Hoezo ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Rokershoekje raakt aardig verpaupert.![]()
Gaat wel teringsnel zeg, ben er 2 dagen niet en gelijk 3 topics verder.![]()
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!quote:
Wat zijn Fokers ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Blue_ei het volgende:
Komen er ook leuke Foker's
Valt toch wel mee met die nieuwe gezichten ? SOL is liev...en Twilight komt toch niet meer, aangezien deze reeks z'n MyAT vervuildequote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!![]()
Maar aan de andere kant, ik ben ook moe, en daarom een tijdje afzijdig geweest door drukke week wegens overlijden en crematie van Opa enzo...![]()
Maar nu bier.![]()
Maandag Nederlandsch, Donderdag NatuurScheikunde, Vrijdag Engels, Woensdag volgende week Wiskunde, en dan vakantie.![]()
Met bier.
Nou OK...mzl dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Bier is trouwens al op.![]()
Niet de vooraad uiteraard.![]()
Maar m'n bed roept, ben moooooeeeeeee.![]()
Ruimen jullie de bende even op?Een goede avond en welterusten.
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Blue_ei het volgende:
Het ruikt hier binnen naar het StamCafe van GS
[Helaas ook gesloten]
ik geef een rondje heb nog 10euro
Welk merk of heb je geen voorkeurquote:
Wees blij dat je het weekend heb overleefd ,man .quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
En let op je stomaquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga de hele nacht doorpaffen totdat mijn strot zo dik is dat het lijkt alsof ik struma heb.
De toon is gezet.
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.quote:
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Niet te zuipen, 2 weken geleden eens geprobeerd.... maar viel vies tegen.
Nog 2 dagen vrijquote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
Zeker om je middel heen een keer of 5quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.
Look who's talkin'quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?
Rosé bier is voor vrouwen.
Nee, alleen het dopje. En ik heb een gaatje gemaakt in het slangetje naar het zakje toe, zodat ik de eerste druppel voel zodra het gaat overlopen.quote:
Lijkt me een aardig mannetjequote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Ben jij een kloon van mij ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Daarvoor verkas ik even naar buiten..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Om even OT te gaan: Ik mag hier niet roken, dus ik verkas eventjes naar het rookhol een verdieping hoger.
Dat dan weer wel..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Daarvoor blijf ik zitten waar ik zit.
Als een schoorsteen van de Heineken fabriekquote:
Welkequote:[
Hans Teeuwen nog gekeken een paar dagen terug..wat een mafketel
![]()
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Als een schoorsteen van de Heineken fabriek
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt ergerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....
Da's de naam van een andere show van 'm ?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Jimbo het volgende:
hans teeuwen is koel
kijk voor de lol ook eens pablo francisco
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt erger
Brand is jup bier hierquote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.
Nee, dat dan weer niet..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Deze toch niet
http://www.youtube.com/watch?v=1zUyBu_Aa7Y
Nee, dit is OUD [SC]quote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh shit, verkeerde topic. Dacht dat dit het rokershoekje was.
Die van mij is net gereed om genuttigd te gaan worden...quote:
Rookzequote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die van mij is net gereed om genuttigd te gaan worden...![]()
Dus ben ff naar buiten![]()
Weltrusten voor zo SOL...![]()
![]()
![]()
No way!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef Djarum het volgende:
hmm.. lapo voor deze nacht dan maar?
balen...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
OMFG het is een misdaad om zo vroeg op te moeten staan![]()
Hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef oranjekoek het volgende:
hey! Nummertje 95 alweer! Komt er bij 200 een meeting? kunnen we lachen om elkaars accent!![]()
Wie sind die jonges uut eerrnhem.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef oranjekoek het volgende:
hey! Nummertje 95 alweer! Komt er bij 200 een meeting? kunnen we lachen om elkaars accent!![]()
Ik snap geen hol van dat arnhem als in erdoorheen rijden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie sind die jonges uut eerrnhem.
Ik heb familie in Oosterbeek!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie sind die jonges uut eerrnhem.
Dank.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef oranjekoek het volgende:
Succes Broek!
Ik heb een vriendinnetje in Oosterbeek.quote:
geboren en getogen in Ede!quote:
Het is toch de cijfer op je eindlijst en de cijfer voor je examen en daar het gemiddelde van?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dank.![]()
Gaat wel goed komen.Alleen even goed blokken voor wiskunde, das gellukig pas op 30 mei.
![]()
Sta een 5,7.Maar is nog een voldoende.
![]()
![]()
Succes he!!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
Over 40 minuten opweg naar examen Nederlandsch.
SPANNEND! Nou..nee.![]()
Nee, ze zijn boven de 40quote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje in Oosterbeek.![]()
Heb jij een nichtje die Eva heet?
nee is geen show van umquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's de naam van een andere show van 'm ?
Ik zal FTD goed in de gaten houden..![]()
quote:
en beetje succesvol geweest vandaag?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Weer een examen achter de rug.![]()
Nog 3 te gaan.![]()
hmm.. moeten we toch maar een keer een meet houden. ben wel beniewd naar je brabantse tongvalquote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
tvp
(en ik kan heeeeeel goed nederlands praten (moet ik ook op het werk) maar als ik wat gedronken heb komt mijn brabantse tongval los hoor!)
Dan moet je me eerst heul veul biertjes geven!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. moeten we toch maar een keer een meet houden. ben wel beniewd naar je brabantse tongval![]()
En, lukt het?? Zo te zien niet, je post nog steeds!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben aan het genezen van FOK! hoe vindt je die.
Ja maar veul minder als enkele weken hiervoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, lukt het?? Zo te zien niet, je post nog steeds!
Ja ik heb het ook met vlagen. Bovendien deel ik jou mening dat het in ONZ niet veel soeps is de laatste tijd. Dan blijft (qua actief posten dan) voor mij alleen CUL over. En lurken doe ik veel in OUD en in SHO. Als het straks weer wat beter weer gaat worden zit ik ook weer lekker vaak met een boek in de tuin 's avonds..........quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar veul minder als enkele weken hiervoor.
Ja, maar daar vind ik weinig nieuwe topics bijkomen. Dan kijk ik eens een keer en dan staan er al vijf pagina's of zo over een onderwerp. Dan heb ik dus geen zin om het hele topic door te gaan lezen.....(wat ik meestal toch wel even vluchtig doe als ik ergens meepost).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
KLB is betere onzin, alleen zijn ook al tijden weinig goede topics.
oh maar dan! Daar ben ik goed in! Ik zal het straks eens proberen........quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
KLB is zomaar de TS bashen, inlezen is niet noodzakelijk.
goh er gaat een wereld voor me open ineens.........ik krijg het nog druk straks, hihi. Moet heel wat bashen!quote:
Helleu.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef oranjekoek het volgende:
hoi!
Een beetje geluid mag wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
we genieten in stilte
oke, dan doe ik mee. In stilte.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
we genieten in stilte
O?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat we de 100 niet meer gaan halen.
Als het van jou moet komen volgt er niet eens nummer 96.quote:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat het geen borstkanker was, dus ik heb weer moed!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat we de 100 niet meer gaan halen.
Moet jij eensch opletten.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het van jou moet komen volgt er niet eens nummer 96.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat het geen borstkanker was, dus ik heb weer moed!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
ja die janksmiley moet eruit
Rot dan op naar KLB.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben gewoon in een azijnzeikersbui.
Daar moet ik altijd aan denken bij de naam Elisabeth.quote:Werd wakker in de namiddag
En Elisabeth was er niet
Met mijn ogen gesloten door het huis gegaan
Want echt zien wil ik het niet
Ik had zo graag dat je wel hier was
Maar waar je dan ook bent
Ik hoop dat ik daar ook mag komen, ooit
En dat je mij nog kent
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Niet iedereen kan een held zijn
Er moeten ook mensen gered
De truc is dansen op de gulden middenweg
En dat red ik nog maar net
Niemand die vertellen kan
Waarom en waarom jij
En ik want ik ben er nog
Ik sleep me naar de voordeur
En dan kijk ik is de middenweg al vrij
En ik zeg
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Soms zie ik je in de kleedkamer
Vlak voor het eerste lied
Soms zie ik je ineens tussen de mensen staan
Maar als ik later bij d'r weg ga was je 't niet
Ik weet dat je nooit meer komen zal
Maar ik hou vast aan wat het was
Vannacht droom ik ons weer als koningin
En koning van ons tweedehands matras
En ik zeg
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Werd wakker in de namiddag
En Elisabeth was er niet
Lopen alleen kuttopics op het moment.quote:
Tja, heb idd leukere gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lopen alleen kuttopics op het moment.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef Tezz het volgende:
heej E.! Als ik het interpreteer zoals ik het moet interpreteren dan ben ik heel blij voor je! Mamografie goed??
Dat zei ik toch!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lopen alleen kuttopics op het moment.
Mooi lied is dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd aan denken bij de naam Elisabeth.
6?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Na de bevalling van Sanne voelde ik een knobbel in mijn borst.
Ik naar de huisarts, door naar het ziekenhuis. Ik kwam voor een mammo maar kreeg een echo (borstvoeding). Arts nummer 1 komt kijken, hij haalt nummer 2 erbij omdat hij het niet zeker weet, ook arts nummer 3 kon niet zeggen wat het was, nummer 4 dacht dat het verstopte melkkliertjes waren. Nadat nummer 5 erbij werd gehaald stonden ze nog even om me heen te vergaderen om vervolgens arts nummer 6 erbij te halen. Die het natuurlijk ook niet wist. Ik moest maar terug komen. Ik ben nooit teruggegaan, maar het knobbeltje is altijd gebleven. Ik zat er al heel lang tegen aan te kijken om een mammo te laten doen. Dus toch maar een afspraak gemaakt.. daar aangkomen mocht ik weer een echo. Het bleek een cyste te zijn, ongevaarlijk dus!![]()
Zoiets gaat wel aan je knagen, dus ik ben heel erg opgelucht en blij dat ik het alsnog gedaan heb!
Oh was dat een serieuze post over dat borstkankerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik naar de huisarts, door naar het ziekenhuis. Ik kwam voor een mammo maar kreeg een echo (borstvoeding). Arts nummer 1 komt kijken, hij haalt nummer 2 erbij omdat hij het niet zeker weet, ook arts nummer 3 kon niet zeggen wat het was, nummer 4 dacht dat het verstopte melkkliertjes waren. Nadat nummer 5 erbij werd gehaald stonden ze nog even om me heen te vergaderen om vervolgens arts nummer 6 erbij te halen. Die het natuurlijk ook niet wist. Ik moest maar terug komen. Ik ben nooit teruggegaan, maar het knobbeltje is altijd gebleven. Ik zat er al heel lang tegen aan te kijken om een mammo te laten doen. Dus toch maar een afspraak gemaakt.. daar aangkomen mocht ik weer een echo. Het bleek een cyste te zijn, ongevaarlijk dus!![]()
Zoiets gaat wel aan je knagen, dus ik ben heel erg opgelucht en blij dat ik het alsnog gedaan heb!
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat mannen geen complimenten kunnen maken?quote:
hahaaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
6?![]()
Ze zaten gewoon te geilen op je tiet.![]()
In KLB had trouwens iemand hoogstwaarschijnlijk gezegd "BWHAHA, HET IS JE TEPEL!!!:d:d1d:1d:;11![]()
![]()
"
Sjuu de oranje hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!
Zo, da's zeker een opluchting....en dan heb je je een tijd zorgen gemaakt moeten hebben. Mijn moeder heeft borstkanker gehad (is momenteel genezen verklaard) Maar da's geen kleinigheid, ook al is het vaak te "genezen"quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
neem er ook een oranjekoek bij om het te vieren !quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sjuu de oranje hier.![]()
![]()
Maar wel lekker.![]()
Ow...ik zag m'n laatse post een beetje als compliment eik...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat mannen geen complimenten kunnen maken?![]()
Dat heb ik net weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
neem er ook een oranjekoek bij om het te vieren !
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
Oh en BeeDee: love you to love!
Gegroet!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Nou met dat laatste compliment van BeeDee kan ik tenminste even rustig op de bank gaan liggen.......(hernia wint momenteel). Laters!!!!
Heb die beelden ook voorbij zien komen. Lijkt me ook echt één van de ergste dingen voor een vrouw. Er zijn wel cosmetische oplossingen, maar da's maar een gedeeltelijke troost.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Was laatst trouwens een vrouw op dat programma op sbs6 in dat ziekenhuis.
Die had geen borsten meer, die waren denk ik weggehaald wegens borstkanker ofzo, en dat ziet er vaag uit zeg.![]()
Bank ze Tezz !quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Nou met dat laatste compliment van BeeDee kan ik tenminste even rustig op de bank gaan liggen.......(hernia wint momenteel). Laters!!!!
Ja, dat weet ik tochquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow...ik zag m'n laatse post een beetje als compliment eik...Ben blij voor je hoor
![]()
![]()
Doegiee Tezz!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Dan zou ik echt wel een stel neppers aanschaffen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Was laatst trouwens een vrouw op dat programma op sbs6 in dat ziekenhuis.
Die had geen borsten meer, die waren denk ik weggehaald wegens borstkanker ofzo, en dat ziet er vaag uit zeg.![]()
Je hoort heel vaak dat het weer terugkomt, blijkbaar kan zoiets, in sommige gevallen, niet echt genezen worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo, da's zeker een opluchting....en dan heb je je een tijd zorgen gemaakt moeten hebben. Mijn moeder heeft borstkanker gehad (is momenteel genezen verklaard) Maar da's geen kleinigheid, ook al is het vaak te "genezen"
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou ik echt wel een stel neppers aanschaffen!
Met silicoon zal 't er wel vaag uitzien, er is nattuurlijk geen tepel meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?
*proost*quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!
Als je de hele borst kwijt bent, heb je geen tepel. Bij een tante wilden ze de tepels er op tatoeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met silicoon zal 't er wel vaag uitzien, er is nattuurlijk geen tepel meer.
Magnetische dingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?
Je blijft na de behandeling (chemo / bestralen) nog 5 jaar onder "behandeling". Dat betekent dus regelmatig terugkomen voor een test en dan weer een tijd onzekerheid over de uitslag. Na die 5 jaar zegt men dat je weer net zoveel kans hebt als iemand die het nog nooit heeft gehad...maar who knows.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hoort heel vaak dat het weer terugkomt, blijkbaar kan zoiets, in sommige gevallen, niet echt genezen worden.
Joah, paar magneten op de nepborst en op je borstkas en dat ding kleeft vast.quote:
Watervaste stift lijkt me beter...anders krijg je weer hele andere dingen. Lekkende prothesesquote:Op maandag 21 mei 2007 22:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je de hele borst kwijt bent, heb je geen tepel. Bij een tante wilden ze de tepels er op tatoeren.
Sterker nog, een kennis van mij heeft 1 nepborst.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dingen over borstkanker.![]()
Nooit van gehoord!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, paar magneten op de nepborst en op je borstkas en dat ding kleeft vast.![]()
brrrquote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Watervaste stift lijkt me beter...anders krijg je weer hele andere dingen. Lekkende protheses![]()
Ha...ik zei het toch ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
So close no matter how far...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef BeeDee het volgende:
Toch zitten we verdomd dichtbij een zeer interessant onderwerp![]()
Doordat ik het zoveel hoorde en zag heb ik ook een afspraak gemaakt, dat hielp me over de drempel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dingen over borstkanker.![]()
Lijkt me toch vreemd, iemand die juist de specialere plekjes van je lijf moet inspecteren wegen een SOA of kanker en dergelijke.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Doordat ik het zoveel hoorde en zag heb ik ook een afspraak gemaakt, dat hielp me over de drempel.
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg tieten....nothing else matters...![]()
Gewoon ff een ONZ kreet ..![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellen
[..]
Ik zou zeggen, wordt arts! Je hoeft niks te weten, het zou immers kunnen dat iemand anders het weet? en je kan zoveel tieten zien als je wilt!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lijkt me toch vreemd, iemand die juist de specialere plekjes van je lijf moet inspecteren wegen een SOA of kanker en dergelijke.![]()
hahahaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NEVER CARED HOW BIG THEY WERE!!!
NEVER CARED HOW LOW THEY HANGG!!![]()
Hahahaaa !!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat complimentje moet je onthouden voor je toekomstige vrouw/vriendin!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
[..]
Totdat oma langs komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wordt arts! Je hoeft niks te weten, het zou immers kunnen dat iemand anders het weet? en je kan zoveel tieten zien als je wilt!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat complimentje moet je onthouden voor je toekomstige vrouw/vriendin!
Sorry zat hier echt hardop te lachen om die twee postsquote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef BeeDee het volgende:
Maar SOL...je bent kort van stof momenteel....![]()
Wat ben je stil waar denk je aan...wat ben je stil waar denk je aan ? (Die zal jij en E nog wel kennen denk ik)
Me too....broek en E zijn wolven in schaapsklerenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry zat hier echt hardop te lachen om die twee posts![]()
Waarom hoor ik zulke dingen vaker?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Me too....broek en E zijn wolven in schaapskleren![]()
![]()
Mmm..heb ik ook wel enigzins. Ben niet direct heel open en spraakzaam. Moet mensen toch wel enigszins gepeild kunnen hebben voordat ik loskom..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zulke dingen vaker?![]()
Ik ben in 't begin vaak verlegen en stil maar als ik eenmaal iedereen ken kunnen ze goed met me lachen etc.![]()
Coldplay vind ik ook geweldig btw....contrast vindt je niet ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
No Remorse!!![]()
WAR WITHOUT END!
No remose, no regrets, we don't care, what they ment!
Annother day, another death, another sorrow, another breath!
Coldplay IS geweldig.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Coldplay vind ik ook geweldig btw....contrast vindt je niet ?![]()
Ben naar een concert in Ahoy Rotterdam geweest en eentje in het Goffertpark, Nijmegen..quote:
Tja, dat heb ik ook met sommige Metallica concerten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben naar een concert in Ahoy Rotterdam geweest en eentje in het Goffertpark, Nijmegen..
Echt s u p e r geweldig...En ik heb toch ook zoveel slechte live opnames gezien, heel vreemd.
![]()
Anyway, deze concerten waren![]()
![]()
![]()
![]()
Wel appart...ik heb een redelijk brede muzieksmaak. En als je dan tegen iemand die Coldplay geweldig vindt zegt dat je Metallica ook helemaal geweldig is, krijg je echt van diequote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Coldplay IS geweldig.![]()
Zou die graag een keer live willen meemaken.![]()
Ja, is waar...ik denk dat dat vaak aan hun eigen monitoring ligt..bij gastoptredens of festivals bv. Hun eigen concerten zijn vaak gewoon goed geregeldquote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook met sommige Metallica concerten.
Maar dan sta je er live en beukt die drumset dwars door je heen.![]()
Hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel appart...ik heb een redelijk brede muzieksmaak. En als je dan tegen iemand die Coldplay geweldig vindt zegt dat je Metallica ook helemaal geweldig is, krijg je echt van die![]()
" Wat een teringherrie is dat" reacties..
![]()
Met name...gitaarmuziek...gewoon bands dus. Maar hoewel...beetje goeie old school Parkzichthouse kan ik ook zeer waarderen..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik heb ook een giga grote muzieksmaak, niks mis mee.![]()
Muziek
![]()
Ik b en nog steeds met pinnacle bezig.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga er even vanuit dat iedereen (behalve broek) nu zwaar aan 't roken is...
Ga ook maar even..![]()
Foto- / videobewerking of ontwerpen van garage/schuur/tuin ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik b en nog steeds met pinnacle bezig.
We hebben heel veel bandjes van de camera liggen, die ben ik nu een beetje aan het inkorten, zodat alles op dvd gezet kan worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Foto- / videobewerking of ontwerpen van garage/schuur/tuin ?![]()
Ja, da's allemaal fokking harde metalquote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
Wel jammer, ik vind Dragonforce hele gaafe muziek om te luisteren maar live zijn ze waardeloos.![]()
Op die drummer na, die drumt nog zieker dan die van Slipknot (Joey Jordison?). En als je dan nagaat voor hoelang en z'n grootte, petje af hoor.![]()
Maar die solo's die gaan zooooo hard, het klinkt heerlijk op het album maar live wacht ik het nog een tijdje af of ze misschien wat beter worden. Ze zijn tegenwoordig ook te dronken als ze live zijn.
Heb ik ook !!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben heel veel bandjes van de camera liggen, die ben ik nu een beetje aan het inkorten, zodat alles op dvd gezet kan worden.
Dat album gaat morgen toch door met een vermogen door die versterker van mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dr.Hook!!![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig die tekst, net de Bloodhoundgang.
I got stoned and I missed it.![]()
Het album 'Bankrupt'
Geweldig gewoon.![]()
![]()
Damn gozer...way voor jou tijd..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dr.Hook!!![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig die tekst, net de Bloodhoundgang.
I got stoned and I missed it.![]()
Het album 'Bankrupt'
Geweldig gewoon.![]()
![]()
Met 10 Kw RMS gaan we pas praten...klasse A gewogen dan hè !quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat album gaat morgen toch door met een vermogen door die versterker van mij.![]()
![]()
![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn gozer...way voor jou tijd..![]()
Maar idd...![]()
SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOLquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
GVD SOL !!! KOM UIT DAT DELFT TOPIC !!!![]()
Ik mis je..![]()
![]()
Ik heb m'n liefde voor muziek op zeker van m'n vader meegekregen. Die heeft altijd een soort van "home studio" gehad en muziek (van plaat en CD dan) voor anderen opgenomen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Toen we afgelopen jaar op vakantie gingen naar Frankrijk hadden we die cd op de hdd van de auto gezet. (M'n Pa moet vaak nieuwe auto's inrijden dus altijd lueke snufjes en die heerlijke geur van nieuwe auto's.)
Maar toen gingen wij even met z'n 2en boodschappen doen en heerlijk lopen lachen en meebrullen op dat album.![]()
Die versterker van mij heeft meer vermogen dan m'n speakers aankunnen, dus hij is nog nooit voorbij 2 geweest, hij gaat tot de 10 maar ik zit ook maar op m'n kamer he.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met 10 Kw RMS gaan we pas praten...klasse A gewogen dan hè !![]()
Niet dat ik dat in m'n woonkamer heb hoor..![]()
Volgens mij is ze slapen....en wil ze niet al te close hier worden..*snif*quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL
Het ging ook veel langer mee...breek me de bek niet openquote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die versterker van mij heeft meer vermogen dan m'n speakers aankunnen, dus hij is nog nooit voorbij 2 geweest, hij gaat tot de 10 maar ik zit ook maar op m'n kamer he.![]()
Als ik een eigen plek heb gaat deze versterker mee, dan laat ik een pro een sub maken met versterker die dan aangesloten kan worden op alle 8 speakeruitgangen en daar dan de sub uit filtert, dat in combinatie met een mooie set speakers.![]()
Da's het enige jammere aan deze versterker, hij is zo oud dat er toen nog geen sub aansluiting was, maar ik vind oude versterkers veel mooier en levendiger dan die nieuwe rommel.
Wel lief dat je even meehelpt..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
hm helpt niet echt.
daar was ik nietquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
GVD SOL !!! KOM UIT DAT DELFT TOPIC !!!![]()
Ik mis je..![]()
![]()
oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii die is ook sig-waardigquote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Haar vriendje kan meegluren natuurlijk, dan zou ik ook wat voorzichtigerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Volgens mij is ze slapen....en wil ze niet al te close hier worden..*snif*![]()
Maar aan de zonnige kant...ik kan het ook mis hebben !![]()
![]()
BeeDee smacht naar jequote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartet dan maar
Tja, dat zelfbouwen ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het ging ook veel langer mee...breek me de bek niet open![]()
Ik heb toen ik nog bij m'n ouders woonde ook 's zelf subwoofers gebouwd...MDF laten zagen en zo. Voorbeeld uit de Electuur, die had ook een speaker zelfbouw editie. Wel leuk. Zoals je zei, versterkers hadden zelf geen sub (dus gefilterde) uitgang en moest je dus een spoel in de speaker bouwen daarvoor.Ja...leuk knutselen was dat...net als iets later in de auto btw..
![]()
Laat me raden....dagwaarde..en anders je moederquote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar was ik nietwas ff aan de foon
![]()
![]()
Kleine voetjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
Wat heb je kleine voetjes SeaOfLove!
Ik dacht...ik hou me ff in. Anders zal ik wel een keer ruzie met Remlof of Dirkh krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Geen kwartet BeeDee.
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dusquote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
Wat heb je kleine voetjes SeaOfLove!
Die "en een half" doen 't em..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dus![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind SOL ook liev...Ik sta in haar lijstje van lieve FOK!kers
![]()
![]()
![]()
Ideaal! Ben je niet bang dat je omvalt? of ben je niet zo groot?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dus![]()
Ik had je FoBo al een tijd niet meer gechecked eik....pas toen je laatst hier in 't hoekje postte..quote:
Gristelijke TV van de EO aan het kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
Wat ben je aan het doen Ludo?
zie je wel, zat er altijd al in he!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gristelijke TV van de EO aan het kijken.
En steek je er iets van op?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gristelijke TV van de EO aan het kijken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ideaal! Ben je niet bang dat je omvalt? of ben je niet zo groot?![]()
![]()
Best interessant hoor, met Balkenende, Rouwvoet en Bos.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
haha, dus jullie hadden elkaar eerder moeten ontmoeten? pakweg 10 jaar?
Je kan alle leuke schoenen krijgen! *jaloers*quote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben maar 1m72, kilootje of 54-55 en heb gewoon schattige voetjes
Zo nu ben je helemaal op de hoogte
![]()
Ik zag een foto in haar fotoboek inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, van vorig jaar..NB reeks en ik heb in het gastenboek van Milou
![]()
gepost. Moet je eens bekijken, is volgens mij zelfs één van de eerste hits op google
Milou is SOL d'r lieve dochtertje btw...even voor de goede orde.
![]()
Pffft wilde site bijwerken....en mijn wachtwoord klopt opeens niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, van vorig jaar..NB reeks en ik heb in het gastenboek van Milou
![]()
gepost. Moet je eens bekijken, is volgens mij zelfs één van de eerste hits op google
Milou is SOL d'r lieve dochtertje btw...even voor de goede orde.
![]()
Je zou mijn touchpadje eens moeten voelen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Best interessant hoor, met Balkenende, Rouwvoet en Bos.
En ben bezig met een uitnodiging te maken met de touchpad van me laptop, vrij lastig dus.
Ik laat wel wat voor jou over hoor, heb hier 30 paar staan...dus voorlopig hoef ik niet op blote voeten te lopenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan alle leuke schoenen krijgen! *jaloers*
www.geocities.com/upanddown_met_milou heb ik dus 5 jaar bijgehouden ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zag een foto in haar fotoboek inderdaad!
Mijn kasten staan ook vol schoenen die ik nooit draagquote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik laat wel wat voor jou over hoor, heb hier 30 paar staan...dus voorlopig hoef ik niet op blote voeten te lopen![]()
dan zijn ze nog schattigquote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
Sanne is van 7 november! 2005
Mischien verloopt dat als je te lang niet ingelogd hebt...heb je ze al benaderd daarover dan ? Ik kan begrijpen dat je niet meer dagelijks bijwerkt, maar is wel leuk als het zo nu en dan geupdate wordt idd.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pffft wilde site bijwerken....en mijn wachtwoord klopt opeens niet meerDus er staat nog steeds dat Milou 5 jaar is enzo
![]()
Je moet wel nuchter/niet stoned zijn als je dat leest.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Poging 1
[afbeelding]
Niet volledig, moet nog ergens "50" kwijt en daar iets voor verzinnen.
erg he... ik had anderhalf jaar geleden zo'n 25 paar weggeflikkerd, toen had ik 45 paar ofzo....maargoed ik ben het stereotype vrouw blijkbaar, can't get enough of shoesquote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn kasten staan ook vol schoenen die ik nooit draag![]()
Daar snap ik als man dus echt niks van.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
erg he... ik had anderhalf jaar geleden zo'n 25 paar weggeflikkerd, toen had ik 45 paar ofzo....maargoed ik ben het stereotype vrouw blijkbaar, can't get enough of shoes![]()
Nena is van december 2003, 3 en een half dus (sorry Ludoquote:
Er staat momenteel één te lezen ding in en dat is "uitnodiging"?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet wel nuchter/niet stoned zijn als je dat leest.![]()
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geledenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien verloopt dat als je te lang niet ingelogd hebt...heb je ze al benaderd daarover dan ? Ik kan begrijpen dat je niet meer dagelijks bijwerkt, maar is wel leuk als het zo nu en dan geupdate wordt idd.![]()
Er is vast wel een "wachtwoord vergeten" knopje?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geleden![]()
Don't bother...vergelijk het met je liefde voor gitaren en krachtige versterkers. Hoewel ik daar ook geen 50 stuks van heb..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar snap ik als man dus echt niks van.![]()
Zullen we een eigenste ONZ/OUD chat beginnen...en dan dus niet die droge dozen en fanatiekelingen uit OUD erbijquote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nena is van december 2003, 3 en een half dus (sorry Ludo), maar daar begint af en toe GVD ook een aardig eigenwijs koppie op te zitten...
Dan moet je toch aardig je trukendoos opentrekken om te overtuigen
![]()
Ja ik had het al gevonden, dankzij BeeDee's tipquote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
www.geocities.com/upanddown_met_milou heb ik dus 5 jaar bijgehouden ofzo![]()
Wat Ludo zegt ?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geleden![]()
Ik ben nu echt gestopt met schoenen kopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
erg he... ik had anderhalf jaar geleden zo'n 25 paar weggeflikkerd, toen had ik 45 paar ofzo....maargoed ik ben het stereotype vrouw blijkbaar, can't get enough of shoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |