haha, volgens mij ben je mij daar ook nog aan het duwenquote:
Je kan niet eten?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:1 bak 3-smaken-chocolade-ijs 1 spuitbus slagroom 1 theelepel
Als ik vanaf nu met vieze toetsen type weten jullie hoe dat komt
klopt.. Er is ook nog ergens een foto waar M. jouw duwt..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef maok het volgende:
[..]
haha, volgens mij ben je mij daar ook nog aan het duwen![]()
Gezien, en een heleboel foto's waar ik zo 'hard' ga dat ik er bewogen op sta.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt.. Er is ook nog ergens een foto waar M. jouw duwt..
Wij niet, anderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dat julie zoveel foto's maken bij het skeeleren
Ok thnx. Morgen maar ff proberen dan. Of dinsdag.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Ehm, ken je in Vinkhuizen het Leon van Gelder? Tussen het Leon van Gelder en het "winkelcentrum" heb je een skateparkje met half pipes en andere dingen..
tja, ik snap dat soort mensen ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie maakt er nu foto's van dingen met wielen?
he, niet zo slijmen jijquote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
Ja weet jij veel.
@ teigan: Dank je voor de site trouwensWat een aardige mensen op dit forum
![]()
Was best lief hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Aryon het volgende:
Maak ik es een keer een compliment is het weer niet goed.![]()
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
Ja weet jij veel.
@ teigan: Dank je voor de site trouwensWat een aardige mensen op dit forum
![]()
staat absoluut in mn top 2 van favo reeksen iddquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.
Groningers zijn gewoon aardigquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dan ook verreweg het leukste topic van fok en omstreken.
Whehe, dat meen je niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef teigan het volgende:
Schattig hoor Alexxxxx...
Weet je dat ik laatst in een tijdschrift een stukje las over iemand die haar zoontje Alexx had genoemd?
M'n vorige usernaam was mss stom, maar wel een soort van uniek. Deze (ok, wellicht net zo stom) wordt ook gebruikt door een stel Fransen en door breezergebruikers...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, dat meen je niet?Een vage kennis van me heeft haar zoontje btw wel naar een internetnickname van een gezamenlijke vriend genoemd
![]()
Er zijn btw een heleboel Alexxxxx-en op internetTegenwoordig noem ik mezlef gewoon Alex Miedema als ik me ergens aanmeld, daar zijn er ten minste maar twee van
Ja, maar die was gewoon schattigquote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef Aryon het volgende:
Weet niet hoor.. Maar je hebt dat jongetje toch ook op de foto gezet?![]()
De andere Alex Miedema is gemeenteraadslid voor de VVD in Amsterdamquote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef maok het volgende:
Van mijn echte voor en achter naam samen ben ik nog nooit ergens dezelfde tegen gekomen. (voornaam trouwens al niet zo veel)
Mijn nick komt vaker voor, geen idee hoe die anderen op die naam zijn gekomen, bij mij is het een verbastering van mijn eigen naam.
Hier ben je even zoet mee denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
mijn combi van voor en achternaam ben ik ook nog niet tegengekomen..
mijn nick is volgens mij ook zeldzaam, maar daar heb ik nog nooit op gezocht..
Ach ik vind het zo wel prima (persoonlijk vind ik deze namelijk minder erg dan mijn vorige).quote:Op zondag 20 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je ff een mailtje naar forum@fok.nl stuurt kunnen ze je oude naam weer in ere herstellenAlexxxxx word oa gebruikt door een Franse sjonnie met gepimpte auto, een FInse houthakker, en een italiaanse homo.
En dan hebben we het alleen nog maag over Alex met 5 x-en
En waarom zou ik een man op de foto willen zetten?
Zat te kloten in WLFquote:
Mogguh.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
Sebas, dat was omdat FC Groningen vanavond gehuldigd wordt...
Dat na 55 notesquote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zat te kloten in WLF
eerste ban btw.
[..]
Mogguh.
Ah, vandaar?
kthxbai.
Heel goed, dat doe ik ook als er vreemde mannen in m'n huis zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Bast zit nu onder mn bed, vreemde manin huis
Goede reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |