Nooooh!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef S-Two het volgende:
Ik merk trouwens dat ik weer een meet gemist heb.
Nog niet, vanavond pas, bios om 21.00 en 23.00 uur sallys, kom je ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef S-Two het volgende:
Ik merk trouwens dat ik weer een meet gemist heb.
Aha, najah vanavond kan ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef maok het volgende:
[..]
Nog niet, vanavond pas, bios om 21.00 en 23.00 uur sallys, kom je ook?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
S-Two, kom! Ik wil je begluren!
Ik maak het sowieso niet te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als jullie nog de stad in gaan daarna, kan ik misschien nog wel ff langskomen.
jij ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb gehoord dat DaD een zwarte polo aantrekt?
Nee nee nee! * DevilsAndDust zwaait paniekerig met armen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb gehoord dat DaD een zwarte polo aantrekt?
Mooi, dat is tenminste duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Noca het volgende:
Ik ben die ene met dat shirt, en die broek.
Een lint onder de borsten... is dat een nieuwe vorm van push-up ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee nee! * DevilsAndDust zwaait paniekerig met armen.
Ik trek NIET m'n zwarte polo aan! NIET! Je moet nu letten op het meisje met het zwarte shirtje en een lint onder d'r borsten.
Als je zou komen dan.
* maok denkt, wie staat daar nou te zwaaien, ken ik die? Nee ik geloof het, ik dacht even dat het DaD was, maar zou een zwarte polo aan hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee nee! zwaait paniekerig met armen.
Ik trek NIET m'n zwarte polo aan! NIET! Je moet nu letten op het meisje met het zwarte shirtje en een lint onder d'r borsten.
Als je zou komen dan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef maok het volgende:
[..]
* maok denkt, wie staat daar nou te zwaaien, ken ik die? Nee ik geloof het, ik dacht even dat het DaD was, maar zou een zwarte polo aan hebben
Dat lijkt me niet werken. Welnee, het is gewoon leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een lint onder de borsten... is dat een nieuwe vorm van push-up ofzo
Accesoiresquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet werken. Welnee, het is gewoon leuk.
quote:
Precies, dat men mij wel herkent enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi, dat is tenminste duidelijk.
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.quote:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar foto's maken lijkt mij teveel op werken. Ik heb alleen een klein cameratje mee voor het geval ik een hip vehikel tegen kom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.
Mensen, gaan er foto''s gemaakt mogen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |