Jezelf? Fototoestel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef maok het volgende:
ik ben eindelijk klaar met mijn campeer spullen inpakken, maar ik heb het idee dat ik iets heel essencieels vergeet. Maar ik weet niet wat.
Ik ga maar slapen
Ja, ik lag de hele tijd te woelen, zo van goh, zou peterselieman ook komen, maar nu ik weet dat je komt kanik straks weer met een gerust hart slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:26 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom toch maar weer achter je pc gekropen?
Wordt je weer wakker door zo'n poesjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van mn gillende poesje, ze eet en vangt muggen
Het laatste. Heb trouwens onderweg genoeg opstakels, zoals opgebroken wegen en voertuigen of andere dingen die de weg blokkeren, maar daar zeur ik niet over.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
postbode? pakettenbezorger, hippe fietstassen op je brommer, of met zo'n king size rollator?
Lieve poesjes dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, zonet kroop e onder de dekens en ging ze tegen me aan liggen, dat is weer eens wat anders dan zodra ik op bed lig gillend door het huis rennenMaar nu spon ze zo luid dat ik neit kon slapen
En mn andere kat is gewoon waar ik benDie ligt nu op de stoel naast me te slapen.
Te laat, maar veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi en doei, wij staan op het punt te vertrekken naar het Lowlandsterrein voor Opwekking 2007!
Maandagavond zijn we pas weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |