2 weken op z'n vroegst.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De vreemde man is nu weer weg, maar Bast kennende zit ze er nog wel een paar uurEn ik neem aan dat je hem over een paar dagen weer ziet?
* Alexxxxx heeft vandaag voor het laatst een tompouceontbijt![]()
ze zijn op nu
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna omquote:
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Amelandquote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef maok het volgende:
[..]
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna om![]()
mooi, das wel lekker als ik met pinksteren in mijn tentje zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Ameland. En zometeen maar weer ff met opdrachtje bezig..
Het wordt trouwens weer heerlijk weer, vrijdag al weer 27 graden!![]()
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekkingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ga je kamperen?
Ja, opwekking ofzo, gaat een collega van mij ook heen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
Hm, even opgezocht op wikipedia, apart evenementquote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
sterktequote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Voor de zuurstokken?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Ik mag straks weer een 'mooie' rit maken, over de A7quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet in Groningen geweest, wel een hele mooie rit gemaakt, en veel foto's gemaakt.
De Wâlden zijn best mooi
Zo ver kan ik niet kijken, ik kom van de andere kant A7quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef Renesite het volgende:
Zwaai eventjes in de buurt van Hoogkerk links
Tof.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, even opgezocht op wikipedia, apart evenementNou ja,ik ga pinkstermaandag de elfstedentocht [afbeelding] rijden, dat zullen andere mensen weer apart vinden
Op zich, kan deze corsa best hard, ik reed er laatst achter aan en toen ging die toch 150 ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
A7 heb ik net ontweken, ben bij Drachten weer op de hoofdweg gegaanEn een Corsa is ook wle de schraalste auto die erbestaat
De enige auto die ik bij kan houden op de snelweg, naast lelijke eenden
Er hangt een poster van werken bij de IKEA op mijn schoolquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof.. Stomme winkel die open is met pinkster.
.
Ziek meldenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof.. Stomme winkel die open is met pinkster.
.
Corsa diesels hebben een tof van 140quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef maok het volgende:
[..]
Op zich, kan deze corsa best hard, ik reed er laatst achter aan en toen ging die toch 150 ofzo.
Zet je me dan ook even af in Breda?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ziek meldenEn een makser op als we langs Dokkum rijden
Ja, hoor, is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet je me dan ook even af in Breda?. Omdat ik moet werken zien we elkaar dus pas over twee weken weer...
Gaan er nog mensen feesten vanavond dan?
Foei.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Even een schaamteloze TVP
FC Groningen gaat Europees voetbal spelen en dat moet gevierd worden. Dan mogen die kermislui wel opschieten met opruimen. Anders vliegen straks de staven ijzer in het rondquote:Op maandag 21 mei 2007 16:11 schreef maok het volgende:
Wat is er eigenlijk te vieren vanavond? Iets net FC Groningen, maar verder kom ik niet![]()
Ow, ze hebben gewoon zin in een feestjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
FC Groningen gaat Europees voetbal spelen en dat moet gevierd worden. Dan mogen die kermislui wel opschieten met opruimen. Anders vliegen straks de staven ijzer in het rond
Of ze zijn gewoon blij.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Denk ik wel ja. Die andere eredivisieclub uit het noorden had al Europees voetbal en ja dat feestje moet overtroffen worden![]()
Behalve wat glazen e.d. niets noemenswaardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |