Zeg, ook ik heb zo mijn grenzen, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je het waagt me op mn wangen te zoenen sla ik je met een Fryske vlag op je kop
En ik hield al onvoorwaardelijk van je!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Soulshaker het volgende:
Nietz nietz nietz, ik ben zoooo hard aan het zoeken voor je!
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om liefde te beantwoorden, moet er wel liefde zijn..
Lichtroze is een prima antwoord als het ook daadwerkelijk lichtroze is. Ik zou gewoon voor zwart gaan. Tenzij, maar hiervoor is echt oog voor kleur nodig, het een lichtroze is die goed combineert met lichtblauw.
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dank je wel, nu kan ik morgen tenminste doelgericht op zoek gaan
V&D it is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
zag ze der ongeveer zo uit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan heb je een behoorlijk jonge, aantrekkelijke moeder.
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritischquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
V&D en WE hebben prima stropdassen. Tenzij je een fortuin uit wilt geven, dan moet je naar Harvies gaan.
Mannen in pak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
V&D it is.
Ik heb m'n pak overigens bij H&M, best nog wel goedkoop ook.
Vind je? Ik ben ook geen expert hoor, ik doe net alsof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
hmmm, ik weet het niet hoor, maar echt mooie heb iknog nooit bij de vu-und-du of de Wij gezien... maar ik ben op dat vlak misschien ook wat kritisch
Mooie zandafgravingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
zag ze der ongeveer zo uit?
[afbeelding]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Ik liep alleen maar heel onopvallend naar jou te gluren.
zou ik wle zelf ff reserveren als ik jou ws. geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
haha nou dat was dus niet mijn moeder dan maar mijn ex vriendin... was in de vrouwlijke WE he...
maar goed... morgen filmpje kijken en dan de sally's in
misschien moet je dat in een advertentie zetten: Gezocht kamer, ik heb een pak, misschien helpt hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
Ik loop ook vaak in pak!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een pak ik heb een pak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |