Ik vatte ditquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef Soulshaker het volgende:
haha Maok is wel heeeel erg snel! ik heb nog heul niet gezegt dat ikkom
op als ik kom ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.
Je komt ook?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Whizzkith het volgende:
Pff jullie gaan veel te snel!
Geen probleem toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik moet vrijdag ook om 9 uur op, zie ik.
Je bent er steeds als de kippen bij hè?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Noca
maok
Naar de film:
DaD
Alexxxxx (met 5 x-en)
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. (met punt)
Sebasser
Tangerine
Soulshaker(?)
Peterselieman (mogelijk met wat aanhang)
Ik sta er 20 over 8. Weet je dat zeker? Het zou zomaar eens flink druk kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt er wel op ja
Reserveren voor de film doe ik trouwens niet. Hoe laat zijn jullie trouwens bij Pathe?
Allemaal punten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog geen vriendin. Met die drukte valt denk ik wel mee. Heb op de premiere avond van de nieuwste James Bond film enige tijd van te voren nog gemakkelijk een kaartje kunnen krijgen. Ik ben om 20.20 al wel op het zuiderdiep, maar zit dan bij een vriend. Denk dat ik pas 20.40 naar pathe ga
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Whizzkith het volgende:
Dat ding aan de oostkant van de grote markt gaat G-Spot heten?Wtf.
Steendammen, bij Burdaard?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst nog wat dingen afhandelen voor mijn werk en dan naar feest in de kelder van het nieuwscafé dus ik ben er ook niet zo bij denk ik...
die zandafgraving is ergens tussen dokkum en leeuwarden bij oudkerk ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |