Je staat er al bij (later toegevoegd moet ik toegeven, je kon dus wel lezen)quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
maok
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Manou? kan helaas niet
Naar de film: (klopt dit?)
DaD
Alexxxx
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. De belangrijke punt mistte![]()
Sebasser
Tangerine
In Grulez zn koelkast gaan zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet ik als het echt heet wordt buiten? Zit nu in een superkort broekje en een hemdje, en het is nog warm op m'n kamer.
dan moet je de deur naar balkon opendoen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet ik als het echt heet wordt buiten? Zit nu in een superkort broekje en een hemdje, en het is nog warm op m'n kamer.
Naakt rond gaan lopen helpt wellichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
mja, dat zou je denken, maar dat helpt echt minder dan je denktquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:10 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Naakt rond gaan lopen helpt wellicht
M'n huisgenootje stond laatst vanaf de overkant van de straat te bellen naar me. Of ik wel doorhad dat iedereen zag dat ik in alleen ondergoed omliep.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, dat zou je denken, maar dat helpt echt minder dan je denkt![]()
desalniettemin blijft het gewoon leuk om in je blote kont door je huis te paraderen. Tenzij je er pas na een jwartier achter komt dat de grodijnen nog open zijn, je de lichten in huis aan hebt, en het buiten donker is
jij had ten minste je ondergoed nog aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n huisgenootje stond laatst vanaf de overkant van de straat te bellen naar me. Of ik wel doorhad dat iedereen zag dat ik in alleen ondergoed omliep.
En ik had zo mijn best gedaan om de Z ook met hoofdletter te doen, maar de . staat er nu ookquote:
behalve als je in een apartement op de begane grond woont terwijl je slaapkamer aan een druk fiets/voet/woonerf-pad grenst, lang leve de luxaflex die altijd dicht isquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij had ten minste je ondergoed nog aanen in een stad loopt niet iedereen de hele dag bij ej naar binnen te staren
In St Jacobiparochie wel
Mooi klaar mee jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef maok het volgende:
[..]
behalve als je in een apartement op de begane grond woont terwijl je slaapkamer aan een druk fiets/voet/woonerf-pad grenst, lang leve de luxaflex die altijd dicht is![]()
Mij ken je iig al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Soulshaker het volgende:
hahahaha... een echte groningen meet... moet ik nu ook komen!?:P
Je zou kunnen beginnen met jezelf voor te stellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Soulshaker het volgende:
hahahaha... een echte groningen meet... moet ik nu ook komen!?:P
90% van het forum, gok ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie kent jou niet?
Serieuze vraag, eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |