Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.quote:
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals zo vaak onderschat je jezelf.. Lieverd, je post prachtige foto's van een prachtig lichaam in de meest bekeken reeks op Fok... HEEL VEEL mensen kennen je.
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef MaxMark het volgende:
DaD, lieverd, schat. Ik heb een probleem. Jij hebt vast wel verstand van mode (de enige reden waarom ik dat denk is omdat je een vrouw bent, maar goed).
Ik heb gister een zwart pak (lichte strepen)gekocht, met een roze shirt dat eronder hoort. De hamvraag: Wat voor kleur stropdas hoort daarbij?
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet over de Grunn-topics reeks hebt?
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt me nodig, en dan is het ineens lieverd, schat?
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?quote:Ik heb enigszins verstand van mode ja. Niet veel, maar ik red me. Wat voor kleur roze is het?
Hou daar maar over op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Soulshaker het volgende:
haha... nou, schoolcrush... ik kende je verder niet haha en dat was toch iemand anders!? Mister R.
moet ik er dan ook over in gaan zitten wat ik aan ga doen
Waar ben je Goffede dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Hey! En ik heb jou gemist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Friesland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef MaxMark het volgende:
Waar ben je Goffede dan?
herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n stad Goffede.
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb je altijd nodig, maar je beantwoord mijn liefde nooit
[..]
Lichtroze. Is dat een goed antwoord?
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey! En ik heb jou gemist!
Maar waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Friesland..
Samenwonen+relatie uit=thuisloos..
Natuurlijk mag je dat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen hutje onder je bed bouwen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Brabanders zijn geen randstedleingen en derhalve OKAlleen soms wat te knuffelig
Juist!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef freecell het volgende:
Bij je ouders oid?
Ik hou beide ogen open en wil zo snel mogelijk terug! Maar wat dat betreft had m'n relatie beter een maandje later spaak kunnen lopen, want ik ben nu zo druk met school bezig.quote:En zoek je wel gauw weer een kamer?
Als ik je ooit in het echt ontmoet (ik ben er van overtuigd dat dat nog wel eens gaat gebeuren) geef ik je wel een echte knuffelquote:
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Soulshaker het volgende:
Mij in de WE? met mijn moeder zeker! de schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |