Dan moet je me eerst heul veul biertjes geven!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. moeten we toch maar een keer een meet houden. ben wel beniewd naar je brabantse tongval![]()
En, lukt het?? Zo te zien niet, je post nog steeds!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben aan het genezen van FOK! hoe vindt je die.
Ja maar veul minder als enkele weken hiervoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, lukt het?? Zo te zien niet, je post nog steeds!
Ja ik heb het ook met vlagen. Bovendien deel ik jou mening dat het in ONZ niet veel soeps is de laatste tijd. Dan blijft (qua actief posten dan) voor mij alleen CUL over. En lurken doe ik veel in OUD en in SHO. Als het straks weer wat beter weer gaat worden zit ik ook weer lekker vaak met een boek in de tuin 's avonds..........quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar veul minder als enkele weken hiervoor.
Ja, maar daar vind ik weinig nieuwe topics bijkomen. Dan kijk ik eens een keer en dan staan er al vijf pagina's of zo over een onderwerp. Dan heb ik dus geen zin om het hele topic door te gaan lezen.....(wat ik meestal toch wel even vluchtig doe als ik ergens meepost).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
KLB is betere onzin, alleen zijn ook al tijden weinig goede topics.
oh maar dan! Daar ben ik goed in! Ik zal het straks eens proberen........quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
KLB is zomaar de TS bashen, inlezen is niet noodzakelijk.
goh er gaat een wereld voor me open ineens.........ik krijg het nog druk straks, hihi. Moet heel wat bashen!quote:
Helleu.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef oranjekoek het volgende:
hoi!
Een beetje geluid mag wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
we genieten in stilte
oke, dan doe ik mee. In stilte.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
we genieten in stilte
O?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat we de 100 niet meer gaan halen.
Als het van jou moet komen volgt er niet eens nummer 96.quote:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat het geen borstkanker was, dus ik heb weer moed!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat we de 100 niet meer gaan halen.
Moet jij eensch opletten.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het van jou moet komen volgt er niet eens nummer 96.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat het geen borstkanker was, dus ik heb weer moed!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
ja die janksmiley moet eruit
Rot dan op naar KLB.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben gewoon in een azijnzeikersbui.
Daar moet ik altijd aan denken bij de naam Elisabeth.quote:Werd wakker in de namiddag
En Elisabeth was er niet
Met mijn ogen gesloten door het huis gegaan
Want echt zien wil ik het niet
Ik had zo graag dat je wel hier was
Maar waar je dan ook bent
Ik hoop dat ik daar ook mag komen, ooit
En dat je mij nog kent
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Niet iedereen kan een held zijn
Er moeten ook mensen gered
De truc is dansen op de gulden middenweg
En dat red ik nog maar net
Niemand die vertellen kan
Waarom en waarom jij
En ik want ik ben er nog
Ik sleep me naar de voordeur
En dan kijk ik is de middenweg al vrij
En ik zeg
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Soms zie ik je in de kleedkamer
Vlak voor het eerste lied
Soms zie ik je ineens tussen de mensen staan
Maar als ik later bij d'r weg ga was je 't niet
Ik weet dat je nooit meer komen zal
Maar ik hou vast aan wat het was
Vannacht droom ik ons weer als koningin
En koning van ons tweedehands matras
En ik zeg
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Oh, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Elisabeth, slaap zacht
Werd wakker in de namiddag
En Elisabeth was er niet
Lopen alleen kuttopics op het moment.quote:
Tja, heb idd leukere gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lopen alleen kuttopics op het moment.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef Tezz het volgende:
heej E.! Als ik het interpreteer zoals ik het moet interpreteren dan ben ik heel blij voor je! Mamografie goed??
Dat zei ik toch!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lopen alleen kuttopics op het moment.
Mooi lied is dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd aan denken bij de naam Elisabeth.
6?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Na de bevalling van Sanne voelde ik een knobbel in mijn borst.
Ik naar de huisarts, door naar het ziekenhuis. Ik kwam voor een mammo maar kreeg een echo (borstvoeding). Arts nummer 1 komt kijken, hij haalt nummer 2 erbij omdat hij het niet zeker weet, ook arts nummer 3 kon niet zeggen wat het was, nummer 4 dacht dat het verstopte melkkliertjes waren. Nadat nummer 5 erbij werd gehaald stonden ze nog even om me heen te vergaderen om vervolgens arts nummer 6 erbij te halen. Die het natuurlijk ook niet wist. Ik moest maar terug komen. Ik ben nooit teruggegaan, maar het knobbeltje is altijd gebleven. Ik zat er al heel lang tegen aan te kijken om een mammo te laten doen. Dus toch maar een afspraak gemaakt.. daar aangkomen mocht ik weer een echo. Het bleek een cyste te zijn, ongevaarlijk dus!![]()
Zoiets gaat wel aan je knagen, dus ik ben heel erg opgelucht en blij dat ik het alsnog gedaan heb!
Oh was dat een serieuze post over dat borstkankerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik naar de huisarts, door naar het ziekenhuis. Ik kwam voor een mammo maar kreeg een echo (borstvoeding). Arts nummer 1 komt kijken, hij haalt nummer 2 erbij omdat hij het niet zeker weet, ook arts nummer 3 kon niet zeggen wat het was, nummer 4 dacht dat het verstopte melkkliertjes waren. Nadat nummer 5 erbij werd gehaald stonden ze nog even om me heen te vergaderen om vervolgens arts nummer 6 erbij te halen. Die het natuurlijk ook niet wist. Ik moest maar terug komen. Ik ben nooit teruggegaan, maar het knobbeltje is altijd gebleven. Ik zat er al heel lang tegen aan te kijken om een mammo te laten doen. Dus toch maar een afspraak gemaakt.. daar aangkomen mocht ik weer een echo. Het bleek een cyste te zijn, ongevaarlijk dus!![]()
Zoiets gaat wel aan je knagen, dus ik ben heel erg opgelucht en blij dat ik het alsnog gedaan heb!
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat mannen geen complimenten kunnen maken?quote:
hahaaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
6?![]()
Ze zaten gewoon te geilen op je tiet.![]()
In KLB had trouwens iemand hoogstwaarschijnlijk gezegd "BWHAHA, HET IS JE TEPEL!!!:d:d1d:1d:;11![]()
![]()
"
Sjuu de oranje hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!
Zo, da's zeker een opluchting....en dan heb je je een tijd zorgen gemaakt moeten hebben. Mijn moeder heeft borstkanker gehad (is momenteel genezen verklaard) Maar da's geen kleinigheid, ook al is het vaak te "genezen"quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
neem er ook een oranjekoek bij om het te vieren !quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sjuu de oranje hier.![]()
![]()
Maar wel lekker.![]()
Ow...ik zag m'n laatse post een beetje als compliment eik...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat mannen geen complimenten kunnen maken?![]()
Dat heb ik net weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
neem er ook een oranjekoek bij om het te vieren !
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
Oh en BeeDee: love you to love!
Gegroet!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Nou met dat laatste compliment van BeeDee kan ik tenminste even rustig op de bank gaan liggen.......(hernia wint momenteel). Laters!!!!
Heb die beelden ook voorbij zien komen. Lijkt me ook echt één van de ergste dingen voor een vrouw. Er zijn wel cosmetische oplossingen, maar da's maar een gedeeltelijke troost.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Was laatst trouwens een vrouw op dat programma op sbs6 in dat ziekenhuis.
Die had geen borsten meer, die waren denk ik weggehaald wegens borstkanker ofzo, en dat ziet er vaag uit zeg.![]()
Bank ze Tezz !quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Nou met dat laatste compliment van BeeDee kan ik tenminste even rustig op de bank gaan liggen.......(hernia wint momenteel). Laters!!!!
Ja, dat weet ik tochquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow...ik zag m'n laatse post een beetje als compliment eik...Ben blij voor je hoor
![]()
![]()
Doegiee Tezz!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Dan zou ik echt wel een stel neppers aanschaffen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Was laatst trouwens een vrouw op dat programma op sbs6 in dat ziekenhuis.
Die had geen borsten meer, die waren denk ik weggehaald wegens borstkanker ofzo, en dat ziet er vaag uit zeg.![]()
Je hoort heel vaak dat het weer terugkomt, blijkbaar kan zoiets, in sommige gevallen, niet echt genezen worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo, da's zeker een opluchting....en dan heb je je een tijd zorgen gemaakt moeten hebben. Mijn moeder heeft borstkanker gehad (is momenteel genezen verklaard) Maar da's geen kleinigheid, ook al is het vaak te "genezen"
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou ik echt wel een stel neppers aanschaffen!
Met silicoon zal 't er wel vaag uitzien, er is nattuurlijk geen tepel meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?
*proost*quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik schenk mezelf een glas wijn in op dit goede nieuws!
Als je de hele borst kwijt bent, heb je geen tepel. Bij een tante wilden ze de tepels er op tatoeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met silicoon zal 't er wel vaag uitzien, er is nattuurlijk geen tepel meer.
Magnetische dingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in Siliconen of van die magnetische dingen?
Je blijft na de behandeling (chemo / bestralen) nog 5 jaar onder "behandeling". Dat betekent dus regelmatig terugkomen voor een test en dan weer een tijd onzekerheid over de uitslag. Na die 5 jaar zegt men dat je weer net zoveel kans hebt als iemand die het nog nooit heeft gehad...maar who knows.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hoort heel vaak dat het weer terugkomt, blijkbaar kan zoiets, in sommige gevallen, niet echt genezen worden.
Joah, paar magneten op de nepborst en op je borstkas en dat ding kleeft vast.quote:
Watervaste stift lijkt me beter...anders krijg je weer hele andere dingen. Lekkende prothesesquote:Op maandag 21 mei 2007 22:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je de hele borst kwijt bent, heb je geen tepel. Bij een tante wilden ze de tepels er op tatoeren.
Sterker nog, een kennis van mij heeft 1 nepborst.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dingen over borstkanker.![]()
Nooit van gehoord!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, paar magneten op de nepborst en op je borstkas en dat ding kleeft vast.![]()
brrrquote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Watervaste stift lijkt me beter...anders krijg je weer hele andere dingen. Lekkende protheses![]()
Ha...ik zei het toch ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
So close no matter how far...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef BeeDee het volgende:
Toch zitten we verdomd dichtbij een zeer interessant onderwerp![]()
Doordat ik het zoveel hoorde en zag heb ik ook een afspraak gemaakt, dat hielp me over de drempel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoor trouwens wel steeds vaker dingen over borstkanker.![]()
Lijkt me toch vreemd, iemand die juist de specialere plekjes van je lijf moet inspecteren wegen een SOA of kanker en dergelijke.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Doordat ik het zoveel hoorde en zag heb ik ook een afspraak gemaakt, dat hielp me over de drempel.
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg tieten....nothing else matters...![]()
Gewoon ff een ONZ kreet ..![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellen
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nah heb je nu nog niet genoeg gehad? de voorbinddildo begint te knellen
Ik zou zeggen, wordt arts! Je hoeft niks te weten, het zou immers kunnen dat iemand anders het weet? en je kan zoveel tieten zien als je wilt!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lijkt me toch vreemd, iemand die juist de specialere plekjes van je lijf moet inspecteren wegen een SOA of kanker en dergelijke.![]()
hahahaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NEVER CARED HOW BIG THEY WERE!!!
NEVER CARED HOW LOW THEY HANGG!!![]()
Hahahaaa !!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NEVER CARED HOW BIG THEY WERE!!!
NEVER CARED HOW LOW THEY HANGG!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |