Dat is tot 10 voor 12. Voor de niet filmkijkers; spreken wel wel om 11 uur af? Ach, waarom niet, dan is het vast ook al wel gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef giemiebier666 het volgende:
film duurt 168 minuten
quote:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brūze en siede,
En būnzje troch śs ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bźste lān fan d'ierde,
It Fryske lān fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rūn
Dyn ālde eare, o Fryske grūn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerālde, leave Fryske grūn,
Nea waard dy fźste, taaie bān ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lān ferbūn.
Fan būgjen frjemd, bleau by 't āld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.
Trochloftich folk fan dizze ālde namme,
Wźs jimmer op dy ālders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krźftich bloeiend leat!
En Brabanders dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
LIeve lieve groningers, laten we in plaats van te rivaliseren, samen ten strije trekken tegen de randstedelingen die onze bodemschatten plunderen,onze huizen laten verzakken, en vervolgend geen cent terug sturen omdat alles in de randstadeconomie word gepompt.
Friezen zijn tof. Groningers ook. Laten we met elkaar neuken.
Je bent niet eens een vaste bezoeker van het topic en je komt met zoiets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:
fipo tripode pipo met het Friese volkslied
.
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
LIeve lieve groningers, laten we in plaats van te rivaliseren, samen ten strije trekken tegen de randstedelingen die onze bodemschatten plunderen,onze huizen laten verzakken, en vervolgend geen cent terug sturen omdat alles in de randstadeconomie word gepompt.
Friezen Groningers zijn tof. Groningers friezen ook niet. Laten we met elkaar neuken.
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Film kijkers, herkent u mij?
Beter dan die Friese ellende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
Grönnens Laid - Gronings Volkslied
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, de tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Ik, maar wel pas vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef freecell het volgende:
TARAraboemdijee en ik zitten in Biddinghuizen vanaf morgenvroeg, dus wij doen niet mee met meeten.
Wie gaat er met ons mee?
Gaan we daar meeten!
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Friezen zijn tof. Groningers ook. Laten we met elkaar neuken.
Fryslān 500 jier, wat is dat foar flauwekulquote:
Ik ken te weinig drenten om daar een kundig oordeelover te geven, maar ik heb genoten van de Trektocht in 2004quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.
had je wat tegen een newbie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent niet eens een vaste bezoeker van het topic en je komt met zoiets?![]()
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.
AntiFries.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had je wat tegen een newbie?
hč hč?!.
newbie in deze topicreeks. Maar ik ben even snel weer vertrokken, hoor, als het me niet meer boeitquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijkend naar de tijd van registreren weet ik niet wie nou de newbie is?
Juist. Kunnen we het nu weer hebben over wat ons verbindt, namelijk de stad Groningen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Al dat gezeik over Groningers vs Friezen. Iedereen is lief, leuk en oké en als je dat niet bent, ligt dat niet zozeer aan de plek waar je vandaan komt als wel aan jezelf
.
Ik had verkeerd gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
newbie in deze topicreeks. Maar ik ben even snel weer vertrokken, hoor, als het me niet meer boeit. Ik blijf hier nu even hangen, omdat ik net gesport heb en eigenlijk moet douchen, maar daar heb ik geen zin in.
Dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Al dat gezeik over Groningers vs Friezen. Iedereen is lief, leuk en oké en als je dat niet bent, ligt dat niet zozeer aan de plek waar je vandaan komt als wel aan jezelf
.
ja, ik ben tegenwoordig meer actief in bepaalde reeksen (m.n. slank de lente in atm en in WFL als ik in een antichristelijke stemming benquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dusEn blijf gerust vaker komen
Ik zag je vroeger veel vaker overal posten
Mja, ik ben graatmager, en ook niet anti christelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik ben tegenwoordig meer actief in bepaalde reeksen (m.n. slank de lente in atm en in WFL als ik in een antichristelijke stemming ben).
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ben die lange blond jongen 25 jaar (ziet er jonger uit, zo blijkt) die om zich heen kijkt.
Ik ben een blond meisje, waarschijnlijk in baggy spijkerbroek en een rode jas. Verwachten dat ik nu al weet wat voor shirtje ik aantrek is onmenselijk. Verder heb ik een beugel, en ben ik in de aanwezigheid van een hippie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ben die lange blond jongen 25 jaar (ziet er jonger uit, zo blijkt) die om zich heen kijkt.
Gaat er nóg iemand mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.
Ik ben: (foto van voor/na kapper, nu dus zoals rechts)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.
Ik ga morgen wel voor mn blauwe polo...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben een blond meisje, waarschijnlijk in baggy spijkerbroek en een rode jas. Verwachten dat ik nu al weet wat voor shirtje ik aantrek is onmenselijk. Verder heb ik een beugel, en ben ik in de aanwezigheid van een hippie.
Kun je dan zorgen er uiterlijk 20 over 8 te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja trouwens.
Ik heb dus CJP en 1 kortingsbon ws, dus dan wordt het voor mij goedkoper, dus ik moet er wel even zijn als die kaarten worden opgehaald!
Ga ik misschien wel voor de zwarte. Alex, is m'n zwarte polo leuk genoeg, denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel voor mn blauwe polo...
Ja is goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dan zorgen er uiterlijk 20 over 8 te zijn?![]()
Als jij m aan hebt wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel voor de zwarte. Alex, is m'n zwarte polo leuk genoeg, denk je?
Die is helemaal top.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Psst, ik had 'm aan op je housewarming.
Gehokt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarschijnlijk een blauw gehokt bloesje, want ik heb alleen maar blauwgehokte bloesjesja en T shirts, maar die voldoen niet aan DaD haar kledingadvies
morgenavondquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef manou het volgende:
en wanneer?
morgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef manou het volgende:
en wanneer?
Ik ga sowieso nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Tangarine het volgende:
borrel weeknonie of ik meega, hangt er vanaf of ik me al weer beter voel... iig film it is
Naakt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gehokt.. Nu voel ik me zo wil-opdringerig.
. Trek aan wat je zelf wilt!
Awwquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef manou het volgende:
rruk!! dan kan ik niet moet op mijn nichtjes passen.........gvd! ben ik er weer niet bij!!!
vind het vreselijk jammer.........maar lukt me echt niet...:(
Als je mee gaat borrelen kan ik je thuis brengen, drink geen alcohol en heb een auto bij me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet.
Overmorgen weer school he!
Volgende x gaat zoiets in het weekend!
En wordt ik thuis gebracht door iemand
!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
maok
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Manou? kan helaas niet
Naar de film: (klopt dit?)
DaD
Alexxxx
Taigan met aanhang
ChipZak
Sebasser
Tangarine
jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt de woorden 'trek aan' gemist?
In de herhaling:
maok
Grulez
Manou? kan helaas niet
DaD
Alexxxx
Taigan Teigan met aanhang
ChipZak
Sebasser
Tangerine
Je staat er al bij (later toegevoegd moet ik toegeven, je kon dus wel lezen)quote:
In de herhaling:
maok
Grulez
Manou? kan helaas niet
DaD
Alexxxx
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. De belangrijke punt mistte![]()
Sebasser
Tangerine
In Grulez zn koelkast gaan zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet ik als het echt heet wordt buiten? Zit nu in een superkort broekje en een hemdje, en het is nog warm op m'n kamer.
dan moet je de deur naar balkon opendoen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet ik als het echt heet wordt buiten? Zit nu in een superkort broekje en een hemdje, en het is nog warm op m'n kamer.
Naakt rond gaan lopen helpt wellichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
mja, dat zou je denken, maar dat helpt echt minder dan je denktquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:10 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Naakt rond gaan lopen helpt wellicht
M'n huisgenootje stond laatst vanaf de overkant van de straat te bellen naar me. Of ik wel doorhad dat iedereen zag dat ik in alleen ondergoed omliep.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, dat zou je denken, maar dat helpt echt minder dan je denkt![]()
desalniettemin blijft het gewoon leuk om in je blote kont door je huis te paraderen. Tenzij je er pas na een jwartier achter komt dat de grodijnen nog open zijn, je de lichten in huis aan hebt, en het buiten donker is
jij had ten minste je ondergoed nog aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n huisgenootje stond laatst vanaf de overkant van de straat te bellen naar me. Of ik wel doorhad dat iedereen zag dat ik in alleen ondergoed omliep.
En ik had zo mijn best gedaan om de Z ook met hoofdletter te doen, maar de . staat er nu ookquote:
behalve als je in een apartement op de begane grond woont terwijl je slaapkamer aan een druk fiets/voet/woonerf-pad grenst, lang leve de luxaflex die altijd dicht isquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij had ten minste je ondergoed nog aanen in een stad loopt niet iedereen de hele dag bij ej naar binnen te staren
In St Jacobiparochie wel
Mooi klaar mee jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef maok het volgende:
[..]
behalve als je in een apartement op de begane grond woont terwijl je slaapkamer aan een druk fiets/voet/woonerf-pad grenst, lang leve de luxaflex die altijd dicht is![]()
Mij ken je iig al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Soulshaker het volgende:
hahahaha... een echte groningen meet... moet ik nu ook komen!?:P
Je zou kunnen beginnen met jezelf voor te stellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Soulshaker het volgende:
hahahaha... een echte groningen meet... moet ik nu ook komen!?:P
90% van het forum, gok ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie kent jou niet?
Serieuze vraag, eigenlijk
Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.quote:
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef MaxMark het volgende:
DaD, lieverd, schat. Ik heb een probleem. Jij hebt vast wel verstand van mode (de enige reden waarom ik dat denk is omdat je een vrouw bent, maar goed).
Ik heb gister een zwart pak (lichte strepen)gekocht, met een roze shirt dat eronder hoort. De hamvraag: Wat voor kleur stropdas hoort daarbij?
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?quote:Ik heb enigszins verstand van mode ja. Niet veel, maar ik red me. Wat voor kleur roze is het?
Hou daar maar over op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Soulshaker het volgende:
haha... nou, schoolcrush... ik kende je verder niet haha en dat was toch iemand anders!? Mister R.
moet ik er dan ook over in gaan zitten wat ik aan ga doen
Waar ben je Goffede dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Hey! En ik heb jou gemist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Friesland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef MaxMark het volgende:
Waar ben je Goffede dan?
herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooit
[..]
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey! En ik heb jou gemist!
Maar waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Natuurlijk mag je dat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Brabanders zijn geen randstedleingen en derhalve OKAlleen soms wat te knuffelig
Juist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef freecell het volgende:
Bij je ouders oid?
Ik hou beide ogen open en wil zo snel mogelijk terug! Maar wat dat betreft had m'n relatie beter een maandje later spaak kunnen lopen, want ik ben nu zo druk met school bezig.quote:En zoek je wel gauw weer een kamer?
Als ik je ooit in het echt ontmoet (ik ben er van overtuigd dat dat nog wel eens gaat gebeuren) geef ik je wel een echte knuffelquote:
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Soulshaker het volgende:
Mij in de WE? met mijn moeder zeker! de schat
Zeg, ook ik heb zo mijn grenzen, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je het waagt me op mn wangen te zoenen sla ik je met een Fryske vlag op je kop
En ik hield al onvoorwaardelijk van je!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Soulshaker het volgende:
Nietz nietz nietz, ik ben zoooo hard aan het zoeken voor je!
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn..
Lichtroze is een prima antwoord als het ook daadwerkelijk lichtroze is. Ik zou gewoon voor zwart gaan. Tenzij, maar hiervoor is echt oog voor kleur nodig, het een lichtroze is die goed combineert met lichtblauw.
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaan
V&D it is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
zag ze der ongeveer zo uit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritischquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
Mannen in pak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
V&D it is.
Ik heb m'n pak overigens bij H&M, best nog wel goedkoop ook.
Vind je? Ik ben ook geen expert hoor, ik doe net alsof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritisch
Mooie zandafgravingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
misschien moet je dat in een advertentie zetten: Gezocht kamer, ik heb een pak, misschien helpt hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
Ik loop ook vaak in pak!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
Ik vatte ditquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef Soulshaker het volgende:
haha Maok is wel heeeel erg snel! ik heb nog heul niet gezegt dat ikkom
op als ik kom ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.
Je komt ook?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Whizzkith het volgende:
Pff jullie gaan veel te snel!
Geen probleem toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik moet vrijdag ook om 9 uur op, zie ik.
Je bent er steeds als de kippen bij hč?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Grulez
Noca
maok
Naar de film:
DaD
Alexxxxx (met 5 x-en)
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. (met punt)
Sebasser
Tangerine
Soulshaker(?)
Peterselieman (mogelijk met wat aanhang)
Ik sta er 20 over 8. Weet je dat zeker? Het zou zomaar eens flink druk kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt er wel op ja
Reserveren voor de film doe ik trouwens niet. Hoe laat zijn jullie trouwens bij Pathe?
Allemaal punten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog geen vriendin. Met die drukte valt denk ik wel mee. Heb op de premiere avond van de nieuwste James Bond film enige tijd van te voren nog gemakkelijk een kaartje kunnen krijgen. Ik ben om 20.20 al wel op het zuiderdiep, maar zit dan bij een vriend. Denk dat ik pas 20.40 naar pathe ga
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Whizzkith het volgende:
Dat ding aan de oostkant van de grote markt gaat G-Spot heten?Wtf.
Steendammen, bij Burdaard?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...
die zandafgraving is ergens tussen dokkum en leeuwarden bij oudkerk ergens...
Jezelf? Fototoestel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef maok het volgende:
ik ben eindelijk klaar met mijn campeer spullen inpakken, maar ik heb het idee dat ik iets heel essencieels vergeet. Maar ik weet niet wat.
Ik ga maar slapen
Ja, ik lag de hele tijd te woelen, zo van goh, zou peterselieman ook komen, maar nu ik weet dat je komt kanik straks weer met een gerust hart slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:26 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom toch maar weer achter je pc gekropen?
Wordt je weer wakker door zo'n poesjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van mn gillende poesje, ze eet en vangt muggen
Het laatste. Heb trouwens onderweg genoeg opstakels, zoals opgebroken wegen en voertuigen of andere dingen die de weg blokkeren, maar daar zeur ik niet over.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
postbode? pakettenbezorger, hippe fietstassen op je brommer, of met zo'n king size rollator?
Lieve poesjes dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, zonet kroop e onder de dekens en ging ze tegen me aan liggen, dat is weer eens wat anders dan zodra ik op bed lig gillend door het huis rennenMaar nu spon ze zo luid dat ik neit kon slapen
En mn andere kat is gewoon waar ik benDie ligt nu op de stoel naast me te slapen.
Te laat, maar veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi en doei, wij staan op het punt te vertrekken naar het Lowlandsterrein voor Opwekking 2007!
Maandagavond zijn we pas weer thuis
quote:
Nooooh!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef S-Two het volgende:
Ik merk trouwens dat ik weer een meet gemist heb.
Nog niet, vanavond pas, bios om 21.00 en 23.00 uur sallys, kom je ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef S-Two het volgende:
Ik merk trouwens dat ik weer een meet gemist heb.
Aha, najah vanavond kan ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef maok het volgende:
[..]
Nog niet, vanavond pas, bios om 21.00 en 23.00 uur sallys, kom je ook?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
S-Two, kom! Ik wil je begluren!
Ik maak het sowieso niet te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als jullie nog de stad in gaan daarna, kan ik misschien nog wel ff langskomen.
jij ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb gehoord dat DaD een zwarte polo aantrekt?
Nee nee nee! * DevilsAndDust zwaait paniekerig met armen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb gehoord dat DaD een zwarte polo aantrekt?
Mooi, dat is tenminste duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Noca het volgende:
Ik ben die ene met dat shirt, en die broek.
Een lint onder de borsten... is dat een nieuwe vorm van push-up ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee nee! * DevilsAndDust zwaait paniekerig met armen.
Ik trek NIET m'n zwarte polo aan! NIET! Je moet nu letten op het meisje met het zwarte shirtje en een lint onder d'r borsten.
Als je zou komen dan.
* maok denkt, wie staat daar nou te zwaaien, ken ik die? Nee ik geloof het, ik dacht even dat het DaD was, maar zou een zwarte polo aan hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee nee! zwaait paniekerig met armen.
Ik trek NIET m'n zwarte polo aan! NIET! Je moet nu letten op het meisje met het zwarte shirtje en een lint onder d'r borsten.
Als je zou komen dan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef maok het volgende:
[..]
* maok denkt, wie staat daar nou te zwaaien, ken ik die? Nee ik geloof het, ik dacht even dat het DaD was, maar zou een zwarte polo aan hebben
Dat lijkt me niet werken. Welnee, het is gewoon leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een lint onder de borsten... is dat een nieuwe vorm van push-up ofzo
Accesoiresquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet werken. Welnee, het is gewoon leuk.
quote:
Precies, dat men mij wel herkent enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi, dat is tenminste duidelijk.
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.quote:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar foto's maken lijkt mij teveel op werken. Ik heb alleen een klein cameratje mee voor het geval ik een hip vehikel tegen kom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.
Mensen, gaan er foto''s gemaakt mogen worden?
Mogge!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen Alex!
Jij hoeft helemaal nergens op te letten, je kent me al..
Ze zou er 10 uur zijn? Ja verdikke, het is tenslotte al 3 minuten later!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:mn moeder is te laat... dat ik dat nog mee mag maken...
5 minuten! Echt niks voor haar hoor... Meestal als ze zegt ik ben er om 10 uur, is ze er om kwart voor 10....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zou er 10 uur zijn? Ja verdikke, het is tenslotte al 3 minuten later!
Sterkte!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Renesite het volgende:
Tentamen vandaagEn nog niet zo heel veel voor gedaan..
Damn..., waar is de motivatie![]()
Wacht maar tot 3 weken voor de deadlinequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Sterkte!
Mocht je nog wat motivatie hebben gevonden laat het dan weten, ik ben er ook dringend naar op zoek.....
Correctie, ik ga aan de slag zodra ik weet waarom Word ineens voor zichzelf denkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik ga aan de slag.
Nou, dan zal er weinig van terecht komen.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Correctie, ik ga aan de slag zodra ik weet waarom Word ineens voor zichzelf denkt.
Ha, ik ben sterker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Nou, dan zal er weinig van terecht komen.....
Word = poep![]()
Dat wil je inderdaad niet missen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.
Verdomme, toch niet.quote:
Was ist loos?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet.
Help help help help help.
Heb laatst ook veel te veel met word gevochten dus misschien kan ik helpen. Wat doet dat kloteprogramma?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet.
Help help help help help.
Niet als je tijdens je werk even lekker een half uurtje langs de waterkant kunt zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad niet missen!
Heerlijk weertje weer, helaas aan het werk!
Herken je me nog, denk je?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nu weet ik tenminste hoe een aantal van jullie gekleed zullen gaan, maar dan moet ik jullie nog vinden he
Probeer eens via het menu 'Opmaak' -> Stijlen en opmaakquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kloteprogramma zet steeds een tab waar ik dat niet wil. Ik moest een stuk typen waarbij ik inderdaad tabs heb gebruikt, maar ik wil nu weer gewoon verder gaan met de analyse, en dat moet gewoon tegen de marge aan en zo, maar nu doet ie de eerste regel wel goed, maar de tweede, derde, etc krijgen steeds een tab. En ik word er stapelidioot van.
Stukje selecteren en dan met de lineaal de marge terugzetten, of de opmaak van een eerder stuk kopieren en plakken op het nieuwe stuk zou kunnen werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kloteprogramma zet steeds een tab waar ik dat niet wil. Ik moest een stuk typen waarbij ik inderdaad tabs heb gebruikt, maar ik wil nu weer gewoon verder gaan met de analyse, en dat moet gewoon tegen de marge aan en zo, maar nu doet ie de eerste regel wel goed, maar de tweede, derde, etc krijgen steeds een tab. En ik word er stapelidioot van.
Potdimme, dank je wel. Eeuwig, eeuwig, eeuwig dankbaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:50 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer eens via het menu 'Opmaak' -> Stijlen en opmaak
Dan je tekst selecteren en klikken op 'opmaak wissen'.
Ik hou van je?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Wat ben je lief de laatste tijd. Is er iets mis?
Nou ja face it, neuken zat er toch al niet in.quote:
Is do2 daar niet zo van?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja face it, neuken zat er toch al niet in.
Ik neuk met hem, en meer heb ik niet nodig.quote:
Nog wel meer, zelfs.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho, ho...Ik knuffel en kus ook met haar, hoor. Het is niet alleen neuken wat de klok slaat.
Dat ha ik toen ik in Sint Jacobieprochie woonde, dat was toch zeker 12 kilometerquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef maok het volgende:
Mijn ouders willen bijna nooit bij mij langs komen, ze vinden dat ik te ver weg woon en dat ik maar naar hen moet komen. Alsof zij dichterbij wonen![]()
Alleen met m'n verjaardag komen ze langs.
Mn moeder wil maar niet geloven dat ik slechthorend ben, en praat de hele tijd door.Ook als ze in een andere ruimte is als mij. En dat is erg vermoeiend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het zo zwaar gehad dan?
Ik woon zo'n 180km bij ze vandaan (en omgekeerd ook)quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ha ik toen ik in Sint Jacobieprochie woonde, dat was toch zeker 12 kilometerNu woon ik 3 kilometer bij mn ouders vandaan
Anderghalf uur rijden, niet zo ver toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik woon zo'n 180km bij ze vandaan (en omgekeerd ook)
Inderdaad, en het flauwe is dat zij verderweg zijn gaan wonen, eerst was het maar 100km ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anderghalf uur rijden, niet zo ver toch?
Maar ja, Van Fryslān/groningen naar de randstad is ook niet zo ver, en andersom schijnt het een wereldreis te zijn
Dan heb je wel een aardig tempoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, vanuit Leeuwarden kun je als je het goed doet in iets meer dan een uur op de Dam staan
mwag, 140? maar dat kan op het grootste stuk ook makkelijkquote:
Ze doen er alles aan om je zo weinig mogelijk te zien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad, en het flauwe is dat zij verderweg zijn gaan wonen, eerst was het maar 100km ofzo
Ik merk daar nooit iets van, eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn moeder wil maar niet geloven dat ik slechthorend ben, en praat de hele tijd door.Ook als ze in een andere ruimte is als mij. En dat is erg vermoeiend.
Dus, als ik vanavond iemand niet hoor of versta: ik negeer je niet, ik hoor je gewoon niet
Bericht was eigenlijk niet voor jou bedoeld, maar paste er wel bijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaag al 500 woorden getypt..
Ja, maar als jij tegen me praat, kijk je me aan. En sta je in dezelde ruimte. Bij de ikea heb ik je een paar keer gewoon amper gehoord. En bij het wapen heb ik niemand gehoord geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk daar nooit iets van, eigenlijk.
En ja, ik ben wel aan het werk!
Nee, we hebben wel heel veel duiven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Groningen ook een dierentuin trouwens? Als zelfs Leeuwarden en Appelscha er een hebben...
Vliegende rattenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel heel veel duiven.
Is toch nog iets of het moet de kinderboerderij in het stadspark zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel heel veel duiven.
Ik zal Bast vanavond maar niet meenemenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb nog wel een mug op m'n kamer, waarschijnlijk.
En konijntjes? Ik ben dol op konijntjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Kinderboerderij is ook gaafMet cavia's en geitjes?
Och die zullen ze ook wel hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En konijntjes? Ik ben dol op konijntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |