Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.quote:
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef MaxMark het volgende:
DaD, lieverd, schat. Ik heb een probleem. Jij hebt vast wel verstand van mode (de enige reden waarom ik dat denk is omdat je een vrouw bent, maar goed).
Ik heb gister een zwart pak (lichte strepen)gekocht, met een roze shirt dat eronder hoort. De hamvraag: Wat voor kleur stropdas hoort daarbij?
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?quote:Ik heb enigszins verstand van mode ja. Niet veel, maar ik red me. Wat voor kleur roze is het?
Hou daar maar over op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Soulshaker het volgende:
haha... nou, schoolcrush... ik kende je verder niet haha en dat was toch iemand anders!? Mister R.
moet ik er dan ook over in gaan zitten wat ik aan ga doen
Waar ben je Goffede dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Hey! En ik heb jou gemist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Friesland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef MaxMark het volgende:
Waar ben je Goffede dan?
herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooit
[..]
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey! En ik heb jou gemist!
Maar waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Natuurlijk mag je dat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Brabanders zijn geen randstedleingen en derhalve OKAlleen soms wat te knuffelig
Juist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef freecell het volgende:
Bij je ouders oid?
Ik hou beide ogen open en wil zo snel mogelijk terug! Maar wat dat betreft had m'n relatie beter een maandje later spaak kunnen lopen, want ik ben nu zo druk met school bezig.quote:En zoek je wel gauw weer een kamer?
Als ik je ooit in het echt ontmoet (ik ben er van overtuigd dat dat nog wel eens gaat gebeuren) geef ik je wel een echte knuffelquote:
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Soulshaker het volgende:
Mij in de WE? met mijn moeder zeker! de schat
Zeg, ook ik heb zo mijn grenzen, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je het waagt me op mn wangen te zoenen sla ik je met een Fryske vlag op je kop
En ik hield al onvoorwaardelijk van je!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Soulshaker het volgende:
Nietz nietz nietz, ik ben zoooo hard aan het zoeken voor je!
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn..
Lichtroze is een prima antwoord als het ook daadwerkelijk lichtroze is. Ik zou gewoon voor zwart gaan. Tenzij, maar hiervoor is echt oog voor kleur nodig, het een lichtroze is die goed combineert met lichtblauw.
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaan
V&D it is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
zag ze der ongeveer zo uit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritischquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
Mannen in pak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
V&D it is.
Ik heb m'n pak overigens bij H&M, best nog wel goedkoop ook.
Vind je? Ik ben ook geen expert hoor, ik doe net alsof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritisch
Mooie zandafgravingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
misschien moet je dat in een advertentie zetten: Gezocht kamer, ik heb een pak, misschien helpt hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
Ik loop ook vaak in pak!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
Ik vatte ditquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef Soulshaker het volgende:
haha Maok is wel heeeel erg snel! ik heb nog heul niet gezegt dat ikkom
op als ik kom ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.
Je komt ook?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Whizzkith het volgende:
Pff jullie gaan veel te snel!
Geen probleem toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik moet vrijdag ook om 9 uur op, zie ik.
Je bent er steeds als de kippen bij hè?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Noca
maok
Naar de film:
DaD
Alexxxxx (met 5 x-en)
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. (met punt)
Sebasser
Tangerine
Soulshaker(?)
Peterselieman (mogelijk met wat aanhang)
Ik sta er 20 over 8. Weet je dat zeker? Het zou zomaar eens flink druk kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt er wel op ja
Reserveren voor de film doe ik trouwens niet. Hoe laat zijn jullie trouwens bij Pathe?
Allemaal punten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog geen vriendin. Met die drukte valt denk ik wel mee. Heb op de premiere avond van de nieuwste James Bond film enige tijd van te voren nog gemakkelijk een kaartje kunnen krijgen. Ik ben om 20.20 al wel op het zuiderdiep, maar zit dan bij een vriend. Denk dat ik pas 20.40 naar pathe ga
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Whizzkith het volgende:
Dat ding aan de oostkant van de grote markt gaat G-Spot heten?Wtf.
Steendammen, bij Burdaard?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...
die zandafgraving is ergens tussen dokkum en leeuwarden bij oudkerk ergens...
Jezelf? Fototoestel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef maok het volgende:
ik ben eindelijk klaar met mijn campeer spullen inpakken, maar ik heb het idee dat ik iets heel essencieels vergeet. Maar ik weet niet wat.
Ik ga maar slapen
Ja, ik lag de hele tijd te woelen, zo van goh, zou peterselieman ook komen, maar nu ik weet dat je komt kanik straks weer met een gerust hart slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:26 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom toch maar weer achter je pc gekropen?
Wordt je weer wakker door zo'n poesjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van mn gillende poesje, ze eet en vangt muggen
Het laatste. Heb trouwens onderweg genoeg opstakels, zoals opgebroken wegen en voertuigen of andere dingen die de weg blokkeren, maar daar zeur ik niet over.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
postbode? pakettenbezorger, hippe fietstassen op je brommer, of met zo'n king size rollator?
Lieve poesjes dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, zonet kroop e onder de dekens en ging ze tegen me aan liggen, dat is weer eens wat anders dan zodra ik op bed lig gillend door het huis rennenMaar nu spon ze zo luid dat ik neit kon slapen
En mn andere kat is gewoon waar ik benDie ligt nu op de stoel naast me te slapen.
Te laat, maar veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi en doei, wij staan op het punt te vertrekken naar het Lowlandsterrein voor Opwekking 2007!
Maandagavond zijn we pas weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |