd misschienquote:Op maandag 28 mei 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de meet is toch juist met z´n allen de kroeg induiken?Tenminste, misschien ben ik niet van alles op de hoogte
![]()
Ik snap het helemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 01:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja nou ja beetje ongelukkig geformuleerd misschienmaar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel
![]()
Dat zal toch lastig worden met die balkons van julliequote:
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als daar iemand op zou klimmenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal toch lastig worden met die balkons van jullie
Behalve dat heb je nu even geen ballustradequote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als daar iemand op zou klimmenIk schrok me laatst al dood van een kat die opeens op het balkon stond en me recht aankeek
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem is het toch al best laat. Ik ga daarom maar weer eens
Slaap ze!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem is het toch al best laat. Ik ga daarom maar weer eens
Ook naar de Kooks geweest?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nu toch ook wel moe.....Maar kom altijd helemaal hyper thuis van zo'n concert
Oh ja das waar ookquote:Op maandag 28 mei 2007 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat heb je nu even geen ballustrade
Daar ben ik van op de hoogtequote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef MaJo het volgende:
Oh nem je bent je grillpan trouwens bij ons vergeten
Pretletters!quote:
Dat gaat ook gebeurenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa 2 weken Canada, lekker hoor! Anders ga je daar toch leuke festivalletjes zoeken?
Slaap zequote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef LadyBlack het volgende:
En terecht.......
Hee veel plezier, ik ga er vantussen!![]()
Toevallig niet. Wel Joss Stone en Interpolquote:Op maandag 28 mei 2007 02:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar bedVeel plezier in Canada nem
Treedt The Arcade Fire niet ergens op toevallig? Die zijn echt te gaaf
Ik kijk wel even of ik ze zelf wat vindquote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ga naar Interpol! Die zijn echt zoooo vet, en ze treden ook niet echt vaak opEn nu echt slapen
![]()
Gisteravond naar Pirates 3 geweest. Preview van Transformers gezien. Die wordtquote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Jullie kennen trouwens allemaal wel de Transformers hè? Komt binnenkort film van uit enzo.
Zie hier een stuk speelgoed en de kansloosheid ervan: http://www.tudou.com/programs/view.php?itemID=6240058.
Ik heb ergens in m'n backups een Word bestand met meer dan 300 van dat soort foute openingszinnen... sommige zijn echt te fout voor woordenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat het downloaden van twee bestanden niet gewoon even snelIk heb nu Heroes 8 al binnen maar Heroes 7 staat nog op ruim 9 uur
Trouwens over foute versierpogingen gesproken: Een man vroeg ooit aan mij "Would it be too straightforward to ask you to sit on my lap?"![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:42 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heeft Battlestar Galactica ontdekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag even werken en dan snel verder kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, je bent nog helemaal aan het begin? Stoer, dan zal ik helemaal niks verder zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb net die aflevering gezien waarin Baltar bijna genaaid werd door dat stomme wijf, dus ik ben nog niet zo ver. Ik vind die Baltar trouwens wel een sukkel zeg... beetje saaie verhaallijn.
Ik heb zelfs gewoon de box gekocht, braaf hesnel box 2 en 3 ook kopen (of is seizoen 3 nog niet uit op dvd?).
* iamredleader mompelt iets over de meet over een paar wekenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:50 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb stiekem al wel wat spoilers gelezendit gaat leuk worden!
En seizoen 3 moet ik dan maar op een andere manier aan komen
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:01 schreef SaskiaR het volgende:
nudge nudge wink wink
There is a face leaving in 5 minutes, be on it!quote:Op maandag 28 mei 2007 08:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb ergens in m'n backups een Word bestand met meer dan 300 van dat soort foute openingszinnen... sommige zijn echt te fout voor woorden![]()
Hi. My name is ***. Remember it, you'll be screaming it later.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
There is a face leaving in 5 minutes, be on it!
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren
Ze zijn in het gebied waar ik heen ga verzot op festivalletjes. Maar die hebben vaak een thema zoals het schapenscheerdersfestival ofzo
hoezo?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Supersheep het volgende:
15 Seconds op Pinkpop is nogal een 14--jarige meisjes act
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Nem is trouwens al weg, of niet? Nouja, iig heeeeeeeel veel plezier! Telespastisch dan maar
Ohquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk volstond met 13,14,15-jarige meisjes hè
Nee hoor, qua muziek vind ik het eigenlijk best goed. Op het tweede album van ze staan een hoop goede nummersquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat jij dat gewoon vond. Volgend jaar ga ik ook, met mn zus. (denk ik) Lijkt me zo vet!
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuriquote:
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me afquote:Op maandag 28 mei 2007 12:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben leermoe. Zou ik nog slagen als ik niks meer doe?
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben helderziend, maar das mijn geheimpje
Daarom ssst
quote:
Nee, dat durf ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 12:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuri
[..]
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me af
leer ze danquote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet
Tijdrekken is één ding, maar echt niks doen
Ik ging weg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |