Dat is tot 10 voor 12. Voor de niet filmkijkers; spreken wel wel om 11 uur af? Ach, waarom niet, dan is het vast ook al wel gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef giemiebier666 het volgende:
film duurt 168 minuten
quote:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brūze en siede,
En būnzje troch śs ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bźste lān fan d'ierde,
It Fryske lān fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rūn
Dyn ālde eare, o Fryske grūn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerālde, leave Fryske grūn,
Nea waard dy fźste, taaie bān ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lān ferbūn.
Fan būgjen frjemd, bleau by 't āld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.
Trochloftich folk fan dizze ālde namme,
Wźs jimmer op dy ālders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krźftich bloeiend leat!
En Brabanders dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
LIeve lieve groningers, laten we in plaats van te rivaliseren, samen ten strije trekken tegen de randstedelingen die onze bodemschatten plunderen,onze huizen laten verzakken, en vervolgend geen cent terug sturen omdat alles in de randstadeconomie word gepompt.
Friezen zijn tof. Groningers ook. Laten we met elkaar neuken.
Je bent niet eens een vaste bezoeker van het topic en je komt met zoiets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:
fipo tripode pipo met het Friese volkslied
.
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
LIeve lieve groningers, laten we in plaats van te rivaliseren, samen ten strije trekken tegen de randstedelingen die onze bodemschatten plunderen,onze huizen laten verzakken, en vervolgend geen cent terug sturen omdat alles in de randstadeconomie word gepompt.
Friezen Groningers zijn tof. Groningers friezen ook niet. Laten we met elkaar neuken.
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Film kijkers, herkent u mij?
Beter dan die Friese ellende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
Grönnens Laid - Gronings Volkslied
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, de tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Ik, maar wel pas vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef freecell het volgende:
TARAraboemdijee en ik zitten in Biddinghuizen vanaf morgenvroeg, dus wij doen niet mee met meeten.
Wie gaat er met ons mee?
Gaan we daar meeten!
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Friezen zijn tof. Groningers ook. Laten we met elkaar neuken.
Fryslān 500 jier, wat is dat foar flauwekulquote:
Ik ken te weinig drenten om daar een kundig oordeelover te geven, maar ik heb genoten van de Trektocht in 2004quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.
had je wat tegen een newbie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent niet eens een vaste bezoeker van het topic en je komt met zoiets?![]()
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja maar, Drenten zijn dan net weer iets toffer he.
AntiFries.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had je wat tegen een newbie?
hč hč?!.
newbie in deze topicreeks. Maar ik ben even snel weer vertrokken, hoor, als het me niet meer boeitquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijkend naar de tijd van registreren weet ik niet wie nou de newbie is?
Juist. Kunnen we het nu weer hebben over wat ons verbindt, namelijk de stad Groningen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Al dat gezeik over Groningers vs Friezen. Iedereen is lief, leuk en oké en als je dat niet bent, ligt dat niet zozeer aan de plek waar je vandaan komt als wel aan jezelf
.
Ik had verkeerd gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
newbie in deze topicreeks. Maar ik ben even snel weer vertrokken, hoor, als het me niet meer boeit. Ik blijf hier nu even hangen, omdat ik net gesport heb en eigenlijk moet douchen, maar daar heb ik geen zin in.
Dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Al dat gezeik over Groningers vs Friezen. Iedereen is lief, leuk en oké en als je dat niet bent, ligt dat niet zozeer aan de plek waar je vandaan komt als wel aan jezelf
.
ja, ik ben tegenwoordig meer actief in bepaalde reeksen (m.n. slank de lente in atm en in WFL als ik in een antichristelijke stemming benquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dusEn blijf gerust vaker komen
Ik zag je vroeger veel vaker overal posten
Mja, ik ben graatmager, en ook niet anti christelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik ben tegenwoordig meer actief in bepaalde reeksen (m.n. slank de lente in atm en in WFL als ik in een antichristelijke stemming ben).
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ben die lange blond jongen 25 jaar (ziet er jonger uit, zo blijkt) die om zich heen kijkt.
Ik ben een blond meisje, waarschijnlijk in baggy spijkerbroek en een rode jas. Verwachten dat ik nu al weet wat voor shirtje ik aantrek is onmenselijk. Verder heb ik een beugel, en ben ik in de aanwezigheid van een hippie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ben die lange blond jongen 25 jaar (ziet er jonger uit, zo blijkt) die om zich heen kijkt.
Gaat er nóg iemand mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.
Ik ben: (foto van voor/na kapper, nu dus zoals rechts)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen van normale lengte 23 jaar, die naast een mooie vrouw staat en die gaat gillen als er een oostblokbarrel voorbij rijdt.
Ik ga morgen wel voor mn blauwe polo...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben een blond meisje, waarschijnlijk in baggy spijkerbroek en een rode jas. Verwachten dat ik nu al weet wat voor shirtje ik aantrek is onmenselijk. Verder heb ik een beugel, en ben ik in de aanwezigheid van een hippie.
Kun je dan zorgen er uiterlijk 20 over 8 te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja trouwens.
Ik heb dus CJP en 1 kortingsbon ws, dus dan wordt het voor mij goedkoper, dus ik moet er wel even zijn als die kaarten worden opgehaald!
Ga ik misschien wel voor de zwarte. Alex, is m'n zwarte polo leuk genoeg, denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel voor mn blauwe polo...
Ja is goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dan zorgen er uiterlijk 20 over 8 te zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |