Oh, je vriend was erbij.. Dan snapik het ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
omdat we een paar keer stonden te zoenen
en ze zouden niets doen als het niet nodig was trouwenszeg maar, op het moment dat ik écht word lastiggevallen (dus aangeraakt wordt terwijl ik dat duidelijk niet wil) ze dan meteen in de bres springen
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, je vriend was erbij.. Dan snapik het ook wel
wanneer moet je weer?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik 'probeer' een oefenexamen te maken, maar het is zo moeilijkDe vorige was makkelijk
good lord, het is écht een bagger seriequote:
Belgisch he, wat wil jequote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
good lord, het is écht een bagger serie
tegen elkaar schreeuwen waar patienten bij zijnhet is zo geloofwaardig
jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
kun je me alsjeblieft vertellen dat het in het echt er niet zo aan toe gaat in Belgische ziekenhuizen? zo wel, dan laat ik me er noooooit opereren
Je woont er ook nogal ver van af. Duitsland schijnt wel goed te zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
zoals ik al zei: daar wil ik niet geopereerd wordendan maar wat langere wachtlijsten
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef Homdeck het volgende:
hoi
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vertel mij wat... Om 06.00 stonden die twee apen van me al aan m'n lakens te sjorren:
"Papa, het is al licht!".
Opzouten naar je eigen nest; zondagen zijn er om uit te slapen.
Moet nog steeds met seizoen 3 beginnen maar neem er nooit de tijd voorquote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:Wat is het rustig hier
Maar ik ben dan ook nooit zo 'vroeg' wakker op zondag
Iemand de Lost finale van seizoen 3 gezien? Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
En nu 9 maanden wachten
Ik nomineer dat tot de meest onzinnige post van de dagquote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik laat me graag rijden
oh ja, in de kroeg in bolswardwe waren uiteindelijk met 6 personen over, waarvan 5 jongens. ik zat een beetje rond te kijken, gaat er een jongen tegenover me zitten.
even later gaat pakt hij een kruk, neemt die mee en gaat náást me zitten. écht naast, kon geen hand tussen.
toen ben ik maar opgestaan. de dappere held sprak me ook niet aan ofzoik denk dat hij niet durfde met mijn aanhang (waarvan ik 150% zeker weet dat als hij een move had gemaakt, ze hem met de grond gelijkt hadden gemaakt
)
Doe ik straks ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
jaaa dat zeg ik, scheikunde![]()
neem je toch lekker de avond vrij als het niet lukt vandaag?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik nomineer dat tot de meest onzinnige post van de dag![]()
![]()
je moederquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik straks ook wel
Morgen is DÉ happening in ons dorp, als je daar niet bij bent, hoor je er niet bij.
Drie keer raden wie er morgen niet bij is
Waarschijnlijk de grote huifkaroptocht...of Potato-ballquote:
De luizenmarktquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De luizenmarktOuwe meuk wordt verkocht om geld in te zamelen voor de kindervakantieweek van de basisschool (die wel heel leuk is
) En binnen zijn dan spellen en loterijen en een gokspel, waar wij vorig jaar een blender hadden gewonnen
Ja, ik woon in een klein kutdorp met 1700 man waar dat een happening is![]()
jamajamajamajamaquote:
Ik mis meer het lol trappen omdat er niks aan is. En de oliebollenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
kan erg leuk zijnmaar baal je ervan dat je het mist of valt dat mee?
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
en een nieuwe versie van HP4 in het engels
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan dan? Is dit een author's cut met twee deleted chapters?
Onder het kopje "Hunk" dan maar? Want een Babe is het nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Supersheep het volgende:
Nem, post dat soort zooi voortaan gewoon in B&H
Babes & Hermaphroditesquote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder het kopje "Hunk" dan maar? Want een Babe is het niet
quote:Beschrijving:
Drie woorden staan in het geheugen van de vijfjarige Ib gebrand: soldaat, meisje en ziekenwagen. In een grote en geheimzinnige villa in een Deens provinciestadje groeit hij op met zijn ziekelijke zusje Lulú. Zielsveel houdt hij van haar, maar de idylle wordt verstoord door de ziekenwagen die haar op komt halen. De kleine jongen denkt dat onder de majestueuze kastanjeboom in de tuin een schat begraven ligt. Dagenlang graaft hij, tot hij iets vindt: een menselijk geraamte, dat hij 'de soldaat' noemt. Hij is een familiegeheim op het spoor, dat pas veel later ontrafeld zal worden. Dan neemt het verhaal een hoge vlucht: in een stroom van verhalen wordt de geschiedenis van het jongetje verweven met andere, waarom het levensverhaal van zijn exotische oudoom Viggo, verteld door Ibs grootmoeder. Viggo heeft gevaren, onbekende eilanden ontdekt, en is in Frans Polynesië getrouwd en vader geworden. Maar wat is er nu echte gebeurd in deze familie, en wat ontspruit aan de levendige fantasie van het jongetje? Hij verzint immers het ene na het andere verhaal om 's nachts aan zijn doodzieke zusje te vertellen, zodat ze wakker blijft en hij niet bang hoeft te zijn dat ze stopt met ademen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |