Mogge!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen Alex!
Jij hoeft helemaal nergens op te letten, je kent me al..
Ze zou er 10 uur zijn? Ja verdikke, het is tenslotte al 3 minuten later!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:mn moeder is te laat... dat ik dat nog mee mag maken...
5 minuten! Echt niks voor haar hoor... Meestal als ze zegt ik ben er om 10 uur, is ze er om kwart voor 10....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zou er 10 uur zijn? Ja verdikke, het is tenslotte al 3 minuten later!
Sterkte!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Renesite het volgende:
Tentamen vandaagEn nog niet zo heel veel voor gedaan..
Damn..., waar is de motivatie![]()
Wacht maar tot 3 weken voor de deadlinequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Sterkte!
Mocht je nog wat motivatie hebben gevonden laat het dan weten, ik ben er ook dringend naar op zoek.....
Correctie, ik ga aan de slag zodra ik weet waarom Word ineens voor zichzelf denkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik ga aan de slag.
Nou, dan zal er weinig van terecht komen.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Correctie, ik ga aan de slag zodra ik weet waarom Word ineens voor zichzelf denkt.
Ha, ik ben sterker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Nou, dan zal er weinig van terecht komen.....
Word = poep![]()
Dat wil je inderdaad niet missen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, als we je niet zouden herkennen.
Verdomme, toch niet.quote:
Was ist loos?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet.
Help help help help help.
Heb laatst ook veel te veel met word gevochten dus misschien kan ik helpen. Wat doet dat kloteprogramma?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet.
Help help help help help.
Niet als je tijdens je werk even lekker een half uurtje langs de waterkant kunt zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad niet missen!
Heerlijk weertje weer, helaas aan het werk!
Herken je me nog, denk je?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nu weet ik tenminste hoe een aantal van jullie gekleed zullen gaan, maar dan moet ik jullie nog vinden he
Probeer eens via het menu 'Opmaak' -> Stijlen en opmaakquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kloteprogramma zet steeds een tab waar ik dat niet wil. Ik moest een stuk typen waarbij ik inderdaad tabs heb gebruikt, maar ik wil nu weer gewoon verder gaan met de analyse, en dat moet gewoon tegen de marge aan en zo, maar nu doet ie de eerste regel wel goed, maar de tweede, derde, etc krijgen steeds een tab. En ik word er stapelidioot van.
Stukje selecteren en dan met de lineaal de marge terugzetten, of de opmaak van een eerder stuk kopieren en plakken op het nieuwe stuk zou kunnen werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kloteprogramma zet steeds een tab waar ik dat niet wil. Ik moest een stuk typen waarbij ik inderdaad tabs heb gebruikt, maar ik wil nu weer gewoon verder gaan met de analyse, en dat moet gewoon tegen de marge aan en zo, maar nu doet ie de eerste regel wel goed, maar de tweede, derde, etc krijgen steeds een tab. En ik word er stapelidioot van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |