Je bent écht ziek hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:52 schreef manou het volgende:
ik hoor er weel helemaal bij!! 3e topic op rij!!
Ik heb een Medinose gewonnen via fokquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ja, en de pluizen vliegen in het rond.
Sterf gij hooikoorts
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Whizzkith het volgende:
Terugvindzuurstok!
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pas op, want ik ben pissed en dus ga ik niet aardig tegen je doen.
Ik schop je zo in je klotenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit, ik hou wel van pittige meisjes
![]()
Maar dan kom je dus wel langs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je kloten, mits je dichtbij woont.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Jij hebt wel issues hea?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je kloten, mits je dichtbij woont.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Tuurlijk nietquote:
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie mijn post @ Huppelei FoBo voor je antwoord op de vraag 'Maar waarom oh lieve Chipszak. ?'
Niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Mensen die denken dat ik zomaar mensen ga slaan/schoppen
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijk![]()
Neequote:
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JaDaarom dus.
Dit verneukt mijn avond nogal.
En dus nu heb ik haar stuk echt al 10 x moeten verbeteren omdat ik telkens weer een fout ontdekte, en toen wou ik het uitknippen, eindelijk, knip ik ineens helemaal scheef![]()
Kan ik weer.
Dus toen heb ik echt de schaar maar even neer gelegd.
Nu mis ik Sharktale.![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Al had jij natuurlijk graag gewild dat ik aan je kloten zat
Ging toch perongeluk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!![]()
En is Sharktale op tv? Eens kijken![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging toch perongeluk!
Het hele stuk ging goed, maar toen net bij het laatste stuk; Uitgeschoten.Kutknipzooi.
Kom jij es knippen dan?
En nou mij niet vaker vergeten hequote:
Voor mij welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:50 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Geschikt [ ]
Ongeschikt [X]![]()
En de halve stad doorrennen met een schaar in je hand is niet veilig
Neee niet die filmquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ik opschiet kan ik geloof ik nog een deel zien van Serial Mom, ook al zou dat de 4e x ofzo zijn dat ik die zie.
quote:
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee, maar als je een leuke vrijgezelle vrouw bent mag je deel 3 bij me thuis komen kijken, die heb ik ook op DVD
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Klaarmaken voor feest in Breda..
Kast vol DVDs hier, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezien![]()
Dank je!quote:
Ik wil je steeds smsen, maar dan denk ik, fuck ze zit in Frankrijk, of meer recent, dan word Do2 zo onzekerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik wil je steeds smsen, ben ik bezig, komt er iets tussendoor waardoor ik mn telefoon dicht moet klappen..
Dat doe ik zeker hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil je steeds smsen, maar dan denk ik, fuck ze zit in Frankrijk, of meer recent, dan word Do2 zo onzeker
Maar ik weet dat je aan me denkt![]()
Ah, net zo mooi als altijd dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze is mooier dan een heldere hemel boven een landschap van groen gras en hoge bomen.
Heb je verstand van oude auto's? Dan mag je me helpen foto's van oude auto's op mn site te zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:49 schreef manou het volgende:
ik verveeeeel me
Ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:49 schreef manou het volgende:
ik verveeeeel me
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je verstand van oude auto's? Dan mag je me helpen foto's van oude auto's op mn site te zetten
Ja sorry ik heb het licht uitgedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Whizzkith het volgende:
Hé, het is donker geworden
Wat was je vorigequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Luco het volgende:
Wie is DO2?? Volgens mij heb ik aardig wat gemist de afgelopen topics...
Rene, kan je mijn avatar veranderen in het wie woont waar plaatje??
Ik ook, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef manou het volgende:
ik gaat slapen!!! welterusten!
Fhat The Wuckquote:Op zondag 20 mei 2007 09:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, tvp
Wat is dat FTW toch steeds?
"For The Win"quote:Op zondag 20 mei 2007 09:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, tvp
Wat is dat FTW toch steeds?
Ik moest lachen.quote:
Moeten we daar blij mee zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een bug ontdekt hoe je twee keer exact hetzlfde kunt posten
ja hequote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef manou het volgende:
ooh straks dus fc grunn utrecht?? ik hoop dat grunn ze helemaal afmaken in de groene hel!!!
Jah Joh? das beter! Zonde dat ik geen kaarten heb kunnen regelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:38 schreef manou het volgende:
na 6 min spelen groningen al op 1-0!! wooohhooooo
Er staat een complete kermis op de grote marktquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef manou het volgende:
ja het gaat er op dit moment goed los, vriend van mij is zo'n die-hard supporter en belt mij af en toe zodat ik ff kan horen hoe het er aan toe gaat.....................
we gaan europa in!!
maar dan gaan we toch vanavond naar de grote markt??
Juist :quote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef manou het volgende:
owww ja die stomme kermis!!! maar die heeft laatste dag vandaag dus morgen mooie huldiging op de markt!
Wat was er in de euroborgquote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef manou het volgende:
jaloers dat ik niet in de euroborg was!!! maar op de markt morgen ben ik erbij!!
Je voelt jezelf echt stoer he?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar waren een paar mensen aan het knippen, voor school
niet slaan
Oh, FC Groningen, bedankt.quote:
Is dr een meet ? (Ja ik lees maar half mee enzootquote:
Nee echt? Ik moet zo nog mijn auto naar de garage brengen en ik wil weer terug lopen. Maar het is alweer droog geloof ikquote:
Ze zijn hier nog buiten aan het spelen dus zo erg lijkt het me ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef maok het volgende:
[..]
Nee echt? Ik moet zo nog mijn auto naar de garage brengen en ik wil weer terug lopen. Maar het is alweer droog geloof ik
Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Aryon het volgende:
Hmmm.. ´t Regent nu best.
Weet niet of ik morgen kom, ken niemand, ben net nieuw so..
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef Whizzkith het volgende:
Succes met meeten tussen 10.000 mensen ofzo
Allemaal bij jou thuis!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Gaan we ergens anders meeten?
![]()
of niet natuurlijk.
Neeh.quote:
Neequote:
Nooohquote:Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Jij zei 'Allemaal bij .. '
Dus dat verplaatste ik naar jouw huis
We komen met zn allen. Met znn ahhhhallleen!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef teigan het volgende:
het bewijs van de mini meet van maok en mij...(wel vanaf de achterkant, blijven we toch nog half anoniem.. )
ok, plaatje posten lukt niet..
linkje hopelijk wel... http://images5.fotopic.net/?iid=ynmukz&noresize=1&nostamp=1&quality=70
Nog meer van jullie anonimiteit kwijtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
ik ben degene met het witte tshirt, maok degene die ervoor skate, met het lichtblauwe jasje om haar middel..
Waar in Vinkhuizen dan? En waar kan ik me ei neerleggen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef teigan het volgende:
Aryon. ben je wel eens in die in Vinkhuizen geweest? Daar kun je denk ik wel je ei kwijt..
Laten we jou erbuitenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Maar ik ga morgen toch vooral heen voor FC Groningen, dus een meet elders wordt lastig
Misschien hebben wij dan ook een minimeetingquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Maar ik ga morgen toch vooral heen voor FC Groningen, dus een meet elders wordt lastig
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dan ook een minimeeting![]()
haha, volgens mij ben je mij daar ook nog aan het duwenquote:
Je kan niet eten?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:1 bak 3-smaken-chocolade-ijs 1 spuitbus slagroom 1 theelepel
Als ik vanaf nu met vieze toetsen type weten jullie hoe dat komt
klopt.. Er is ook nog ergens een foto waar M. jouw duwt..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef maok het volgende:
[..]
haha, volgens mij ben je mij daar ook nog aan het duwen![]()
Gezien, en een heleboel foto's waar ik zo 'hard' ga dat ik er bewogen op sta.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt.. Er is ook nog ergens een foto waar M. jouw duwt..
Wij niet, anderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dat julie zoveel foto's maken bij het skeeleren
Ok thnx. Morgen maar ff proberen dan. Of dinsdag.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Ehm, ken je in Vinkhuizen het Leon van Gelder? Tussen het Leon van Gelder en het "winkelcentrum" heb je een skateparkje met half pipes en andere dingen..
tja, ik snap dat soort mensen ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie maakt er nu foto's van dingen met wielen?
he, niet zo slijmen jijquote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
Ja weet jij veel.
@ teigan: Dank je voor de site trouwensWat een aardige mensen op dit forum
![]()
Was best lief hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Aryon het volgende:
Maak ik es een keer een compliment is het weer niet goed.![]()
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
Ja weet jij veel.
@ teigan: Dank je voor de site trouwensWat een aardige mensen op dit forum
![]()
staat absoluut in mn top 2 van favo reeksen iddquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.
Groningers zijn gewoon aardigquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.
Whehe, dat meen je niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef teigan het volgende:
Schattig hoor Alexxxxx...
Weet je dat ik laatst in een tijdschrift een stukje las over iemand die haar zoontje Alexx had genoemd?
M'n vorige usernaam was mss stom, maar wel een soort van uniek. Deze (ok, wellicht net zo stom) wordt ook gebruikt door een stel Fransen en door breezergebruikers...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, dat meen je niet?Een vage kennis van me heeft haar zoontje btw wel naar een internetnickname van een gezamenlijke vriend genoemd
![]()
Er zijn btw een heleboel Alexxxxx-en op internetTegenwoordig noem ik mezlef gewoon Alex Miedema als ik me ergens aanmeld, daar zijn er ten minste maar twee van
Ja, maar die was gewoon schattigquote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef Aryon het volgende:
Weet niet hoor.. Maar je hebt dat jongetje toch ook op de foto gezet?![]()
De andere Alex Miedema is gemeenteraadslid voor de VVD in Amsterdamquote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef maok het volgende:
Van mijn echte voor en achter naam samen ben ik nog nooit ergens dezelfde tegen gekomen. (voornaam trouwens al niet zo veel)
Mijn nick komt vaker voor, geen idee hoe die anderen op die naam zijn gekomen, bij mij is het een verbastering van mijn eigen naam.
Hier ben je even zoet mee denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
mijn combi van voor en achternaam ben ik ook nog niet tegengekomen..
mijn nick is volgens mij ook zeldzaam, maar daar heb ik nog nooit op gezocht..
Ach ik vind het zo wel prima (persoonlijk vind ik deze namelijk minder erg dan mijn vorige).quote:Op zondag 20 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je ff een mailtje naar forum@fok.nl stuurt kunnen ze je oude naam weer in ere herstellenAlexxxxx word oa gebruikt door een Franse sjonnie met gepimpte auto, een FInse houthakker, en een italiaanse homo.
En dan hebben we het alleen nog maag over Alex met 5 x-en
En waarom zou ik een man op de foto willen zetten?
Zat te kloten in WLFquote:
Mogguh.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
Sebas, dat was omdat FC Groningen vanavond gehuldigd wordt...
Dat na 55 notesquote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zat te kloten in WLF
eerste ban btw.
[..]
Mogguh.
Ah, vandaar?
kthxbai.
Heel goed, dat doe ik ook als er vreemde mannen in m'n huis zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Bast zit nu onder mn bed, vreemde manin huis
Goede reis
2 weken op z'n vroegst.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De vreemde man is nu weer weg, maar Bast kennende zit ze er nog wel een paar uurEn ik neem aan dat je hem over een paar dagen weer ziet?
* Alexxxxx heeft vandaag voor het laatst een tompouceontbijt![]()
ze zijn op nu
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna omquote:
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Amelandquote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef maok het volgende:
[..]
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna om![]()
mooi, das wel lekker als ik met pinksteren in mijn tentje zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Ameland. En zometeen maar weer ff met opdrachtje bezig..
Het wordt trouwens weer heerlijk weer, vrijdag al weer 27 graden!![]()
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekkingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ga je kamperen?
Ja, opwekking ofzo, gaat een collega van mij ook heen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
Hm, even opgezocht op wikipedia, apart evenementquote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
sterktequote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Voor de zuurstokken?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Ik mag straks weer een 'mooie' rit maken, over de A7quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet in Groningen geweest, wel een hele mooie rit gemaakt, en veel foto's gemaakt.
De Wâlden zijn best mooi
Zo ver kan ik niet kijken, ik kom van de andere kant A7quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef Renesite het volgende:
Zwaai eventjes in de buurt van Hoogkerk links
Tof.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, even opgezocht op wikipedia, apart evenementNou ja,ik ga pinkstermaandag de elfstedentocht [afbeelding] rijden, dat zullen andere mensen weer apart vinden
Op zich, kan deze corsa best hard, ik reed er laatst achter aan en toen ging die toch 150 ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
A7 heb ik net ontweken, ben bij Drachten weer op de hoofdweg gegaanEn een Corsa is ook wle de schraalste auto die erbestaat
De enige auto die ik bij kan houden op de snelweg, naast lelijke eenden
Er hangt een poster van werken bij de IKEA op mijn schoolquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof.. Stomme winkel die open is met pinkster.
.
Ziek meldenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof.. Stomme winkel die open is met pinkster.
.
Corsa diesels hebben een tof van 140quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef maok het volgende:
[..]
Op zich, kan deze corsa best hard, ik reed er laatst achter aan en toen ging die toch 150 ofzo.
Zet je me dan ook even af in Breda?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ziek meldenEn een makser op als we langs Dokkum rijden
Ja, hoor, is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet je me dan ook even af in Breda?. Omdat ik moet werken zien we elkaar dus pas over twee weken weer...
Gaan er nog mensen feesten vanavond dan?
Foei.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Even een schaamteloze TVP
FC Groningen gaat Europees voetbal spelen en dat moet gevierd worden. Dan mogen die kermislui wel opschieten met opruimen. Anders vliegen straks de staven ijzer in het rondquote:Op maandag 21 mei 2007 16:11 schreef maok het volgende:
Wat is er eigenlijk te vieren vanavond? Iets net FC Groningen, maar verder kom ik niet![]()
Ow, ze hebben gewoon zin in een feestjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
FC Groningen gaat Europees voetbal spelen en dat moet gevierd worden. Dan mogen die kermislui wel opschieten met opruimen. Anders vliegen straks de staven ijzer in het rond
Of ze zijn gewoon blij.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Denk ik wel ja. Die andere eredivisieclub uit het noorden had al Europees voetbal en ja dat feestje moet overtroffen worden![]()
Behalve wat glazen e.d. niets noemenswaardigquote:
Sneu.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
collegavoetballers hebben wel iets vernield:
http://www.leeuwardercour(...)1908530.ece?secId=51
Ik heb juist geen idee hoe je er met de fiets komt. Ik ga zo met de auto, over een uurtje ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben maar even naar de Jumbo Euroborg geweest ipv die andere, want ik moet er vanavond ook weer heen en ik wist de route met de auto nog niet
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillendquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb juist geen idee hoe je er met de fiets komt. Ik ga zo met de auto, over een uurtje ofzo.
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillend). Gelukkig kon ik op de terugweg met iemand mee die de weg wél wist
En dat ging ook een stuk sneller
Dat zou bést eens kunnen dat je me die beschrijving gaf, maar die heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?
Niks mis met compleet belahcelijke routebeschrijvingenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?
Vanavond is de gezamenlijke aftrap van het EK-tournooi. Zal ik foto's voor je maken?quote:
Woudlopers-Kipling represent!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef giemiebier666 het volgende:
nog meer scouts hier?
Het is nu al een aantal jaren in de marnewaard. En altijd is het druk wel gaaf.
Waarom woensdag?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn er nog liefhebbers hier om woensdagavond even een biertje te drinken in de Sally O'Brien?
* DevilsAndDust mompelt iets over daar natuurlijk niets van af weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman momelt iets over Liverpool - AC Milan op een scherm daar
Ze hebben ook wel andere drankjes daar
Tell me about it.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
de stufi komt over enkele dagen pas weer
Huisgenootjes die vragen of je mee eet FTW.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan ik vanavond maken voor een euro of drie?
Hehe de eerste keer dat ik bij de Jumbo Euroborg kwam was het op een zaterdagmiddag na een film in die bioscoopquote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillend). Gelukkig kon ik op de terugweg met iemand mee die de weg wél wist
En dat ging ook een stuk sneller
Spaghetti met alleen de sausquote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan ik vanavond maken voor een euro of drie?
Mental image van een gordonblue.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Hallo
Over 5 minuutjes aardappels met spinazie en een gordonbleu
Jij hoeft niet zelf te kokenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Hallo
Over 5 minuutjes aardappels met spinazie en een gordonbleu
Met nephaarquote:Op maandag 21 mei 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mental image van een gordonblue.
Gotta goquote:Mamma zegt:
Eten![]()
René zegt:
Oke![]()
Ik heb je iig wel verteld dat er zuurstokken warenquote:
Ja, mijn tandarts zegt bedanktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je iig wel verteld dat er zuurstokken waren![]()
![]()
Nee, maar ik moet de aanlsuitingen eerst op lekken controleren en zo, daar heb ik geen zin inquote:
Graag gedaan tandartsquote:
Dan heb je het goed gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Vooralsnog gaat het goed, na wat experimenteren met het gasstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |