Dat complimentje moet je onthouden voor je toekomstige vrouw/vriendin!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NEVER CARED HOW BIG THEY WERE!!!
NEVER CARED HOW LOW THEY HANGG!!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellen
Totdat oma langs komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wordt arts! Je hoeft niks te weten, het zou immers kunnen dat iemand anders het weet? en je kan zoveel tieten zien als je wilt!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NEVER CARED HOW BIG THEY WERE!!!
NEVER CARED HOW LOW THEY HANGG!!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat complimentje moet je onthouden voor je toekomstige vrouw/vriendin!
Sorry zat hier echt hardop te lachen om die twee postsquote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef BeeDee het volgende:
Maar SOL...je bent kort van stof momenteel....![]()
Wat ben je stil waar denk je aan...wat ben je stil waar denk je aan ? (Die zal jij en E nog wel kennen denk ik)
Me too....broek en E zijn wolven in schaapsklerenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry zat hier echt hardop te lachen om die twee posts![]()
Waarom hoor ik zulke dingen vaker?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Me too....broek en E zijn wolven in schaapskleren![]()
![]()
Mmm..heb ik ook wel enigzins. Ben niet direct heel open en spraakzaam. Moet mensen toch wel enigszins gepeild kunnen hebben voordat ik loskom..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zulke dingen vaker?![]()
Ik ben in 't begin vaak verlegen en stil maar als ik eenmaal iedereen ken kunnen ze goed met me lachen etc.![]()
Coldplay vind ik ook geweldig btw....contrast vindt je niet ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
No Remorse!!![]()
WAR WITHOUT END!
No remose, no regrets, we don't care, what they ment!
Annother day, another death, another sorrow, another breath!
Coldplay IS geweldig.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Coldplay vind ik ook geweldig btw....contrast vindt je niet ?![]()
Ben naar een concert in Ahoy Rotterdam geweest en eentje in het Goffertpark, Nijmegen..quote:
Tja, dat heb ik ook met sommige Metallica concerten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben naar een concert in Ahoy Rotterdam geweest en eentje in het Goffertpark, Nijmegen..
Echt s u p e r geweldig...En ik heb toch ook zoveel slechte live opnames gezien, heel vreemd.
![]()
Anyway, deze concerten waren![]()
![]()
![]()
![]()
Wel appart...ik heb een redelijk brede muzieksmaak. En als je dan tegen iemand die Coldplay geweldig vindt zegt dat je Metallica ook helemaal geweldig is, krijg je echt van diequote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Coldplay IS geweldig.![]()
Zou die graag een keer live willen meemaken.![]()
Ja, is waar...ik denk dat dat vaak aan hun eigen monitoring ligt..bij gastoptredens of festivals bv. Hun eigen concerten zijn vaak gewoon goed geregeldquote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook met sommige Metallica concerten.
Maar dan sta je er live en beukt die drumset dwars door je heen.![]()
Hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel appart...ik heb een redelijk brede muzieksmaak. En als je dan tegen iemand die Coldplay geweldig vindt zegt dat je Metallica ook helemaal geweldig is, krijg je echt van die![]()
" Wat een teringherrie is dat" reacties..
![]()
Met name...gitaarmuziek...gewoon bands dus. Maar hoewel...beetje goeie old school Parkzichthouse kan ik ook zeer waarderen..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik heb ook een giga grote muzieksmaak, niks mis mee.![]()
Muziek
![]()
Ik b en nog steeds met pinnacle bezig.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga er even vanuit dat iedereen (behalve broek) nu zwaar aan 't roken is...
Ga ook maar even..![]()
Foto- / videobewerking of ontwerpen van garage/schuur/tuin ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik b en nog steeds met pinnacle bezig.
We hebben heel veel bandjes van de camera liggen, die ben ik nu een beetje aan het inkorten, zodat alles op dvd gezet kan worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Foto- / videobewerking of ontwerpen van garage/schuur/tuin ?![]()
Ja, da's allemaal fokking harde metalquote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
Wel jammer, ik vind Dragonforce hele gaafe muziek om te luisteren maar live zijn ze waardeloos.![]()
Op die drummer na, die drumt nog zieker dan die van Slipknot (Joey Jordison?). En als je dan nagaat voor hoelang en z'n grootte, petje af hoor.![]()
Maar die solo's die gaan zooooo hard, het klinkt heerlijk op het album maar live wacht ik het nog een tijdje af of ze misschien wat beter worden. Ze zijn tegenwoordig ook te dronken als ze live zijn.
Heb ik ook !!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben heel veel bandjes van de camera liggen, die ben ik nu een beetje aan het inkorten, zodat alles op dvd gezet kan worden.
Dat album gaat morgen toch door met een vermogen door die versterker van mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dr.Hook!!![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig die tekst, net de Bloodhoundgang.
I got stoned and I missed it.![]()
Het album 'Bankrupt'
Geweldig gewoon.![]()
![]()
Damn gozer...way voor jou tijd..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Dr.Hook!!![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig die tekst, net de Bloodhoundgang.
I got stoned and I missed it.![]()
Het album 'Bankrupt'
Geweldig gewoon.![]()
![]()
Met 10 Kw RMS gaan we pas praten...klasse A gewogen dan hè !quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat album gaat morgen toch door met een vermogen door die versterker van mij.![]()
![]()
![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn gozer...way voor jou tijd..![]()
Maar idd...![]()
SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOLquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
GVD SOL !!! KOM UIT DAT DELFT TOPIC !!!![]()
Ik mis je..![]()
![]()
Ik heb m'n liefde voor muziek op zeker van m'n vader meegekregen. Die heeft altijd een soort van "home studio" gehad en muziek (van plaat en CD dan) voor anderen opgenomen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Toen we afgelopen jaar op vakantie gingen naar Frankrijk hadden we die cd op de hdd van de auto gezet. (M'n Pa moet vaak nieuwe auto's inrijden dus altijd lueke snufjes en die heerlijke geur van nieuwe auto's.)
Maar toen gingen wij even met z'n 2en boodschappen doen en heerlijk lopen lachen en meebrullen op dat album.![]()
Die versterker van mij heeft meer vermogen dan m'n speakers aankunnen, dus hij is nog nooit voorbij 2 geweest, hij gaat tot de 10 maar ik zit ook maar op m'n kamer he.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met 10 Kw RMS gaan we pas praten...klasse A gewogen dan hè !![]()
Niet dat ik dat in m'n woonkamer heb hoor..![]()
Volgens mij is ze slapen....en wil ze niet al te close hier worden..*snif*quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL
Het ging ook veel langer mee...breek me de bek niet openquote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die versterker van mij heeft meer vermogen dan m'n speakers aankunnen, dus hij is nog nooit voorbij 2 geweest, hij gaat tot de 10 maar ik zit ook maar op m'n kamer he.![]()
Als ik een eigen plek heb gaat deze versterker mee, dan laat ik een pro een sub maken met versterker die dan aangesloten kan worden op alle 8 speakeruitgangen en daar dan de sub uit filtert, dat in combinatie met een mooie set speakers.![]()
Da's het enige jammere aan deze versterker, hij is zo oud dat er toen nog geen sub aansluiting was, maar ik vind oude versterkers veel mooier en levendiger dan die nieuwe rommel.
Wel lief dat je even meehelpt..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
hm helpt niet echt.
daar was ik nietquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
GVD SOL !!! KOM UIT DAT DELFT TOPIC !!!![]()
Ik mis je..![]()
![]()
oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii die is ook sig-waardigquote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Haar vriendje kan meegluren natuurlijk, dan zou ik ook wat voorzichtigerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Volgens mij is ze slapen....en wil ze niet al te close hier worden..*snif*![]()
Maar aan de zonnige kant...ik kan het ook mis hebben !![]()
![]()
BeeDee smacht naar jequote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartet dan maar
Tja, dat zelfbouwen ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het ging ook veel langer mee...breek me de bek niet open![]()
Ik heb toen ik nog bij m'n ouders woonde ook 's zelf subwoofers gebouwd...MDF laten zagen en zo. Voorbeeld uit de Electuur, die had ook een speaker zelfbouw editie. Wel leuk. Zoals je zei, versterkers hadden zelf geen sub (dus gefilterde) uitgang en moest je dus een spoel in de speaker bouwen daarvoor.Ja...leuk knutselen was dat...net als iets later in de auto btw..
![]()
Laat me raden....dagwaarde..en anders je moederquote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar was ik nietwas ff aan de foon
![]()
![]()
Kleine voetjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
Wat heb je kleine voetjes SeaOfLove!
Ik dacht...ik hou me ff in. Anders zal ik wel een keer ruzie met Remlof of Dirkh krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Geen kwartet BeeDee.
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dusquote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
Wat heb je kleine voetjes SeaOfLove!
Die "en een half" doen 't em..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dus![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind SOL ook liev...Ik sta in haar lijstje van lieve FOK!kers
![]()
![]()
![]()
Ideaal! Ben je niet bang dat je omvalt? of ben je niet zo groot?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het gemiddelde eej, kan ook 38 zijn, of 37 dus![]()
Ik had je FoBo al een tijd niet meer gechecked eik....pas toen je laatst hier in 't hoekje postte..quote:
Gristelijke TV van de EO aan het kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
Wat ben je aan het doen Ludo?
zie je wel, zat er altijd al in he!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gristelijke TV van de EO aan het kijken.
En steek je er iets van op?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gristelijke TV van de EO aan het kijken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ideaal! Ben je niet bang dat je omvalt? of ben je niet zo groot?![]()
![]()
Best interessant hoor, met Balkenende, Rouwvoet en Bos.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
haha, dus jullie hadden elkaar eerder moeten ontmoeten? pakweg 10 jaar?
Je kan alle leuke schoenen krijgen! *jaloers*quote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben maar 1m72, kilootje of 54-55 en heb gewoon schattige voetjes
Zo nu ben je helemaal op de hoogte
![]()
Ik zag een foto in haar fotoboek inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, van vorig jaar..NB reeks en ik heb in het gastenboek van Milou
![]()
gepost. Moet je eens bekijken, is volgens mij zelfs één van de eerste hits op google
Milou is SOL d'r lieve dochtertje btw...even voor de goede orde.
![]()
Pffft wilde site bijwerken....en mijn wachtwoord klopt opeens niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, van vorig jaar..NB reeks en ik heb in het gastenboek van Milou
![]()
gepost. Moet je eens bekijken, is volgens mij zelfs één van de eerste hits op google
Milou is SOL d'r lieve dochtertje btw...even voor de goede orde.
![]()
Je zou mijn touchpadje eens moeten voelen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Best interessant hoor, met Balkenende, Rouwvoet en Bos.
En ben bezig met een uitnodiging te maken met de touchpad van me laptop, vrij lastig dus.
Ik laat wel wat voor jou over hoor, heb hier 30 paar staan...dus voorlopig hoef ik niet op blote voeten te lopenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan alle leuke schoenen krijgen! *jaloers*
www.geocities.com/upanddown_met_milou heb ik dus 5 jaar bijgehouden ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zag een foto in haar fotoboek inderdaad!
Mijn kasten staan ook vol schoenen die ik nooit draagquote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik laat wel wat voor jou over hoor, heb hier 30 paar staan...dus voorlopig hoef ik niet op blote voeten te lopen![]()
dan zijn ze nog schattigquote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
Sanne is van 7 november! 2005
Mischien verloopt dat als je te lang niet ingelogd hebt...heb je ze al benaderd daarover dan ? Ik kan begrijpen dat je niet meer dagelijks bijwerkt, maar is wel leuk als het zo nu en dan geupdate wordt idd.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pffft wilde site bijwerken....en mijn wachtwoord klopt opeens niet meerDus er staat nog steeds dat Milou 5 jaar is enzo
![]()
Je moet wel nuchter/niet stoned zijn als je dat leest.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Poging 1
[afbeelding]
Niet volledig, moet nog ergens "50" kwijt en daar iets voor verzinnen.
erg he... ik had anderhalf jaar geleden zo'n 25 paar weggeflikkerd, toen had ik 45 paar ofzo....maargoed ik ben het stereotype vrouw blijkbaar, can't get enough of shoesquote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn kasten staan ook vol schoenen die ik nooit draag![]()
Daar snap ik als man dus echt niks van.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
erg he... ik had anderhalf jaar geleden zo'n 25 paar weggeflikkerd, toen had ik 45 paar ofzo....maargoed ik ben het stereotype vrouw blijkbaar, can't get enough of shoes![]()
Nena is van december 2003, 3 en een half dus (sorry Ludoquote:
Er staat momenteel één te lezen ding in en dat is "uitnodiging"?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet wel nuchter/niet stoned zijn als je dat leest.![]()
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geledenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien verloopt dat als je te lang niet ingelogd hebt...heb je ze al benaderd daarover dan ? Ik kan begrijpen dat je niet meer dagelijks bijwerkt, maar is wel leuk als het zo nu en dan geupdate wordt idd.![]()
Er is vast wel een "wachtwoord vergeten" knopje?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geleden![]()
Don't bother...vergelijk het met je liefde voor gitaren en krachtige versterkers. Hoewel ik daar ook geen 50 stuks van heb..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar snap ik als man dus echt niks van.![]()
Zullen we een eigenste ONZ/OUD chat beginnen...en dan dus niet die droge dozen en fanatiekelingen uit OUD erbijquote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nena is van december 2003, 3 en een half dus (sorry Ludo), maar daar begint af en toe GVD ook een aardig eigenwijs koppie op te zitten...
Dan moet je toch aardig je trukendoos opentrekken om te overtuigen
![]()
Ja ik had het al gevonden, dankzij BeeDee's tipquote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
www.geocities.com/upanddown_met_milou heb ik dus 5 jaar bijgehouden ofzo![]()
Wat Ludo zegt ?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op dat gedeelte van site was ingelogged is nog geen jaar geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |