Hoezo ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Rokershoekje raakt aardig verpaupert.![]()
Gaat wel teringsnel zeg, ben er 2 dagen niet en gelijk 3 topics verder.![]()
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!quote:
Wat zijn Fokers ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Blue_ei het volgende:
Komen er ook leuke Foker's
Valt toch wel mee met die nieuwe gezichten ? SOL is liev...en Twilight komt toch niet meer, aangezien deze reeks z'n MyAT vervuildequote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!![]()
Maar aan de andere kant, ik ben ook moe, en daarom een tijdje afzijdig geweest door drukke week wegens overlijden en crematie van Opa enzo...![]()
Maar nu bier.![]()
Maandag Nederlandsch, Donderdag NatuurScheikunde, Vrijdag Engels, Woensdag volgende week Wiskunde, en dan vakantie.![]()
Met bier.
Nou OK...mzl dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Bier is trouwens al op.![]()
Niet de vooraad uiteraard.![]()
Maar m'n bed roept, ben moooooeeeeeee.![]()
Ruimen jullie de bende even op?Een goede avond en welterusten.
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Blue_ei het volgende:
Het ruikt hier binnen naar het StamCafe van GS
[Helaas ook gesloten]
ik geef een rondje heb nog 10euro
Welk merk of heb je geen voorkeurquote:
Wees blij dat je het weekend heb overleefd ,man .quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
En let op je stomaquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga de hele nacht doorpaffen totdat mijn strot zo dik is dat het lijkt alsof ik struma heb.
De toon is gezet.
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.quote:
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Niet te zuipen, 2 weken geleden eens geprobeerd.... maar viel vies tegen.
Nog 2 dagen vrijquote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
Zeker om je middel heen een keer of 5quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.
Look who's talkin'quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?
Rosé bier is voor vrouwen.
Nee, alleen het dopje. En ik heb een gaatje gemaakt in het slangetje naar het zakje toe, zodat ik de eerste druppel voel zodra het gaat overlopen.quote:
Lijkt me een aardig mannetjequote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Ben jij een kloon van mij ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Daarvoor verkas ik even naar buiten..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Om even OT te gaan: Ik mag hier niet roken, dus ik verkas eventjes naar het rookhol een verdieping hoger.
Dat dan weer wel..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Daarvoor blijf ik zitten waar ik zit.
Als een schoorsteen van de Heineken fabriekquote:
Welkequote:[
Hans Teeuwen nog gekeken een paar dagen terug..wat een mafketel
![]()
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Als een schoorsteen van de Heineken fabriek
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt ergerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....
Da's de naam van een andere show van 'm ?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Jimbo het volgende:
hans teeuwen is koel
kijk voor de lol ook eens pablo francisco
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt erger
Brand is jup bier hierquote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.
Nee, dat dan weer niet..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Deze toch niet
http://www.youtube.com/watch?v=1zUyBu_Aa7Y
Nee, dit is OUD [SC]quote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh shit, verkeerde topic. Dacht dat dit het rokershoekje was.
Die van mij is net gereed om genuttigd te gaan worden...quote:
Rookzequote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die van mij is net gereed om genuttigd te gaan worden...![]()
Dus ben ff naar buiten![]()
Weltrusten voor zo SOL...![]()
![]()
![]()
No way!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef Djarum het volgende:
hmm.. lapo voor deze nacht dan maar?
balen...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
OMFG het is een misdaad om zo vroeg op te moeten staan![]()
Hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef oranjekoek het volgende:
hey! Nummertje 95 alweer! Komt er bij 200 een meeting? kunnen we lachen om elkaars accent!![]()
Wie sind die jonges uut eerrnhem.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef oranjekoek het volgende:
hey! Nummertje 95 alweer! Komt er bij 200 een meeting? kunnen we lachen om elkaars accent!![]()
Ik snap geen hol van dat arnhem als in erdoorheen rijden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie sind die jonges uut eerrnhem.
Ik heb familie in Oosterbeek!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie sind die jonges uut eerrnhem.
Dank.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef oranjekoek het volgende:
Succes Broek!
Ik heb een vriendinnetje in Oosterbeek.quote:
geboren en getogen in Ede!quote:
Het is toch de cijfer op je eindlijst en de cijfer voor je examen en daar het gemiddelde van?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dank.![]()
Gaat wel goed komen.Alleen even goed blokken voor wiskunde, das gellukig pas op 30 mei.
![]()
Sta een 5,7.Maar is nog een voldoende.
![]()
![]()
Succes he!!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
Over 40 minuten opweg naar examen Nederlandsch.
SPANNEND! Nou..nee.![]()
Nee, ze zijn boven de 40quote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje in Oosterbeek.![]()
Heb jij een nichtje die Eva heet?
nee is geen show van umquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's de naam van een andere show van 'm ?
Ik zal FTD goed in de gaten houden..![]()
quote:
en beetje succesvol geweest vandaag?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Weer een examen achter de rug.![]()
Nog 3 te gaan.![]()
hmm.. moeten we toch maar een keer een meet houden. ben wel beniewd naar je brabantse tongvalquote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
tvp
(en ik kan heeeeeel goed nederlands praten (moet ik ook op het werk) maar als ik wat gedronken heb komt mijn brabantse tongval los hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |