Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Aryon het volgende:
Hmmm.. ´t Regent nu best.
Weet niet of ik morgen kom, ken niemand, ben net nieuw so..
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef Whizzkith het volgende:
Succes met meeten tussen 10.000 mensen ofzo
Allemaal bij jou thuis!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Gaan we ergens anders meeten?
![]()
of niet natuurlijk.
Neeh.quote:
Neequote:
Nooohquote:Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Jij zei 'Allemaal bij .. '
Dus dat verplaatste ik naar jouw huis
We komen met zn allen. Met znn ahhhhallleen!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef teigan het volgende:
het bewijs van de mini meet van maok en mij...(wel vanaf de achterkant, blijven we toch nog half anoniem.. )
ok, plaatje posten lukt niet..
linkje hopelijk wel... http://images5.fotopic.net/?iid=ynmukz&noresize=1&nostamp=1&quality=70
Nog meer van jullie anonimiteit kwijtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
ik ben degene met het witte tshirt, maok degene die ervoor skate, met het lichtblauwe jasje om haar middel..
Waar in Vinkhuizen dan? En waar kan ik me ei neerleggen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef teigan het volgende:
Aryon. ben je wel eens in die in Vinkhuizen geweest? Daar kun je denk ik wel je ei kwijt..
Laten we jou erbuitenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Maar ik ga morgen toch vooral heen voor FC Groningen, dus een meet elders wordt lastig
Misschien hebben wij dan ook een minimeetingquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Maar ik ga morgen toch vooral heen voor FC Groningen, dus een meet elders wordt lastig
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dan ook een minimeeting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |